Mainos

Espanjan La Liga

• 72 992
  • 436
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Racing Santander siirtyi La Liga2:n kärkeen voitollaan Gijonista. Jokohan mä saisin ens vuodeks suosikkijoukkueeni ihan lapsuusvuosista saakka takas La Ligaan vuosikausien korpivaelluksen jälkeen, jonka aikana käytiin peräti kolmestikin jopa Primeran eli kolmanneksi ylimmän sarjaportaan puolella. Nyt näyttää Santanderissa pitkästä aikaa valoisalta.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sattuipa taasen nätisti, että kun itse olen ensi kuussa viikon Andaluciassa, niin Malagalla on juuri silloin kotipeli. Eibaria vastaan näyttää olevan. Hyvä tuuri on käynyt itselläni reissujen/Malagan kotipelien suhteen. Tosi usein tuntuu kotipeli olevan, kun siellä käyn. Tulee mukava 10 päivän reissu urheilun suhteen, kun alkuun Lontoossa Jaguars-Patriots NFL peli Wembleyllä ja La Rosaledalla sitten pyöreän pallon jalkapalloa.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sattuipa taasen nätisti, että kun itse olen ensi kuussa viikon Andaluciassa, niin Malagalla on juuri silloin kotipeli. Eibaria vastaan näyttää olevan. Hyvä tuuri on käynyt itselläni reissujen/Malagan kotipelien suhteen. Tosi usein tuntuu kotipeli olevan, kun siellä käyn. Tulee mukava 10 päivän reissu urheilun suhteen, kun alkuun Lontoossa Jaguars-Patriots NFL peli Wembleyllä ja La Rosaledalla sitten pyöreän pallon jalkapalloa.

Itse pääsen paikan päälle "paikallispeliin" Cádiz-Malaga. Ihan odotetusti ei ole Cádizin kausi alkanut, mutta eiköhän se siitä lähde kulkemaan ja nousuun uskotaan.

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sattuipa taasen nätisti, että kun itse olen ensi kuussa viikon Andaluciassa, niin Malagalla on juuri silloin kotipeli. Eibaria vastaan näyttää olevan. Hyvä tuuri on käynyt itselläni reissujen/Malagan kotipelien suhteen. Tosi usein tuntuu kotipeli olevan, kun siellä käyn.
Mistä olet lippuja ostamassa? Ainakaan minä en viiden minuutin googlettelulla ja kotisivujen tutkimisella löytänyt mitään virallista myyntikanavaa Malagan peliin.

E: Reflasta varmaan tehdään reissu tonne, mutta en ehkä sitä kautta nyt haluaisi peliin mennä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mistä olet lippuja ostamassa? Ainakaan minä en viiden minuutin googlettelulla ja kotisivujen tutkimisella löytänyt mitään virallista myyntikanavaa Malagan peliin.

E: Reflasta varmaan tehdään reissu tonne, mutta en ehkä sitä kautta nyt haluaisi peliin mennä.
Reflan reissuilla olen käynyt.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Valencia kyntää nyt liigassa siihen malliin että saattaa olla jopa putoamassa kauden lopussa. Eilen tuli nuhaan Las Palmasilta 2-3 kotona.
Siellä taisi olla pientä mellakkaa ottelun loputtua Stadikan pihalla. Kesti hetken että pelaajat tuomarit saatiin sieltä kuljetettu ulos.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Krepo ai että, tämäniltainen herkkupala Malaga - Racing tulee suorana Katsomosta. Kannattaa olla tv virittimet valmiudessa klo 22 :)

Jass0

Jäsen
Ei kelvannut sitten Barcalle kolme pistettä. En ymmärrä miten ne kuukausi sitten voitti Bernabeulla 0-4 ja sen jälkeen ottanut pataan Sociedadilta ja nyt eilinen kahden pisteen menetys.
Ei niistä mestareiksi ole tänäkään vuonna, joten tässä voi vielä betsata Realin mestaruutta, kun vielä yli 2 kerrointa tarjotaan.

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
@Krepo ai että, tämäniltainen herkkupala Malaga - Racing tulee suorana Katsomosta. Kannattaa olla tv virittimet valmiudessa klo 22 :)
Pitkästä aikaa naukautin itsekin paikan päälle. Edellisestä La Rosaleda -vierailusta, kauden 16-17 päätöskierroksen matsista Real Madridia vastaan, ehti vierähtää 7,5 vuotta. Eilinen oli hyvä peli, Malaga olisi ansainnut kolme pistettä, mutta tälläkään kertaa palloa ei saatu toimitettua verkon perukoille. Tunnelma Rosaledalla on kyllä hieno, ja ilmassa on aurinkorannikon jalkapalloilun uuden nousun tuntua pitkäksi venyneen korpivaelluksen jälkeen.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitkästä aikaa naukautin itsekin paikan päälle. Edellisestä La Rosaleda -vierailusta, kauden 16-17 päätöskierroksen matsista Real Madridia vastaan, ehti vierähtää 7,5 vuotta. Eilinen oli hyvä peli, Malaga olisi ansainnut kolme pistettä, mutta tälläkään kertaa palloa ei saatu toimitettua verkon perukoille. Tunnelma Rosaledalla on kyllä hieno, ja ilmassa on aurinkorannikon jalkapalloilun uuden nousun tuntua pitkäksi venyneen korpivaelluksen jälkeen.
Oli kyllä melkoista tuhlailua tuossa ottelussa. Hieno oli kyllä tunnelma televisionkin välityksellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy