Oli McBurnie Whoscoredin kuukauden joukkueessa. Koska tietysti.
Sattuipa taasen nätisti, että kun itse olen ensi kuussa viikon Andaluciassa, niin Malagalla on juuri silloin kotipeli. Eibaria vastaan näyttää olevan. Hyvä tuuri on käynyt itselläni reissujen/Malagan kotipelien suhteen. Tosi usein tuntuu kotipeli olevan, kun siellä käyn. Tulee mukava 10 päivän reissu urheilun suhteen, kun alkuun Lontoossa Jaguars-Patriots NFL peli Wembleyllä ja La Rosaledalla sitten pyöreän pallon jalkapalloa.
Mistä olet lippuja ostamassa? Ainakaan minä en viiden minuutin googlettelulla ja kotisivujen tutkimisella löytänyt mitään virallista myyntikanavaa Malagan peliin.Sattuipa taasen nätisti, että kun itse olen ensi kuussa viikon Andaluciassa, niin Malagalla on juuri silloin kotipeli. Eibaria vastaan näyttää olevan. Hyvä tuuri on käynyt itselläni reissujen/Malagan kotipelien suhteen. Tosi usein tuntuu kotipeli olevan, kun siellä käyn.
Reflan reissuilla olen käynyt.Mistä olet lippuja ostamassa? Ainakaan minä en viiden minuutin googlettelulla ja kotisivujen tutkimisella löytänyt mitään virallista myyntikanavaa Malagan peliin.
E: Reflasta varmaan tehdään reissu tonne, mutta en ehkä sitä kautta nyt haluaisi peliin mennä.
Pitkästä aikaa naukautin itsekin paikan päälle. Edellisestä La Rosaleda -vierailusta, kauden 16-17 päätöskierroksen matsista Real Madridia vastaan, ehti vierähtää 7,5 vuotta. Eilinen oli hyvä peli, Malaga olisi ansainnut kolme pistettä, mutta tälläkään kertaa palloa ei saatu toimitettua verkon perukoille. Tunnelma Rosaledalla on kyllä hieno, ja ilmassa on aurinkorannikon jalkapalloilun uuden nousun tuntua pitkäksi venyneen korpivaelluksen jälkeen.@Krepo ai että, tämäniltainen herkkupala Malaga - Racing tulee suorana Katsomosta. Kannattaa olla tv virittimet valmiudessa klo 22 :)
Oli kyllä melkoista tuhlailua tuossa ottelussa. Hieno oli kyllä tunnelma televisionkin välityksellä.Pitkästä aikaa naukautin itsekin paikan päälle. Edellisestä La Rosaleda -vierailusta, kauden 16-17 päätöskierroksen matsista Real Madridia vastaan, ehti vierähtää 7,5 vuotta. Eilinen oli hyvä peli, Malaga olisi ansainnut kolme pistettä, mutta tälläkään kertaa palloa ei saatu toimitettua verkon perukoille. Tunnelma Rosaledalla on kyllä hieno, ja ilmassa on aurinkorannikon jalkapalloilun uuden nousun tuntua pitkäksi venyneen korpivaelluksen jälkeen.