Viestin lähetti psychodad
Niskalan maalissa raumalla oli täydelliseen aikaan maskissa. Luisteli suoraan Vokounin edestä juuri kun kuti lähti.
Viestin lähetti L4E
Oliko Pirnes? Itse olin havaitsevani Token luistelevan Vokounin edestä(seurasin kyllä enemmä lähtevää kutia).
Viestin lähetti Olkku
Riston selostuksen perusteella Pirnes vie Jokista 100-0 aloituksissa. Voisko tärkeämpää peliosaa paljon olla, varsinkin omassa päässä.
Niin no runkosarjassa Essille tuli pinnoja tällä kaudella samaan malliin kuin 2002-2003 Tapparassa. Jatkossakin jos liigassa pelailee niin sellaista 40 pinnan kautta voi etukäteen odotella kunhan pysyy ehjänä.Viestin lähetti Viltsu
Mielestäni Esa Pirneksestä on nyt odotettu pari vuotta kovaa tekijää, mutta eipä vaan taida enempää miehestä irrota. Tapparan kevät 2003 nosti odotusarvot pilviin.
Joku lehti luonnehtikin Pirnestä, että odotetaanko Pirnekseltä jotain sellaista, mitä ei oikeasti ole olemassakaan. Fakta lienee, että pistepörssivoittajaa ei Essistä tule koskaan. Toki 38 pinnaakin on hyvä, mutta mitä odotukset ovat?
Viestin lähetti Boris
Niinpä, kaveri tuossa kertoi, että Pirneksen Rauman-kämpän ovessa luki loppuun asti "Bartek"...
Viestin lähetti L4E
Huvittava kyllä tuo Pirneksen UR:ssa oleva kommentti, sillä eiköhän mies olisi saanut Raumaltakin hommata oman kämpän jos tarvetta oli, mutta halusi kuitenkin asua työsuhdeasunnossa joka tietysti tuleee halvemmaksi asustella.
Viestin lähetti L4E
Ilmeisesti bleg laittoi vähän kerrointa lisää, jotta saivat essin nimen paperiin.
Viestin lähetti Deer 017
Lapa heittää Uudessa-Raumassa, että Essille tarjottu sopparitarjous oli Lukon kaikkien aikojen suurin tarjous kenellekkään! Kyllä tolla rahalla saa parempiakin pelaajia sanon minä.
Olisi mielenkiintoista tietää mitä Essi Bluesissa nettoaa???
Viestin lähetti Deer 017
Lapa heittää Uudessa-Raumassa, että Essille tarjottu sopparitarjous oli Lukon kaikkien aikojen suurin tarjous kenellekkään! Kyllä tolla rahalla saa parempiakin pelaajia sanon minä.
Olisi mielenkiintoista tietää mitä Essi Bluesissa nettoaa???
Viestin lähetti sinikettu
...kun Tähtinen ja Leuka on joukkueessa, ellei sitten jompi kumpi näistä ole lähtökuopissa(?)...