Ja mitäs väliä sillä on jos joku hyvä pelaaja vierellä tekee huonosta hyvän? Luulisi olevan hyvä asia. Ja itse en tajua tätä Pirneksen dissaamista sitten alkuunkaan.
Vastataan tänne ketjuun:
Ei sillä kai siinä mitään haittaa ole jos Bremberg tekee Hauhtosesta hyvän. Parempi niin, enkä mitään asiasta väittänytkään. Totesin vain, että Bremberg tekee Hauhtosesta hyvän. Ja hyvä niin!
Pirneksen tilastoja:
06-07 Farjestads 43 17+26=43
07-08 Farjestads 52 15+23=38
08-09 Mytishchi Atlant 51 22+28=50
Tällä hetkellä Jokereissa 36 ottelussa tehot 8+14=22, joka on mielestäni aika heikosti. Kyllä, Pirnes pelasi varmasti parempien kaverien kanssa Ruotsissa ja KHL:ssä, mutta nuo liigat ovatkin paljon SM-liigaa tasokkaampia sarjoja. Eikä Pirneksellä ole nytkään huonot laiturit.
Mutta näin ennakkoon kun Pirneksen sopimus julkaistiin, niin hänen piti olla yksi parhaista ykkössenttereistä liigassa. Näin ainakin itse oletin. Mutta toisin kävi, ja Pirnes on vajonnut sinne kuuluisaan massaan, joka ei erotu hyvässä eikä pahassa.
Mutta onneksi Hentunen on ollut selkeä vahvistus! 36 ottelussa tehot 18+14 ja lisää on varmasti tulossa. Ja muutenkin sitä vauhtia, mikä Hentusella on aina joka vaihdossa, on ilo seurata.
Edelleenkin odotan Pirnekseltä pientä tason nostoa. Onhan tässä vieläkin aikaa paukuttaa sellainen 40 pisteen kausi. Jota vähintään itse odotin ennen kauden alkua.