Eiköhän tossa viestissä ollut kettuilun makua, että noilla eväillä pitäs voittaa, mutta ku ei vaan ei.Kiitos onnitteluista, mutta on aika kaksinaamaista heti perään lupailla julleille mestaruutta.
Eiköhän tossa viestissä ollut kettuilun makua, että noilla eväillä pitäs voittaa, mutta ku ei vaan ei.Kiitos onnitteluista, mutta on aika kaksinaamaista heti perään lupailla julleille mestaruutta.
Maksaako Jokerit nyt palkkaa kolmelle valmentajalle samaan aikaan? Kova juttu. Veikkaan Jokeireiden nousevan haastamaan tosissaan kärkipäätä. Aivan eri lähtökohta kuitenkin, kuin Kärpillä valmentajavaihdoksen aikaan. Kärpät nousee korkeintaan sääleihin, mutta tuskin haastaa ketään. Jokerit voi nousta kotietuunkin vielä ja pystyy eilisenkin perusteella voittamaan kenet tahansa.
Ja samalla maksetaan myös Lehkoselle ja Rannalle?
Saa nähdä mitä tästä taas seuraa.
Kyllähän tämä kieltämättä tuolta näyttää. Itse olen erittäin skeptinen sen suhteen, että Erkka saisi laivaa tällä kaudella käännettyä. Missään ei taida olla mainintaa ensi kaudesta ja jos kyse on vain loppukauden projektista, niin vaikea sanoa oliko järkeä vai ei. Ainakin fanien toivomukseen on vastattu.Loistava valmentajahankinta, mutta.....onhan toi touhu taas kun suoraan pellesirkuksesta. Ukkoo / rahaa tulee ja menee ja mikään ei toimi.
Ehkä se tästä lähtee jos Erkka ei ole 90-luku moodissa niinkun Aravirta.
Kyllähän tämä kieltämättä tuolta näyttää. Itse olen erittäin skeptinen sen suhteen, että Erkka saisi laivaa tällä kaudella käännettyä. Missään ei taida olla mainintaa ensi kaudesta ja jos kyse on vain loppukauden projektista, niin vaikea sanoa oliko järkeä vai ei. Ainakin fanien toivomukseen on vastattu.
Westerlundin oma valinta, ja Kekäläinen antanut vapaat kädet valita oma valmennusryhmänsä. Lämsä on potentiaalinen nuori valmentaja ja Westerlundille tuttu maajoukkueporukoista. Lämsä koutsaa muistaakseni -96 syntyneiden junnujen maajoukkuetta.Nyt vain mietityttää onko tämä Lämsä sopiva kakkonen hänelle?
Paras kannatuskulttuuri myös.On paras seurajohtaja, paras halli, paras toimitusjohtaja, paras valmentaja, parhaat resurssit, paras pelaajamateriaali, ei tässä voi mikään mennä enää vikaan, mestaruus matkaa Ilmalaan!
Ainoa oikea ratkaisu. Itseluottamus täysin nollissa jätkillä Jortikan alituisen huudon johdosta. Ei sieltä varmaan montaa kertaa positiivista palautetta tullut Jortikalta.