Erityisesti Tuamakselle

• 1 396
  • 15

veikkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJT Järvenpää, Jokerit, Toronto Maple Leafs
Vai että pelaajien kasvattajaseura, seli seli. Mitenkäs kävikään kun maaliin hankittiin ulkolainen miljoonamies Draper, joka pelasi suoraan sanoen surkeasti, välillä aivan mahdottomia imurointeja. Ja joukkueen temppuilu ulkomaalaisten kanssa kertoo kyllä karua kieltään; joukkue ei huolehdi junnuista tarpeeksi. Jengi olisi varmasti menestynyt paremmin, jos ulkolaisia olisi ollut vain vaikkapa kolme. Suomalaiset pelaajat olivat täysin pimennossa koko kauden ajan. Säälittävää, tosi surkeaa, mutta ainahan sitä pitää olla jotain, mille nauraa! Bluusereista ei ole mihinkään, ensi kaudella sijoitus on taas varmaan välillä 9-13.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Toivotaan...

...että Blues pärjää ensi kaudella paremmin kuin Jokerit! Ainakin Blues osaa itse etsiä hyviä ulkomaisia pelaajia, toisin kun Jokerit. Banham oli loistava hankinta, jonka yllättäen Hjallis varasti.

Jokerit on pelle jengi. Voisivat edes kerran löytää jonkun pelimiehen itsekin, eikä aina varastaa muilta.

Saa ottaa herneen nenään!!! :) :) :)

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Entäpä HIFK? Bednar ja Stepanek ainakin kaapattiin muilta. Toki Jokerit syyllistyy tähän ulkolaisten "ryöstökalasteluun" enemmän, muttei HIFK:kään viaton ole.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähettänyt käyttäjä Musta87
Entäpä HIFK? Bednar ja Stepanek ainakin kaapattiin muilta. Toki Jokerit syyllistyy tähän ulkolaisten "ryöstökalasteluun" enemmän, muttei HIFK:kään viaton ole.

Nimenomaan...

Ei ole muuten Jyp:kään viaton. Te varastitte meiltä Olli Ahosen!!!

Onhan HIFK ryöstänyt muilta, mutta et kai voi väittää etteikö Jokerit olisi tällä alalla ylivoimaisesti Suomen ykkönen? HIFK:n touhu on mielestäni siedettävää, kun taas Jokereitten taas säälittävää.

Saatan taas olla väärässä...

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosiaan..
Blues osaa itse etsiä ulkomaalaispelaajiaansa tai ylipäätäänsä pelaajiaansa.

Jokerit ei sitä hommaa hallitse.

TeeVee

Jäsen
Miksi mennä merta edemmäs kalaan?

Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Kaksi kaunosielua

nimittäin tömmy ja tiki10v. todistelevat jälleen turhautumistaan. Onhan vanha totuus, että on mukavampi lietsoa vihaa jotain muuta kohtaan, kuin myöntää oma alennustilansa. Tätä kyseistä keinoa käytti jo muuan Adolf. Mutta älkää pojat tommy ja tiki10v. luulko, että kirjoituksillanne olisi pienintäkään mahdollisuutta mihinkään kovin syvälliseen. Yksinkertaisesti näin vain ei ole, teillä kun ei ole edellytyksiä moiseen. Ai että naurattaa, toi tikin todistelu "kyllä Jokerit on on pahempi ryöstäjä kuin me ollaan..." Joopa joo, ja meidän äiti voittaa nyrkkeilyssä sun iskän...;-) ;-) ;-) (ja tuhat hymiötä lisää) Tommy taas on jo todistanut kirjalliset sekä ajatukselliset "hedelmänsä" lukisasti. "Mun 40v. ystävä...." jne jne jne... ;-) ;-) ;-). Tiesitkö muuten tommy, että Banham ei kestänyt olla kauempaa bluesissa???

Tämä on kirjoitettu naurun virneessä, ihan vaan tiedoksi jos joku erehtyisi luulemaan tätä joksikin suuttumuksen purkaamiseksi. Siihen en näille herroille suo iloa, eivät ole sen arvoisia. ;-)

Tuamas

Jäsen
Sarkasmia?

Sen kommentin piti olla sarkasmia ja irvailua Bluessille, mutta poijjaat ilmeisesti tahallisesti käsitti sen väärin?

Tässä alkuperäinen viesti:

"Blueshan nimenomaan on...
vahvat perinteet omaava pelaajien kasvattajaseura joka jakaa vastuuta myös suomalaisille ja nuorille. Maalivahdeissakin pihtailtiin oikein olan takaa."

Onko sisälukutaidossasi tai älyssäsi vikaa? Jos tuosta kirjoituksesta luulee että olen tosissani, niin johan on...

Ehkä olisi pitänyt lisätä vielä heitto davidssonista ja muista suomalaisista vastuunkantajista että olisitte ymmärtäneet?

Viimeksi muokattu:

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Sarkasmi onkin hauskimmillaan silloin, kun pieni osa lukijoista ei sitä ymmärrä. Kun nämä vielä vetävät herneen siitä nenään, on hymy herkässä.

Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuamas

Puuttumatta alkuperäisen viestisi sisältöön sen kummemmin uskoisin, että useimmat varmaan ymmärsivät tälläkin kertaa viestisi sarkasmiksi. Näyttää vain olevan niin, että aina joku erehtyy pitämään noita sarkastisia juttuja jonain ihan muuna kuin niiden on tarkoitus olla. Nämä eivät ole mitään yksinkertaisia juttuja. Viimeistään täällä sen huomaa, kun kasvottomina kirjoitellaan.

Hienoviritteisintä sarkasmia onkin usein vaikeampi huomata, mutta joskus kummastuttaa, kun ihan överiksikin vedetty herja otetaan tosissaan. Miksi olisi pitänyt lisätä heitto Davidssonista tai muuta selittelevää? Mitä järkeä on vaikkapa kertoa vitsi ja selittää se kuuntelijalle jo ennakkoon puhki. Tai laatia sarkastinen teksti ja ryydittää se kymmenellä hymiöllä, jotka lähinnä vesittävät koko juttusi.

P.S Mistä tuo Teemun juttu tuohon tupsahti, äsken ei näkynyt vielä mitään...

Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
mutta kun...

nua ihmiset ottivat sen niin pirun vakavasti, niin pitihän sitä hiukan itseään puolustella, jottei tuo "tyhmempi" väki luule että olin tosissani...

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuamas. Ymmärsin kyllä tarpeesi selittää kirjoitustasi nyt jälkikäteen. Tarpeetonta sen sijaan olisi ollut selitellä sitä jo etukäteen, mikä olisi vesittänyt koko juttusi.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Kaksi kaunosielua

Viestin lähettänyt käyttäjä Töölön Vesa
nimittäin tömmy ja tiki10v. todistelevat jälleen turhautumistaan. Onhan vanha totuus, että on mukavampi lietsoa vihaa jotain muuta kohtaan, kuin myöntää oma alennustilansa. Tätä kyseistä keinoa käytti jo muuan Adolf. Mutta älkää pojat tommy ja tiki10v. luulko, että kirjoituksillanne olisi pienintäkään mahdollisuutta mihinkään kovin syvälliseen. Yksinkertaisesti näin vain ei ole, teillä kun ei ole edellytyksiä moiseen. Ai että naurattaa, toi tikin todistelu "kyllä Jokerit on on pahempi ryöstäjä kuin me ollaan..." Joopa joo, ja meidän äiti voittaa nyrkkeilyssä sun iskän...;-) ;-) ;-) (ja tuhat hymiötä lisää) Tommy taas on jo todistanut kirjalliset sekä ajatukselliset "hedelmänsä" lukisasti. "Mun 40v. ystävä...." jne jne jne... ;-) ;-) ;-). Tiesitkö muuten tommy, että Banham ei kestänyt olla kauempaa bluesissa???

Tämä on kirjoitettu naurun virneessä, ihan vaan tiedoksi jos joku erehtyisi luulemaan tätä joksikin suuttumuksen purkaamiseksi. Siihen en näille herroille suo iloa, eivät ole sen arvoisia. ;-)

Pahoitteluni sinulle Töölön Vesa.
Vaikka kuinka yritän, niin en millään saa jutuistani yhtä syvällisiä ja taiteellisia kuin sinä omistasi.
Alennustilanteeni on todella syvä.
Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä että Jokerit on pahempi ryöstäjä kun kukaan muu liigassa. Olen myös sitä mieltä että mun iskä on kovempi kun kaikkien muitten iskät yhteensä. Jokereitten ryöstöretkistä voi helposti kaivaa esiin faktoja. En niitä viitsi tähän laittaa, mutta tiedät varmaan itsekin mistä on kysymys.

Voisitko sinä Töölön Vesa edes kerran kirjoittaa jotain asiallisesti? Jos minä väitän jotain, niin uskon ainakin itse siihen että olen oikeassa, tai että minulla on jotain faktaa sen tueksi. Itse voisit nostaa arvoasi, jos edes kerran kertoisit jotain mielenkiintoista, etkä vain haukkuisi muita lapsellisiksi ja arvottomiksi. Voisitko myös lopettaa nimeni vääntämistä? Nimimerkkini on tiki10, eikä mikään muu. Nimien vääntely osoittaa mielestäni toisten kirjoittajien vähättelyä ja selvää v***uilua. Miksi teet näin?

En tiedä miksi vaivaudun sinun kanssasi keskustelemaan. Koskaan sinulta ei saa yhtän asiallista kommenttia. Ihme etteivät moderaattorit ole tätä huomanneet...

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Kaksi kaunosielua

Viestin lähettänyt käyttäjä Töölön Vesa
Tiesitkö muuten tommy, että Banham ei kestänyt olla kauempaa bluesissa???

Tiesitkö muuten Töölön Vesa että Nurmisella ja Harkimolla on suhde?

Näillä molemmilla väittämillä on yhtä paljon perää.
Sinähän et Banhamin siirrosta mitään tiedä.

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tikille

Viestin lähettänyt käyttäjä tiki10

Ei ole muuten Jyp:kään viaton. Te varastitte meiltä Olli Ahosen!!!

[/B]

Ei muuten varastettu. Mieshän oli IFK:sta ensimmäisen kauden vuokralla. Nyt alkavalla kaudella pelioikeudetkin on kai JYP:llä.

Tuamas

Jäsen
Kommenttia veikkolainen...

Ihan mielenkiinnosta vain seurailin hiukan kirjoituksiasi, kuten tätä ja huomasin yllättävästi että tämä ei tosiaankaan ollut ensimmäinen kerta kun kirjoitat turhia täytteitä palstoille, liikoja ajattelematta.

Eli tästä lähtien kehoittaisin että aina jos löytyy joku sinua raivostuttava kirjoitus, vedät henkeä, lasket sataan (se numero 99:n jälkeen) ja kirjoitat vasta sen jälkeen, onnistuisiko?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy