Erilainen urheilija "halusi pidennetyn armeijan"

  • 1 883
  • 2

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jalkapallon puolelta kuuluu kummia. Kun yleensä nämä kiekkoilevat ja palloilevat "huippu-urheilijan" alut haluavat päästä armeijan läpi kymmenellä kasarmiyöllä, FC Lahden pelaaja Henri Ahonen on kuulemma valinnut toisen tien. Ahonen on sopinut seuransa kanssa, että hän jättää tämän kauden väliin ja sen sijaan suorittaa varusmiespalvelunsa laskuvarjojääkärikoulussa Utissa. Jalkapalloura jatkuu taas sitten FC Lahdessa kesällä 2004.

Näinkin kai sittenkin voi tehdä sitä "kallista uraansa" vaarantamatta, jos vain luottaa itseensä riittävästi? Taitavat nämä laskuvarjojääkärit olla niitä omien polkujen kulkijoita?

Lähteenä toimii veikkausliiga.com.

Ps. Kumman sinä ottaisit joukkueesesi pitkän tähtäimen sijoituksena, "kymmenen yön miehen" vai "ahosen", jos heidän pelitaitonsa olisivat kaikilta osin yhtenevät? Ja korostettakoon, että tässä kysymyksessä avainsanat eivät ole armeija ja sotakiihko.
 
Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ehdottomasti

Erilainen ja loistava joukko

hieman kuten "cyberhahmo" Bladerunnerissa,
joka kertoo Harrisonille elämän totuuksia siitä, millaista
oli katsoa toisia elämiä ja kaiken tuhoa Tennhäuserin
portilla.....

Extraordinary...

Kuuntele myös Freukkareiden Lintumies ennen draftia
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
"Parhaat vaan punabaretin saa"

Niin, mitäpä sitä ei nuori ja reipashenkinen atleetti tekisi saadakseen pitää päässään punaista barettia. Voi käydä pojalla iltalomilla kaupungilla liikkuessa hyvä flaksi... tai mistä minä tiedän kun en ole itse enää atleetti... kotletti korkeintaan, enkä armeijjassakaan saanut pitää barettia koska olin rantapyssyn tykäreitä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös