Erikoiset ja hauskat mielleyhtymät

  • 5 966
  • 15

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli mieleen toissapäivänä, että minkälaisiin asioihin ihminen osaakaan yhdistää toisia asioita. Esimerkiksi moni varmasti yhdistää Olli Lindholmin heti Yö-yhtyeeseen tai Sauli Niinistön ja presidentin viran. En kuitenkaan halua hakea tässä ketjussa näitä tyypillisiä yhdistelmiä, vaan erikoisempia ja hauskempia.

Oma esimerkkini on, että aina kun Egotripin biisit soi radiossa tulee mieleeni Uutisvuodosta tuttu Stan Saanila. En voi kyseiselle mielleyhtymälle mitään, mutta se tulee mieleeni lähes poikkeuksetta. Onko muilla vastaavia outoja mielleyhtymiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina kun näen puolityhjän, löysän, juuttikankaisen perunasäkin niin ajattelen Hjallis Harkimoa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bukkakesta tai siis kasvoille/suuhun laukeamisesta mulle tulee aina mieleen se kun linnunpesässä emo ruokkii poikasiaan. Mato roikkuu ja alla pari linnunpoikasta määkyy suut ammollaan. Kuka saa lastin?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Bukkakesta tai siis kasvoille/suuhun laukeamisesta mulle tulee aina mieleen se kun linnunpesässä emo ruokkii poikasiaan. Mato roikkuu ja alla pari linnunpoikasta määkyy suut ammollaan. Kuka saa lastin?

Ei varmaan pitäisi avata kaikkia ketjuja. Jotkin mielleyhtymät voivat tarttua, enkä usko pääseväni tästä koskaan eroon. Kiitos siitä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle taas vitun puuro.

Kodinkoneeseen siis tulin.

Ps. Älä ymmärrä, en minäkään.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vanhan vitsin peruja minulla yksi mielleyhtymä.
Vitsissä luonnehditaan, kuinka naisen ulkosynnyttimet näyttävät (miehen mielestä) ennen yhdyntää kuin aukeavalta vaalenapunaiselta ruusunnupulta ja jälkeen majoneeisa syöneen buldogin turvalta.

Noh, eräällä tuttavallani oli ranskanbuldoggi, joka sai päivittäin annoksen kermaviiliä, että masu pysyisi kunnossa...

Voitte ilmeisesti kuvitella itsekin loput - tai ehkei kannata.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Usein kun näen (vanhemman) miehen sellaisessa pitkässä palttoossa, hauskuutan itseäni ajatuksella ”tuossapa potentiaalinen Kätset”.

Tämä siksi, että jostain syystä yhdistän itsensäpaljastajan ja Inspector Gadgetin toisiinsa. Liekö juuri tuon takin takia.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ei tämä nyt varsinaisesti hauska ole, mutta nyt mulla tulee aina Don Cherrystä mieleen Tami. Ja nimenomaan näin päin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi henkilö, johon olen työasioissa pääasiassa sähköpostilla yhteydessä, muuttuu mielessäni Erkki Mustakariksi. Kuulen mielessäni Erkki Mustakarin äänen, kun luen hänen sähköpostejaan. Sitten, kun ehkä kerran pari vuodessa on jossain samassa palaverissa silmätysten, huomaa taas että eihän se ole millään lailla Erkki Mustakarin näköinen. Liekö tuo siitä tullut, että olen nähnyt sen ainakin kerran lippis päässä. (Siis tällä kollegalla, ei minulla.) Mutta heti kun palaveri loppuu, se muuttuu taas Erkki Mustakariksi.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tämä nyt varsinaisesti hauska ole, mutta nyt mulla tulee aina Don Cherrystä mieleen Tami. Ja nimenomaan näin päin.

Eiköhän Tami nimenomaan Cherryn rooliin ole MTV3:lla otettu. Nimenomaan tuo ylilyövä pukeutuminen jne. Toisaalta kyllä Tami helvetisti fiksumpi kaveri on kuin Cherry. Toisaalta sitten enemmän itteensä täynnä.

Mainiosti sopii Tami tohon rooliin kyllä. Cherryn hommat meni kyllä ihan överiksi Eurooppa-vihassaan ja monessa muussakin. Kai se oli tarkoituskin, mutta huh huh... "Russians are nothing" jne...
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mulla löytyy musiikin puolelta melko outo mielleyhtymä. Aina kun kuulen Volbeatia niin mieleen tulee Lauri Tähkä. Ei ole vielä kukaan ymmärtänyt tai jakanut kanssani samaa mielleyhtymää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penskana näin elokuvan Kärpänen tai se taisi olla sen kakkososa, missä lopussa se oli epämuodostunut olio vai miksikä sitä nyt sanoisi. Elää ja liikkuu, silmätkin näkyy, mutta ei tiedä minkä verran on järkeä tai tunnetta päässä. Ulkonäkö on suunnilleen hirveintä mitä ikinä on nähnyt ja jonkinlainen säälikin tulee kun ei tiedä kärsiikö se. Muistaako joku tuon? Joistakin koiraroduista vaan tulee aina mieleen se.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Penskana näin elokuvan Kärpänen tai se taisi olla sen kakkososa, missä lopussa se oli epämuodostunut olio vai miksikä sitä nyt sanoisi. Elää ja liikkuu, silmätkin näkyy, mutta ei tiedä minkä verran on järkeä tai tunnetta päässä. Ulkonäkö on suunnilleen hirveintä mitä ikinä on nähnyt ja jonkinlainen säälikin tulee kun ei tiedä kärsiikö se. Muistaako joku tuon? Joistakin koiraroduista vaan tulee aina mieleen se.
Voisiko olla siksi, että kakkososassa sen pojan kultainen noutaja muuttuu/muutetaan siksi olioksi. Tai se koira, jonka kanssa poika ystävystyy.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suomi, suomalaiset ja itsetunto. Luontoleffoja ja norsuja nähdessä tulee se iänaikainen vitsi mieleen: mitähän nuo ajattelee meistä. Hupaisaa ja noloa...
Haluaisin nähdä niiden testiryhmäläisten sormet (ja purra ne irti!), jotka hyväksyivät tämän näennäisnäpyteltävän paskatoosan.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös