Erik Karlsson Jokereihin

  • 464 934
  • 1 055

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Johan on hankinta. Onnittelut vaan Helsinkiin. Hienoa koko sm-liigalle että saadaan tuon tason pelimies kentälle. Toivottavasti saamme nauttia pitkään lakosta. Meillekin olis voinu mahtua pelaavaan kokoonpanoon, jos raaskisivat pudottaa Seppäsen kokoonpanosta.
 

fatality

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhut pitivät paikkaansa ja nyt se on virallista, huhheijaa!
Tarvitsimme vahvistusta puolustukseen ja saimmekin maailman parasta vahvistusta sinne osastolle. Eihän tässä malta odottaa lauantaita.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Paita kattoon?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Onnittelut vaan teille, olettehan te muutenkin niin nöyrää sakkia, että olette ansainneet tämän tason pelaajan riveihinne.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Huhhuh, mikä hankinta. Onkohan koskaan liigaan tullut oletusarvoisesti näin kovaa pakkia?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Onnittelut, äärimmäisen kova hankinta. Mutta onko varma, että mahtuu teidän kokoonpanoon - voi viedä oman junnun (seuraava jumalasta) pelipaikan? : D Muistan tän sällin hyvin kevään MM-kisoista. Tautisen hyvä liikkuja ja välillä viiletti hyökkäyksen kärjessä kylmän rauhallisesti. Hyvä pelisilmä ja ennen kaikkea tarkka laukaus. En itse asiassa tajua, miksi hän haluaa pelata pakkina ylipäätään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Johan on hankinta. Onnittelut vaan Helsinkiin. Hienoa koko sm-liigalle että saadaan tuon tason pelimies kentälle. Toivottavasti saamme nauttia pitkään lakosta. Meillekin olis voinu mahtua pelaavaan kokoonpanoon, jos raaskisivat pudottaa Seppäsen kokoonpanosta.

Vaikka on mukava nauttia Karlssonista, Seanista, Lennusta, Filppulasta, Jokisesta jne niin kyllä minä ainakin odotan ja toivon, että NHL pyörähtäisi, vaikka ajoissa käyntiin.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Liekö SaiPa vieläkään kaatuu. Kyllähän toi maalivahtiosasto ainakin tarvitsee vielä vahvistusta.

Kari Lehtonen vielä veskari osastolle ja Teemu vielä hyökkäämään. Saatas ihan kova ketju kasaan:

Filppula-Filppula-Selänne
Karlsson-Väänänen
Lehtonen

:D
 

Tjomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, PHI, MIN
Voi kun saisivat sen NHL:n alkamaan. Rupee ketuttamaan näin kuopiolaisena! ;)
Onneksi olkoon Jokereille, onhan tuo mahtavaa nähdä nykyjääkiekon paras kiekollinen puolustaja liigassa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En itse asiassa tajua, miksi hän haluaa pelata pakkina ylipäätään.

Neljäs hyökkääjä ketjussaan. Sopii pakiksi siksi, että on niin saamerin nopea luistelija niin kerkee puolustuksesta tukemaan hyökkäyksiä ja päinvastoin.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Välkommen Erik!

Todella mielenkiintoinen "neljäs hyökkääjä". Ilmeisesti tässä lähdetän tekemään enemmän maaleja kun vastustaja, koska kaverista ei saa puolustavaa puolustajaa tekemälläkään. Eikä sinänsä ole tarvettakaan...

Rudi alkaa tehdä töitä palkkansa eteen, ilmeisesti jo toinen jalka hallinnon puolella.

Pelkona tietenkin ettei kaveri pelaa meillä kun kuukauden ja tarve on sen jälkeen sama. Korvaa kuitenkin Isäntää, kunhan palaa saikulta..
 

Masentaja

Jäsen
Tautinen juttu... ei voi käsittää. Ei vaan voi.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnittelut vaan teille, olettehan te muutenkin niin nöyrää sakkia, että olette ansainneet tämän tason pelaajan riveihinne.

Toivottavasti pystyy jotenkin stunttaamaan AJ:ta tämän poissaolon ajan. Pikkaisen kyllä pelottaa, että käy niinkuin Klingbergin kanssa ja lopulta kokoonpanosta löytyy taas Manelius.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Neljäs hyökkääjä ketjussaan. Sopii pakiksi siksi, että on niin saamerin nopea luistelija niin kerkee puolustuksesta tukemaan hyökkäyksiä ja päinvastoin.

Jep, Nummelin on siis köyhän miehen Karlsson. Tälle kaverille kannattaa pistää pakkipariksi joka joukkueesta löytyvä "mikkokurvinen".
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tämän kovempaa kaveria ei liigaan tule! Aivan uskomatonta, että valitsi Suomen. Täytyy ruveta katselemaan sattuisiko Jyväskylään Jokeripeliä jollekin viikonlopulle tai sitten TPS-Jokerit Turussa. Pelkästään tän kaverin takia olen valmis menemään ynnä muiden joukkueiden peliä katsomaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei teidänkään leirissä varmaan olis paljon kyyneleitä vuodatettu, jos tää jamppa tulis ottamaan vaikka Jokelan paikan;) Mane sut on niin nähty!

Ei tietenkään, ja ylipäänsä kyseessä on sen tason pelaaja, että pitää ottaa vaikkei olisi tarvettakaan. Ja harvasta voi oikeasti näin sanoa. Mutta on siis todella sen tason jamppa, että hänen lähtiessään jää iso ruutu tyhjäksi. Olen pikkaisen kateellinen Karlssonista, myönnän. Jos pelaa koko loppukauden, olen pikkaisen enemmän kateellinen;)
 
Suosikkijoukkue
Therese Johaug
Huhhuh! Jopa kovin pelaaja SM-liigassa ikinä. Onko muuten liigassa ennen pelannut ketään joka olisi edelliskaudella voittanut jonkun henkilökohtaisen palkinnon NHL:ssä?
 
Suosikkijoukkue
NHL
Ei tietenkään, ja ylipäänsä kyseessä on sen tason pelaaja, että pitää ottaa vaikkei olisi tarvettakaan. Ja harvasta voi oikeasti näin sanoa. Mutta on siis todella sen tason jamppa, että hänen lähtiessään jää iso ruutu tyhjäksi. Olen pikkaisen kateellinen Karlssonista, myönnän. Jos pelaa koko loppukauden, olen pikkaisen enemmän kateellinen;)

Täysin samaa mieltä! Mahtava pelaaja mutta meni väärään jengiin :(
 

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella kova vahvistus. Eipä parempaa hyökkäävää puolustajaa voi hankkia.

Erikin uusi 7-vuotinen NHL-sopimus on arvoltaan vaatimattomat $45,500,000, joten vakuutumaksut tulevat olemaan pelkästään tähtitieteelliset yli 100000€ kuukaudessa. Siihen saa kyllä Hjalliskin jo kaivaa kuvetta kunnolla. Yhteistykumppaneilla ja lipputuloilla ei näitä kateta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Karlssonin vakuutus järkyttävän kallis!

Eihän toi tietenkään varmaan täysin oikea luku ole, mutta kaverihan solmi juuri 7-vuoden ja 6,5milj$ sopimuksen Senatorsin kanssa niin varmasti aika lähellä totuutta. Ei halpaa...

E: Niin 6,5milj$ kaudessa
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Huhhuh! Jopa kovin pelaaja SM-liigassa ikinä. Onko muuten liigassa ennen pelannut ketään joka olisi edelliskaudella voittanut jonkun henkilökohtaisen palkinnon NHL:ssä?

Nopeasti heitettynä ainakin Andrew Raycroft, joka oli Tapparassa pelatessaan edelliskaudella voittanut Calder Trophyn Bruinsin paidassa.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Uskomatonta! Maailman paras puolustaja pelaa Jokereissa ainakin kuukauden, jumalauta! Helvetin hienoa Jokerit! Kyllä tämä antaa taas hyvää kuvaa SM-liigasta, kun tämän tasoisia kavereita tänne tulee. Ja on niitä muitakin kovia pelaajia tullut SM-liigaan.

Jos ei tee heti ensimmäisessä pelissä 1+4 ja sarakkeessa lukee vaikka -2, niin joku jyväjemmari varmasti tulee sanomaan "mitäs mä sanoin...". Aivan sama, tätä jätkää kannattaa mennä katsomaan, huikea pelaaja. Pystyy hoitamaan kohtalaisesti puolustusvelvoitteet NHL:ssä, niin kyllä myös täällä.

Kiitos! Huhhuh... Vakuutusmaksut ovat aika korkeat, mutta kukaan ei tiedä maksaako kaveri osan itse vai ei. Pikkurahoja tuon tasoiselle pakille, joka tienaa NHL:ssä vielä monia kymmeniä miljoonia vuosien aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös