Huhut pitivät paikkaansa ja nyt se on virallista, huhheijaa!
Tarvitsimme vahvistusta puolustukseen ja saimmekin maailman parasta vahvistusta sinne osastolle.
Johan on hankinta. Onnittelut vaan Helsinkiin. Hienoa koko sm-liigalle että saadaan tuon tason pelimies kentälle. Toivottavasti saamme nauttia pitkään lakosta. Meillekin olis voinu mahtua pelaavaan kokoonpanoon, jos raaskisivat pudottaa Seppäsen kokoonpanosta.
Johan on hankinta.
Liekö SaiPa vieläkään kaatuu. Kyllähän toi maalivahtiosasto ainakin tarvitsee vielä vahvistusta.
En itse asiassa tajua, miksi hän haluaa pelata pakkina ylipäätään.
Onnittelut vaan teille, olettehan te muutenkin niin nöyrää sakkia, että olette ansainneet tämän tason pelaajan riveihinne.
Neljäs hyökkääjä ketjussaan. Sopii pakiksi siksi, että on niin saamerin nopea luistelija niin kerkee puolustuksesta tukemaan hyökkäyksiä ja päinvastoin.
Ei teidänkään leirissä varmaan olis paljon kyyneleitä vuodatettu, jos tää jamppa tulis ottamaan vaikka Jokelan paikan;) Mane sut on niin nähty!
Ei tietenkään, ja ylipäänsä kyseessä on sen tason pelaaja, että pitää ottaa vaikkei olisi tarvettakaan. Ja harvasta voi oikeasti näin sanoa. Mutta on siis todella sen tason jamppa, että hänen lähtiessään jää iso ruutu tyhjäksi. Olen pikkaisen kateellinen Karlssonista, myönnän. Jos pelaa koko loppukauden, olen pikkaisen enemmän kateellinen;)
Huhhuh! Jopa kovin pelaaja SM-liigassa ikinä. Onko muuten liigassa ennen pelannut ketään joka olisi edelliskaudella voittanut jonkun henkilökohtaisen palkinnon NHL:ssä?