Erik Karlsson Jokereihin

  • 465 727
  • 1 055

ludvig

Jäsen
... toin varman ja tuoreen tiedon Karlssonista esille hänen omassa ketjussaan.

Tuo mainitsemasi tuore ja pommivarma uutinen oli täällä ja mediassa jo kymmenisen päivää sitten esillä.

Itse olen skeptinen sen suhteen, että Karlsson jatkaisi loppukautta - riippumatta NHL:n tilanteesta. Loistava fiilis jää joka tapauksessa, yksi legendaarisimpia pelaajia Jokereissa ja taas kerran pisteet organisaatiolle loistavasta työstä.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Tuo mainitsemasi tuore ja pommivarma uutinen oli täällä ja mediassa jo kymmenisen päivää sitten esillä.

Itse olen skeptinen sen suhteen, että Karlsson jatkaisi loppukautta - riippumatta NHL:n tilanteesta. Loistava fiilis jää joka tapauksessa, yksi legendaarisimpia pelaajia Jokereissa ja taas kerran pisteet organisaatiolle loistavasta työstä.

Luetun ymmärtäminen ja ilmeisesti muunkin ymmärtäminen hieman haastavaa, koska uutisesta en todellakaan ole puhunut. Mediasta ja jatkoajasta ei hajua, en ota kantaa mitä niissä on kirjoiteltu. Kunhan totesin että Karlsson on Ottawassa, kun siitä täällä juteltiin. That´s it. Kai se sitten jotain ludvigia kiukuttaa. Outoa.
 

RaveN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Ole hyvä. Tuosta "jäätävää faktaa tipahtelee tuontuosta" en ota kantaa, sellaista maalaiskieltä että pahaa tekee. En nyt millään tavoin halunut provosoida, kunhan toin varman ja tuoreen tiedon Karlssonista esille hänen omassa ketjussaan, mutta ilmeisesti se ei ole enää hyväksyttävää ilman vittuilua. Hieno foorumi.

Ps helvetin upeaa detritus että löydit uuden suosikin jota seurata, se kiinnostaa varmaan ihmisiä aivan helvetisti. Verrattuna esim. Karlssonin tulevaan pelaamiseen ja suunnitelmiin.

Kannattaakohan ottaa asioita noin henkilökohtaisesti? :)

Ite en ainakaan välitä tippaakaan jos joku täällä aukoo. Siinähän kuluttakoon näppistään.

Ja asiaan: Tuosta Kungenin "motivaatio-ongelmasta". Ois kiva tietää miten se hiihtelee treeneissä änärissä? Varmaan jotain samaa on touhussa sielläkin päin..
 

ludvig

Jäsen
Luetun ymmärtäminen ja ilmeisesti muunkin ymmärtäminen hieman haastavaa, koska uutisesta en todellakaan ole puhunut.

Tämähän on vähän sama kuin apinalle kuorisi banaania. Kyse on siitä, että julistit dramaattisesti kuinka Karlsson on pomminvarmalla tiedolla Ottawassa. Tämän jälkeen sinua yritettiin näköjään täysin tuloksetta opastaa, että mainitsemasi tuore tietosi on jo kymmenisen päivää sitten tässäkin ketjussa mainittu sekä tämän lisäksi parin maan mediassa.

Kyllä nämä juttusi aiheuttavat enemmänkin positiivisia fiiliksiä. Omalla persoonallisella tavallaan sopivat hyvin ketjuun. Oikeastaan Jokerit ja kaikki siihen liittyvä aiheuttavat kaikinpuolin hyviä fiiliksi, lätkä on kivaa ja jengissä pyörii yksi maailman parhaista pelaajista omien kasvattien seassa. Taitaa nyt jotain toista kiukuttaa ja sen takia tätä on turha jatkaakaan.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jos jatkatte Renegaden tönimistä, hän saattaa jättää viimeisen viestin aiheesta ja poistua keskustelusta lopullisesti. Joten malttia siihen nälvimiseen tai käy huonosti.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Ole hyvä. Tuosta "jäätävää faktaa tipahtelee tuontuosta" en ota kantaa, sellaista maalaiskieltä että pahaa tekee.

...helvetin upeaa detritus että löydit uuden suosikin jota seurata, se kiinnostaa varmaan ihmisiä aivan helvetisti.
Maalaiskieltä? Mistähän lienee tarttunut, kun olen koko ikäni täällä asunut?

Mä mitään löydäny - Kekluhan sen tänne roudasi, Jarkko Ruudun myötävaikutuksella. Ja vaikkei ketään kiinnostakaan mun suosikit - uudet tai vanhat - niin sanon vieläkin, että kyllä ne Ottawan matsit sykähdyttää tästä eteenpäin eri tavalla kuin ennen.

Anteeksi maalaisuuteni.
 
Maalaiskieltä? Mistähän lienee tarttunut, kun olen koko ikäni täällä asunut?

Mä mitään löydäny - Kekluhan sen tänne roudasi, Jarkko Ruudun myötävaikutuksella. Ja vaikkei ketään kiinnostakaan mun suosikit - uudet tai vanhat - niin sanon vieläkin, että kyllä ne Ottawan matsit sykähdyttää tästä eteenpäin eri tavalla kuin ennen.

Anteeksi maalaisuuteni.
Hyvä pointti muuten, itsekin aion seurata Sensien pelejä tarkemmin kuin ennen. Viime kaudella katselin Karlssonia ihaillen, enkä voinut edes kuvitellä jätkän tulevan meille. Sitten kun NHL alkaa taas on näkökulmani hieman muuttunut ja seuraan häntä kuin "omaa jätkää".

Toivottavasti ei lähde vielä. Helvetin viihdyttävä pelaaja ja kuten useat totesivat ennen kauden alkua, voi Erik tehdä mitä vaan kaukalossa - syöttää aivan odottamattomasti viisikon läpi omalle, päästä uskomattomalla luistelullaan yksin läpi tai vaikka harhauttaa kaksi vastustajaa nippuun.
 
Vihaajat vihaa jne., kaikki jotka ovat nähneet Världens bästa Karlssonin tositoimissa tietävät Keklun tuoneen Rembrandtin takapihan aidanmaalaajien keskelle. Kiitos kaikesta siltä varalta jos ei takaisin tule. Ja jos tulee vetämään edes sen viimeisen pelin niin johan on vittu jos ei edes pientä tifoa irtoa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Karlsson palaa Helsinkiin ensi viikolla. Tuolla Kärppien puolella Turrisista kertovassa jutussa oli mainintaa asiasta. Eli tulee takaisin, niin ei tarvi enää arvuutella sitä.
 

Jeffrey

Jäsen
Karlsson palaa Helsinkiin ensi viikolla. Tuolla Kärppien puolella Turrisista kertovassa jutussa oli mainintaa asiasta. Eli tulee takaisin, niin ei tarvi enää arvuutella sitä.

Tämä edellinen pari sivua on ihan pelkkää naljailua ja lähti liikkeelle oikeastaan yhden töölöläisen hauskasta viestistä.

Kaarlehan sanoi itse jossain haastattelussa Tepsi pelin jälkeen, että lähtee mj tauon ajaksi Ottawaan järjestelemään asioitaan ja jouluna on sitten pari päivää sukulaisissa Ruotsissa. En muista mikä oli itse kysymys, mutta ymmärsin tuon niin että noita aikoja lukuunottamatta olisi Suomessa.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karlsson palaa Helsinkiin ensi viikolla. Tuolla Kärppien puolella Turrisista kertovassa jutussa oli mainintaa asiasta. Eli tulee takaisin, niin ei tarvi enää arvuutella sitä.
Renegade tulee varmaan taas 10 päivän kuluttua kertomaan pomminvarman tietonsa että Karlsson on Helsingissä. Toisaalta ymmärrettävää vaihtaa taktiikkaa kertomalla jo tiedossa olevia asioita täällä, niin hutiprosentti pienenee niihin satuihin verrattuna.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Punakeltaiset Stadin ykköset - Jokerit FB-sivusto kirjoitti:
Huhujen mukaan..: Karlsson Jokereissa myös tammikuussa!
Tuollaista huhua FB:n etusivulta löysin minä. Tiedä nyt huhun paikkansapitävyydestä mutta uskoo ken tahtoo. Tämä kyseinen FB-ryhmä nyt ei omissa silmissä välttämättä se kaikkein asiallisin ole, pointsit vähän laski esim. itsenäisyyspäivänä kun päivitys oli muistaakseni "Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille paitsi julleille".
Kyllä vaan Erik kelpaisi tammikuun ja loppukauden ajaksi, on kyllä niin suvereeni taidoiltaan. Nyt Karlssonille jatkoa ja sairastupa tyhjäksi niin mestaruusjunaa ei pysäytä enää mikään. Taitaa jo seuraavaan peliin tulla Hardt ja kun Erik pääsee taas pelaamaan niin siellä on Danish Dynamite hakkaamassa ripareita sisään!
 

seeseeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi Erik ei muka enää pelaisi meillä? Sopimusta on likipitäen kymmenen päivää jäljellä ja siinä ajassa on 2 matsia. Luulisi siitä jotain ilmoistusta jokerien suunnalta tulevan, jos Eki ei enää meillä pelaisi. Ei nyt lyödä hanskoja tiskiin ennen kuin mitää virallista infomationia tulee.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi Erik ei muka enää pelaisi meillä? Sopimusta on likipitäen kymmenen päivää jäljellä ja siinä ajassa on 2 matsia. Luulisi siitä jotain ilmoistusta jokerien suunnalta tulevan, jos Eki ei enää meillä pelaisi. Ei nyt lyödä hanskoja tiskiin ennen kuin mitää virallista infomationia tulee.

Taitaa olla Eerikki ensimmäisen näistä pelikiellossa. Sopimuksen piiriin kuuluu kyllä tuo yksi ottelu minunkin mielestä.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos ei kohta sopua synny NHL:ssa, niin todennäköisyys siitä, että Värdlens bästa vetää meillä koko kauden vain kasvaa.

Melko salettia, että ei lähde KHL:n vaikka eteen lyötäisiin mitä. Sveitsi, Ruotsi mahdollisia, mutta miksi mennä muutamaksi kuukaudeksi ja jos haluaa aina jotakin voittaa, niin täällä siihen on kohtuu mahdollisuus. Ainakin seuraavat henkiökohtaiset pystit voisivat mennä kuninkaalle + Suomen mestaruus:

Pekka Rautakallio -palkinto – vuoden puolustaja / saletti
Juha Rantasila -palkinto – eniten maaleja runkosarjassa tehnyt puolustaja / aika lähellä ollaan
Jari Kurri -palkinto – pudotuspelien paras pelaaja / miksei jos mennään loppuun asti
Lasse Oksanen -palkinto – runkosarjan paras pelaaja / ei pitäisi olla kahta sanaa
Matti Keinonen -palkinto – vuoden tehopelaaja (paras plus-miinus-tilasto) / mahdollisuuksia on
Raimo Kilpiö -palkinto – vuoden herrasmiespelaaja ( no ehkä tää meni jo mailan heitto oli liikaa)
Kultainen kypärä – pelaajien äänestämä arvokkain pelaaja / lähellä ollaan
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Jos ei kohta sopua synny NHL:ssa, niin todennäköisyys siitä, että Värdlens bästa vetää meillä koko kauden vain kasvaa.

Melko salettia, että ei lähde KHL:n vaikka eteen lyötäisiin mitä. Sveitsi, Ruotsi mahdollisia, mutta miksi mennä muutamaksi kuukaudeksi ja jos haluaa aina jotakin voittaa, niin täällä siihen on kohtuu mahdollisuus.

Jostain lukasin että pelit pohjois-amerikassa pitäs alottaa viimeistään aikavälillä tammikuun puoliväli-kuun vaihde. Kyllä ne osapuolet siellä on jatkuvasti yhteydessä toisiinsa ja miettivät millä keinoin saavat taas pelit käyntiin. Tällä hetkellä tilanne taitaa olla se, että Liigalla on ollut sama ehdotus pöydällä pari viikkoa periaatteella -ota tai jätä. Itse olen erittäin skeptinen sen suhteen että NHLää pelattais tällä kaudella mutta se on vaan mun mielipide, faktoja mulla ei oo heittää.

Jos pelit ei ala, uskon Erikin pelaavan meillä loppukauden.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Renegade tulee varmaan taas 10 päivän kuluttua kertomaan pomminvarman tietonsa että Karlsson on Helsingissä. Toisaalta ymmärrettävää vaihtaa taktiikkaa kertomalla jo tiedossa olevia asioita täällä, niin hutiprosentti pienenee niihin satuihin verrattuna.

Merkillinen foorumi. Kun tuo esille epävarmoja asioita, ne tuomitaan alimpaan helvettiin jos sattuu menemään eikä osu kohdilleen. Jos tuo varman asian esiin jonka näki kyseisessä kaupungissa omin silmin, niin sekin on väärin. Ota sitten selvää. "Keskustelupalsta", indeed.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Merkillinen foorumi. Kun tuo esille epävarmoja asioita, ne tuomitaan alimpaan helvettiin jos sattuu menemään eikä osu kohdilleen. Jos tuo varman asian esiin jonka näki kyseisessä kaupungissa omin silmin, niin sekin on väärin. Ota sitten selvää. "Keskustelupalsta", indeed.

Oikeastaan olet hyvä kirjoittaja, koska asiat tuppaavat menemään lähes aina juuri päinvastoin kuin mitä ennustat. Ryhdikäs ja johdonmukainen linjaus.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Merkillinen foorumi. Kun tuo esille epävarmoja asioita, ne tuomitaan alimpaan helvettiin jos sattuu menemään eikä osu kohdilleen. Jos tuo varman asian esiin jonka näki kyseisessä kaupungissa omin silmin, niin sekin on väärin. Ota sitten selvää. "Keskustelupalsta", indeed.
Poika ja susi.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kellään havaintoa Erikin liikkeistä, tullut takaisin Ottawasta ja kahvittelee espoolaisten kanssa keskiviikkona?

Toivottavasti ei jää viimeiseksi peliksi jokeripaidassa, on se vaan niin hieno mies, että lapsuuden ruotsalais-antipatiatkin ovat jo laskeneet. Viimeisin todella dikkailemani ruotsalaispeluri oli Foppa, kun olin tarhaikäinen. Nyt jo vähän kypsemmässä iässä, tosin juttujen perusteella tarhaiässä edelleen, olen kyllä niin ihastunut Erikiin. Siis heterotavalla ihastunut, kyllä te tiedätte..
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Jos jollekulle oli epäselvää, niin Erik Karlsson palaa tänään kokoonpanoon kärsittyään yhden ottelun pelikieltonsa. #Jokerit #smliiga

Jokereiden twitter kertoo tälläistä. Mukava juttu, ja juuri kuten sen pitääkin mennä. Tänään verkot tötterölle Erik!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Albiceleste & Nerazzurri
Kannattaa vielä nauttia paikanpäällä Världens Bästanin otteista vielä kun voidaan. Omissa papereissani en näe suurta mahdollisuutta, että tämä kaveri olisi meillä enään tammikuun 2013 jälkeen.

1. NHL jos, kun ja toivottavasti alkaa.
2. Erik Karlsson tehnee loppukauden sopparin kotimaahansa, mikäli NHL:n työsulku jatkuu.

Toki tämä on puhdasta omaa arvailuani ja toivon olevani kohdan 2. kanssa väärässä.
 

RaveN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kannattaa vielä nauttia paikanpäällä Världens Bästanin otteista vielä kun voidaan. Omissa papereissani en näe suurta mahdollisuutta, että tämä kaveri olisi meillä enään tammikuun 2013 jälkeen.

1. NHL jos, kun ja toivottavasti alkaa.
2. Erik Karlsson tehnee loppukauden sopparin kotimaahansa, mikäli NHL:n työsulku jatkuu.

Toki tämä on puhdasta omaa arvailuani ja toivon olevani kohdan 2. kanssa väärässä.

Oot kyllä melkoset analyysit tehny. Tais mennä koko viikonloppu näiden kahden kohdan pohtimisessa. :)

Ite en taas näe syytä, miksi Kungen lähtis Ruotsiin pelaamaan. Täällä homma toimii, voittoja tulee ja saa mahiksen voittaa mestaruuden ja muita pystejä. Toi Ruotsi on niin lähellä, että siellä voi käydä viikonloppuna kääntymässä vanhempia ja frendejä moikkaamassa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No miten se sinne ruottiin menisi, ellei NHL kausi ole menetetty? Siellähän Elitserien on kieltänyt pätkäsopimukset, ainoa vaihtoehto siis koko loppukauden kattava.

Ehkä Karlsson lähtee myös Sveitsiin pelaamaan, siellähän on muitakin ruottalaisia? Tai ehkä se ei lähde minnekään ja viihdyttää otteillaan SM-liiga katsojia koko kauden tai siihen asti kun NHL epätodennäköisesti alkaa?
 

J.Rita

Jäsen
Ite en taas näe syytä, miksi Kungen lähtis Ruotsiin pelaamaan. Täällä homma toimii, voittoja tulee ja saa mahiksen voittaa mestaruuden ja muita pystejä. Toi Ruotsi on niin lähellä, että siellä voi käydä viikonloppuna kääntymässä vanhempia ja frendejä moikkaamassa.

En puolestaan ymmärrä, miksei lähtisi Ruotsiin. Tulevan 20 vuoden aikana Karlsson ei tule viettämään aikaa Göteborgissa kesälomien ohella.

Kaikella kunnioituksella SM-liigan mahdollisia pystejä kohtaan, mutta niilläkin lienee rajallinen merkitys Norris-voittajalle. NHL-pelaajana en välttämättä harkitsisi Göteborgissa pelaamista, jos Helsingissä olisi tarjolla paikka.

Toivotaan toki että jää, ainakin kuukaudeksi vielä, mutta ymmärrän hyvin jos päättää siirtyä Frölundaan. Jokereiden kannalta olisi suotavaa, että tilanne selkeytyisi mahdollisimman pian, sillä mikäli Karlsson lähtee ja NHL-kausi perutaan, niin puolustusta pitäisi kevääksi pystyä vahvistamaan siitä kuuluisasta ykköskorista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös