Eric Gelinas – se oikea isäntä?

• 38 221
  • 284
Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Eric "The Bear" Gelinas.

10 2+5=7 +7

Upeaa tekemistä. Rauhallinen ja vaarallinen. Pelimies, joka on keväällä sitä kuuluisaa jalometalliakin kalliimpaa. Taisi olla pelaamatta koko kauden ja se ei näy kyllä otteissa. Ammattilainen.

Hyvä Kalle! Iso hauiksen näyttö.

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Gelinasin haastattelu otteluennakossa. Vaikuttaa hienolta mieheltä myös ”luonnossa”.

Meinasin juuri tulla linkaamaan tota.. Hieno mies ja pelannut hyvin alusta alkaen. Jos nyt vasta tuntee päässeen vähän vauhtiin, niin kuinka kova onkaan kun pääsee täyteen iskuun. Ihan *itun kova hankinta!!!

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meinasin juuri tulla linkaamaan tota.. Hieno mies ja pelannut hyvin alusta alkaen. Jos nyt vasta tuntee päässeen vähän vauhtiin, niin kuinka kova onkaan kun pääsee täyteen iskuun. Ihan *itun kova hankinta!!!

Ja tuosta voi rivien välistä hyvin lukea sen, miksi mies ei heti ensimmäisistä otteluista lähtien pelannut sitä ylivoimaa tai isompia minuutteja vaikka Lämsää siitä täällä kritisoitiin todella vahvasti.

Vielä kun Eric löytää sen optimaalisen täyden pelikunnon ja täyden tuntuman niin on kyllä ylivoimainen kaveri tähän sarjaan.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja tuosta voi rivien välistä hyvin lukea sen, miksi mies ei heti ensimmäisistä otteluista lähtien pelannut sitä ylivoimaa tai isompia minuutteja vaikka Lämsää siitä täällä kritisoitiin todella vahvasti.
Ei mulla tästä ole enää tarvetta Lämsää sen enempää suolata mutta edelleen - miksi Gelinas sitten pelasi alivoimaa? Syyksi ei kelpaa* se että rikkovaa roolia on helpompi pelata - kaveri on niin ammattimies että aivan hyvin yv olisi onnistunut siinä missä alivoimakin. Siihen alivoimalle olisi ollut muitakin pakkeja tarjolla, ylivoimalla vähän hiljaisempaa.

*Saa sen toki syyksi sanoa, mutta minulle se ei kelpaa.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei mulla tästä ole enää tarvetta Lämsää sen enempää suolata mutta edelleen - miksi Gelinas sitten pelasi alivoimaa? Syyksi ei kelpaa* se että rikkovaa roolia on helpompi pelata - kaveri on niin ammattimies että aivan hyvin yv olisi onnistunut siinä missä alivoimakin. Siihen alivoimalle olisi ollut muitakin pakkeja tarjolla, ylivoimalla vähän hiljaisempaa.

*Saa sen toki syyksi sanoa, mutta minulle se ei kelpaa.

Kuinka isoja minuutteja Gelinas pelasi alivoimalla per peli verrattuna siihen paljonko peliaika olisi noussut ylivoimaviisikkoon istutettuna?

Se on ihan eri asia heittää pelissä muutamia vaihtoja alivoimaa kuin vetää kaikki ylivoimat.

Lopulta täyden syyn varmaan tietää vain Lukon valmennus ja Gelinas itse, mutta minä ainakin näen ihan selvät syyt sille ja valmentajana olisin toiminut ihan samalla tapaa.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuinka isoja minuutteja Gelinas pelasi alivoimalla per peli verrattuna siihen paljonko peliaika olisi noussut ylivoimaviisikkoon istutettuna?
En jaksa tarkistaa, mutta minuuttikin on liikaa.

Ja syyt voi nähdä kuka vaan, syiden järkevyydestä tässä ollaan aika raakasti eri mieltä.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En jaksa tarkistaa, mutta minuuttikin on liikaa.

Ja syyt voi nähdä kuka vaan, syiden järkevyydestä tässä ollaan aika raakasti eri mieltä.

Toki sä voit ajatella että koko kauden pelaamatta ollut, toiselta puolelta maapalloa lentänyt kaveri kannattaa lyödä suoraan isolla vastuulla isoon rooliin vähillä harjoitusmäärillä ja sisäänajolla, mutta voidaan olla siitä ihan yhteispäätöksellä eri mieltäkin.

Jos ei pysty erottamaan muutamaa pelikohtaista alivoimavaihtoa siitä että pelaa ylivoimaviisikossa niin turha siitä lienee jankata sen enempää.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos ei pysty erottamaan muutamaa pelikohtaista alivoimavaihtoa siitä että pelaa ylivoimaviisikossa niin turha siitä lienee jankata sen enempää.
Aivan turha. Mutta sää aloitit, me muut oltiin päästy jo siitä yli :) Jostain syystä sinulla oli tarve vielä palata. Triggeröidyin sitten minäkin palaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy