Huvitti muuten, että kirjoituksen jälkeen menin tarkastamaan pisteet. Olikin tehnyt yhden syöttöpisteen sijaan kaksi. Sellainen "heikko" peli.Erkiltä yksi heikoimmista peleistä. Mutta muutamaa heikohkoa ratkaisua lukuun ottamatta silti ihan hyvä peli. Ehkä huomenna pääsemme näkemään ylivoimaakin ;)
Mutta oli silti kuulemma kentän huonoin pelaaja ;)Erkin pelaaminen näyttää niin luontevalta ja helpolta, tekee hän mitä tahansa. Siihen päälle vielä tehopisteet niin moni joukkue kadehtii että tällainen pelaaja edustaa Lukkoa.
Mutta oli silti kuulemma kentän huonoin pelaaja ;)
Tästä tulikin mieleen nostaa ylos eilinen 4-4 tasoitusmaali.En tiedä oliko sovittu kuvio... Lukolla tuntuu olevan juonikkuutta ja monta tapaa hyökätä
Säästää keväälle..Lämäisi kerran edes kunnolla, sitä olen odottanut kokoajan kun EG on ollut Suomessa. Euroopan kovin lämäri
Tämän kaltaisia oivalluksia saa toteuttaa jatkossakin jos niillä on voittava vaikutusTästä tulikin mieleen nostaa ylos eilinen 4-4 tasoitusmaali.
Jos oli eilen paikanpäällä niin ei välttämättä kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta kannattaa katsoa maali uudestaan. Ennen aloitusta Krannila käy kertomassa Almarille aloituskuvion, jota toteutetaan. Aloitusvoitto, Khodorenkon luikertelu pakkien väliin, Almarilta täydellinen syöttö (jopa outoon väliin), Khodon kiekonhallinta, veivit ja veto takapatjaan, josta Kuhlman laittaa riparin sisään. Ei montaa sekuntia mennyt ja peli tasan. Täysin sovitulla aloituskuviolla keskialueelta. Kommentaattori Vallin bongasi tämän myös hienosti.
Väärässä olin ja nyt sen voi myöntää. Kiekolliset ja hyökkäystaidot oli tiedossa, sen takia häntä rukoilinkin Ässiin koko kesän ja syksyn ennenkuin siirtyi Lukkoon.
Mutta tuota fyysisyyttä en ole koskaan ennen nähnyt, häntä pidettiin ja pidin itsekin pehmeänä ja hasardina pakkina kun pelasi P-Amerikassa. Mutta on kyllä helvetin vahva sekä luotettava omissa, ja taitaa oikeasti olla Liigan paras pakki.
Ei tehnyt tänään mitään sinänsä spesiaalia, vaan vaikka oli "heikompi" peli niin tehoja silti tuli ja tuollaista perusvarmaa kaikkialla. Lämäisi kerran edes kunnolla, sitä olen odottanut kokoajan kun EG on ollut Suomessa. Euroopan kovin lämäri.
Kevyttä vielä, ehkä jättää vähän pois jottei maskimiehen käy kalpaten.Just keskiviikkona lämäsi 160km/h ohi Rimpisen. Tsekkaa koosteesta.
Just keskiviikkona lämäsi 160km/h ohi Rimpisen. Tsekkaa koosteesta.