Eput & 3. Nainen Ratinassa 14.8.

• 2 180
  • 14

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mahtaako ko. tapahtuma olla asiaa paremmin tuntevien mielestä reissun arvoinen? Ratinalla en ole koskaan käynyt ja bänditkin ovat mielestäni aina olleet matkalla maitolaiturille lehmänpaskaan kompastuneiden junttien valitusta musiikin muodossa. Ilmaiset liput kuitenkin saattaisivat matkalle houkuttaa.

Saako konserttipaikalla kaljaa muualla kuin vip-tiloissa? Onko jatkopaikkoja tiedossa?

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Töiden taas alkaessa turhaa lätinää aiheen vierestä vapaaseen.

Joskus 80-luvulla mentiin porukalla katsomaan 3. Naista Kultsan kuppilaan.Mukana oli erittäin naisiinmenevä iranilainen opiskelukaveri,joka mongersi innokkaana myös suomea muistuttavaa kieltä.
Vähän aikaa bändin menoa ihmeteltyään kysyi´Misa taalla on ne kolme nainen?`

Muuten suhtaudun jyrkän kielteisesti ilmaislipuilla tms . firmavedätyksillä tämmöisissä tilaisuuksissa käymiseen.Menköön jotka diggaavat.Tai taas kuullaan valituksia pitkistä kaljajonoista ja kortin käymättömyydestä pistouvaukseen,kuten viime Stones-konsertin jälkeen.

Itsehän menen jo huomenna Tavastialle katsastamaan, miltä Kolmas Nainen kuullostaa. Tänään sain vihdoin jo kaverinkin keikalle! Nyt pitäisi vielä hommata seuraa Tampereelle lauantaiksi...

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Itsehän olen toki menossa katsomaan eppuja ja kolmatta naista lauantaina. Innolla odotan keikkaa, koska eppuja ei ole tullut nähtyä pariin vuoteen ja kolmatta naista en ole vielä nähnyt koskaan.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ilokseni sain ystäväni tarjoamana tilaisuuden päästä tähän tapahtumaan ja siis näin ollen tietenkin Ratinaan saavun.

Eput olen joskus jostain kaukaa ja humalassa elävänä nähnyt, mutta Kolmas Nainen on vielä näkemättä. Oikein mukavan soljuvaa ja minun mieleistäni musiikkia soittavat molemmat yhtyeet.

Monenkos aikaan kitarat muuten lauantaina alkavat laulamaan?

Ja jos joku ehdottomasti haluaa minulle paikanpäällä vaikkapa oluen tarjota, niin sellaisenkin otan nöyränä ja kiitollisena vastaan.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin kummankin bändin vuoden -90 Provinssirockissa ja sillä kokemuksella olen selvinnyt tähänkin asti. Kolmannen naisen taisin kyllä nähdä tuonkin jälkeen sekä Tavastialla että Lepakossa. Nykyään kuuntelen kumpaakin mieluiten yksin pienessä sihneessä nuoruutta, ja sitä mitä kaikkea sen musan tahdissa tehtiinkään, muistellen.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Jeda
Mahtaako ko. tapahtuma olla asiaa paremmin tuntevien mielestä reissun arvoinen? Ratinalla en ole koskaan käynyt ja bänditkin ovat mielestäni aina olleet matkalla maitolaiturille lehmänpaskaan kompastuneiden junttien valitusta musiikin muodossa. Ilmaiset liput kuitenkin saattaisivat matkalle houkuttaa.

Saako konserttipaikalla kaljaa muualla kuin vip-tiloissa? Onko jatkopaikkoja tiedossa?

Niin, ehkä on parempi jos jäätkin kotiin. Tai mene vaikka purjehtimaan.

Itse en sen sijaan näkisi mahdottomana, vaikka paikalle könyäisinkin. Rontin tavoin päädyn julistamaan, että ostakaa minullekin kalja, niin kehrään kuin kissa.

EDIT: Tsekkasin lipputilannetta, eli en tule. Loppukaneettina en malta olla sanomatta, että eihän se tyhmää ole lipuista sikahintaa pyytää, mutta tyhmä niistä sikahinnan maksaa. Käyttäisin ehkä termiä "törkeää riistoa!"

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Rontti
Monenkos aikaan kitarat muuten lauantaina alkavat laulamaan.

Niin, portit aukeavat klo 16 ja tilaisuuden pitäisi päättyä noin 23:00. Lähde: Google

Täältä tähän

Kyynis

Jäsen
Tiätty mennään kattomaan porukalla ja olisin ollut maksamaan vielä parikymppiä enemmänkin. Kun haluaa nähdä kyseiset bändit niin hinnalla ei ole väliä. Toiset tunaa autoja ja toset kikkailee muuten vaan. Minä se menen Eppujen ja Kolmannen naisen konsertiin ja laulan täpöillä Martin ja Paulin mukana. Aivan sama mitä liput maksavat. Joku kuulemma maksaa täyden hinnan jääkiekko-otteluunkin.... Käsittämätöntä mistä paskasta ihmiset maksavat. Minä valitsin tämän tapahtuman.

Tuokoon tuuli pellolta paskanhajua vaikka se nykymaailmassa onkin kahdeksas ihme.

Kolmas Nainen oli muuten keskiviikkona Tavastialla aivan loistava! Pari kömmähdystä oli, mutta eipä se mikin hajoaminenkaan haitannut.

Mutta nyt olisi täksi illaksi yksi lippu myynnissä. Kaveri ei sitten tulekaan, enkä ole saanut ketään toistakaan tilalle. Onkohan mulla liian nuoria kavereita, kun ne eivät tykkää Kolmannesta Naisesta? Ei voi käsittää... Itse on ainakin pakko mennä, kun kyseinen poppoo otti ja hajosi ennen kuin täytin 18. Mutta jos lippu kiinnostaa, niin yhteyksiä yv:llä. Tampereelle lähden ajamaan kahden maissa, että sen jälkeen yhteyttä ei enää saa...

Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Nyt on koettu jotain elämää suurempaa!!!!! Reilut kolme tuntia yhteislaulua!!! Kovempaa keikkaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa, ja silti ei löydy!! Saa laittaa melkosen ulkomaisen artistin lavalle, että pääsee edes lähelle tunnelmaa jota Ratinassa tänään koettiin!!!

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saattaahan tuo jonkun verran hieno tunnelma olla kun 32 000? humaloidia pitää pienen yhteislaulu tilaisuuden.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Oli kyllä hieno tilaisuus kaikin puolin. Kolmas nainen esiintyi melko lyhyesti, mutta sitäkin ytimekkäämmin. Eput veivät sitten koko potin. Oli hienoa huomata, että myös suomi-rock-bändeiltä onnistuu stadionilla esiintyminen. Konsertti oli hyväntuulinen ja energinen. Porukka jaksoi tanssia ja laulaa mukana alusta loppuun, ja keikka päättyi luonnollisesti hienoon ilotulitukseen. Kyllä kannatti olla paikalla!

Ratinan stadion osoitti mielestäni olevansa hyvinkin kelvollinen paikka tuon kokoluokan konserttia varten.

Suosikkijoukkue
Ilves
Ei siitä yli pääse, Eput on yhä melko heput!

Eilinen keikka Ratinassa oi hyvä ihan ilman ylimääräisiä hehkutuksia. Sai taas kuulla livenä kaikki vanhat hyvät biisit. Niin no, uusia hyviä ei ole. Toki Suolaista sadettakin kuultiin, mutta jotenkin se ei toimi aivan samalla lailla.

Lavalla oli nähtävissä mielenkiintoisia kuva/valo efektejä aina kappaleiden mukaan. Omaa 14 vee poikaa liki järkytti nähdä Akun 70-luvun kuva jättikokoisena Akun tehtaan taustalla. No olihan ne tv:n kokoiset lasit sitä jotain ja se tukka...

Kaikkiaan homma toimi hyvin, turvatarkastukset sun muut ilman nikottelua. Täytyy toivoa että Ratinassa tämän jälkeen olisi pari keikkaa kesässä. Onhan se nyt mukavampi mennä keikalle pojan kanssa 10 min kävelymatkan päähän kun jonnekkin Hjallis Areenalle tai ns Stadionille.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Lössiä!

Oikein mukava reissuhan tuo oli, kiitokset vaan vielä kerran ystävälleni joka minulle tilaisuuden tarjosi!

Vaikka tunnelma tosiaan oli hieno ja suorastaan ainutlaatuinen, en malta olla samaan hengenvetoon moittimatta suomalaisen yleisön jähmeyttä. Vasta keikan loppuhetkillä yleisö katsomossa alkoi päästä hommaan mukaan.

Samalla kiireisimmät häipyivät muille maille jo ennen kuin ensimmäistä encorea oli ehditty anelemaan. No, toivottavasti pääsivät kotiin leipomaan pullaa ilman ruuhkia. Kun Eput tulivat vielä toisen kerran takaisin, oli suunnilleen puoli stadionia jo tyhjentynyt.

Musiikki kuului ja tarttui hyvin. Ilotulitus oli parempi kuin Räkän häissä. Oluttakin sai nopeasti, kun osasi hakea sitä oikeasta paikasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy