Viiden aikaan aamulla vaimolle nämä selitykset.Ei Rantakari vaan vaikuta sellaiselta persoonalta ketä lähtee vaan juomaan. Ollut varmaan Karjalaisen seurana ja lähteny mopo käsistä
Viiden aikaan aamulla vaimolle nämä selitykset.Ei Rantakari vaan vaikuta sellaiselta persoonalta ketä lähtee vaan juomaan. Ollut varmaan Karjalaisen seurana ja lähteny mopo käsistä
Palstahuhut kertoo, että on hyvin hankala persoona. Tiedä sitten.Mites tuo Kaskisuo? Hinta laskee joka päivä kun kukaan ei näytä olevan kaveria ottamassa. Mutta eikö vain ole tehnyt sopimusta mihinkään koska edelleen unelmoi NHL sopparista? Eiköhän sekin menen lopulta johki Jokereihin
IS:n tietojen mukaan lähtö Sportista tulee kuin tuleekin. Niin painostajalle, kuin tälle viattomalle, rehdin ja reippaanoloiselle Rantakarillekin. Mutta kannattaakohan Palloseuraan tulla kun täällä pakkien valmentajakin on selvästi mukimiehiä? Joutuu vielä täälläkin painostuksen alla luopumaan periaatteistaan.Vaikka olikin ryyppäilemässä varmaan Karjalaisen painostamana niin en usko että silti Sportista saa lähtöpasseja
Katotaan vaan niin sieltä tulee Karjalainen tuomaan fyysistä ja kokemusta pakistoon loppuvuoden sopparillaIS:n tietojen mukaan lähtö Sportista tulee kuin tuleekin. Niin painostajalle, kuin tälle viattomalle, rehdin ja reippaanoloiselle Rantakarillekin. Mutta kannattaakohan Palloseuraan tulla kun täällä pakkien valmentajakin on selvästi mukimiehiä? Joutuu vielä täälläkin painostuksen alla luopumaan periaatteistaan.
Heitätkö ihan vaan ihan mitä sylki suuhun tuo vai koitatko saada sun kirjoittamiset kuulostaa siitä kun lapsi kirjoittaisi?Ei Rantakari vaan vaikuta sellaiselta persoonalta ketä lähtee vaan juomaan. Ollut varmaan Karjalaisen seurana ja lähteny mopo käsistä
Ei kyllä kannata molempia… jättäisin KarjaMiron hankkimatta kun oli sillain RantaKarjan pakottanu ottaa kalitsua. Tai emmä mistään tiiä mut temetsu sanos et ois pakottanu.Jannut saivat kenkää ja Typhoonin saunaosastolla laitettiin kaljat kylmään ja kiukaat kuumiksi? Cowboy ja Nalle pikajunaan ja SITTEN ROSTERIIN SITÄ LEVEYTTÄ, MJÖTÖÖH?
Mä luulen vähän, että ei ole ainoa laatuaan kuka joskus juo kaljan tai kaljoja. Mutta kannattaahan se tietysti tulkita aina pahimmalla mahdollisella tavalla, niin saa sitten itselle mielenrauhan.Mutta kannattaakohan Palloseuraan tulla kun täällä pakkien valmentajakin on selvästi mukimiehiä?
Unohtui, kuinka vaikea laji sarkasmi onkaan.Mä luulen vähän, että ei ole ainoa laatuaan kuka joskus juo kaljan tai kaljoja. Mutta kannattaahan se tietysti tulkita aina pahimmalla mahdollisella tavalla, niin saa sitten itselle mielenrauhan.
Vai voisiko olla syynä henkiset ongelmat (ahdistus)?Ei Rantakari vaan vaikuta sellaiselta persoonalta ketä lähtee vaan juomaan. Ollut varmaan Karjalaisen seurana ja lähteny mopo käsistä
Myöskään lapsen sairastumista ei voida täysin poissulkea. Alkaa vähemmästäkin bisshe maishtua.Vai voisiko olla syynä henkiset ongelmat (ahdistus)?
Otto Somppi sai lähtöpassit Tapparasta..
Vaikka ne suurimmat puutteet onkin pakistossa ja maalivahtiosastolla niin olisiko käyttöä..?
Toisi ainakin keskikaistalle lisää vaihtoehtoja Talvitien ja Munkin sijaan Intosen loukin ajaksi..
Meni jo IFK:hon.
Mihin roolii ottaisit Ronkaisen? Meidän kolme ketjua käytännössä valmiina kun Intonen tervehtyy. Nelosketjuun Ronkaista en laittaisi koska ei ole puolustava pelaaja, vaan upside on toiseen suuntaan. Sanoisin että ei kiitos ja keskityttäisiin siihen että saadaan puolustuspäähän joku vahvistus.
Onko näiden 27-vuotiaiden mestistähtien toivominen sitten sitä laajuuden hakua? Jätetään yksi wernblom pois, että saadaan kaksi mikuronkaista?
Muutaman viikon olen jo tätä itsekseni pohdiskellut. Mun mielestä olisi todella näppärä hankinta, paljon potentiaalia omaava kassari. Pelaa Eliten mukaan junnusopparilla eli tuskin mikään kauhean kalliskaan olisi, toki kilpailua luulisi hänestä riittävän.Jukurien Matthieu Herpin on kyllä sellainen jota Kalliona ja Moisasena pitäisin silmällä. Tänäänkin kannattellut Saipaa vastaan Jukurit mukana pelissä Ruusun koomailun jälkeen. Eihän Valikaan huono ollut tänään mutta uskoisin edelleen TuTon olevan oikea paikka hänelle tälläkaudella ja Herpin voisi tulla haastamaan Werneriä oikein kunnolla
Sopimus on Jukureihin ensi kaudeksikin.Muutaman viikon olen jo tätä itsekseni pohdiskellut. Mun mielestä olisi todella näppärä hankinta, paljon potentiaalia omaava kassari. Pelaa Eliten mukaan junnusopparilla eli tuskin mikään kauhean kalliskaan olisi, toki kilpailua luulisi hänestä riittävän.
Siinä tapauksessa teillä on yhtä hyvät (eli huonot) nettisivut kuin meilläkin :DSopimus on Jukureihin ensi kaudeksikin.