Mainos

EP-scouttaukset ja spekulaatiot

• 46 171
  • 219

Paco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mites tuo Kaskisuo? Hinta laskee joka päivä kun kukaan ei näytä olevan kaveria ottamassa. Mutta eikö vain ole tehnyt sopimusta mihinkään koska edelleen unelmoi NHL sopparista? Eiköhän sekin menen lopulta johki Jokereihin
Palstahuhut kertoo, että on hyvin hankala persoona. Tiedä sitten.

Mielummin esim. Ortio, jos ei saa sopparia ulkomaille. Varmaan liian kallis tämäkin..

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Vaikka olikin ryyppäilemässä varmaan Karjalaisen painostamana niin en usko että silti Sportista saa lähtöpasseja
IS:n tietojen mukaan lähtö Sportista tulee kuin tuleekin. Niin painostajalle, kuin tälle viattomalle, rehdin ja reippaanoloiselle Rantakarillekin. Mutta kannattaakohan Palloseuraan tulla kun täällä pakkien valmentajakin on selvästi mukimiehiä? Joutuu vielä täälläkin painostuksen alla luopumaan periaatteistaan.

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IS:n tietojen mukaan lähtö Sportista tulee kuin tuleekin. Niin painostajalle, kuin tälle viattomalle, rehdin ja reippaanoloiselle Rantakarillekin. Mutta kannattaakohan Palloseuraan tulla kun täällä pakkien valmentajakin on selvästi mukimiehiä? Joutuu vielä täälläkin painostuksen alla luopumaan periaatteistaan.

Katotaan vaan niin sieltä tulee Karjalainen tuomaan fyysistä ja kokemusta pakistoon loppuvuoden sopparilla

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei Rantakari vaan vaikuta sellaiselta persoonalta ketä lähtee vaan juomaan. Ollut varmaan Karjalaisen seurana ja lähteny mopo käsistä
Heitätkö ihan vaan ihan mitä sylki suuhun tuo vai koitatko saada sun kirjoittamiset kuulostaa siitä kun lapsi kirjoittaisi?

Millä tavalla voit tietää onko hän sellainen?

Kannattaisi oikeasti miettiä vaikka 30min ennen kun julkaiseen, joskus on ihan hyvä olla hiljaa.

Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Jannut saivat kenkää ja Typhoonin saunaosastolla laitettiin kaljat kylmään ja kiukaat kuumiksi? Cowboy ja Nalle pikajunaan ja SITTEN ROSTERIIN SITÄ LEVEYTTÄ, MJÖTÖÖH?

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Koistisen Jukka-Pekka
Jannut saivat kenkää ja Typhoonin saunaosastolla laitettiin kaljat kylmään ja kiukaat kuumiksi? Cowboy ja Nalle pikajunaan ja SITTEN ROSTERIIN SITÄ LEVEYTTÄ, MJÖTÖÖH?
Ei kyllä kannata molempia… jättäisin KarjaMiron hankkimatta kun oli sillain RantaKarjan pakottanu ottaa kalitsua. Tai emmä mistään tiiä mut temetsu sanos et ois pakottanu.

Rasvasektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HIFK, Junnut
Mutta kannattaakohan Palloseuraan tulla kun täällä pakkien valmentajakin on selvästi mukimiehiä?
Mä luulen vähän, että ei ole ainoa laatuaan kuka joskus juo kaljan tai kaljoja. Mutta kannattaahan se tietysti tulkita aina pahimmalla mahdollisella tavalla, niin saa sitten itselle mielenrauhan.

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Mä luulen vähän, että ei ole ainoa laatuaan kuka joskus juo kaljan tai kaljoja. Mutta kannattaahan se tietysti tulkita aina pahimmalla mahdollisella tavalla, niin saa sitten itselle mielenrauhan.
Unohtui, kuinka vaikea laji sarkasmi onkaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otto Somppi sai lähtöpassit Tapparasta..

Vaikka ne suurimmat puutteet onkin pakistossa ja maalivahtiosastolla niin olisiko käyttöä..?

Toisi ainakin keskikaistalle lisää vaihtoehtoja Talvitien ja Munkin sijaan Intosen loukin ajaksi..

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Otto Somppi sai lähtöpassit Tapparasta..

Vaikka ne suurimmat puutteet onkin pakistossa ja maalivahtiosastolla niin olisiko käyttöä..?

Toisi ainakin keskikaistalle lisää vaihtoehtoja Talvitien ja Munkin sijaan Intosen loukin ajaksi..

Meni jo IFK:hon.

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Mihin roolii ottaisit Ronkaisen? Meidän kolme ketjua käytännössä valmiina kun Intonen tervehtyy. Nelosketjuun Ronkaista en laittaisi koska ei ole puolustava pelaaja, vaan upside on toiseen suuntaan. Sanoisin että ei kiitos ja keskityttäisiin siihen että saadaan puolustuspäähän joku vahvistus.

En ole itse siinä käsityksessä että meillä noudatetaan nelosvitjan osalta mitään shutdown-ajattelua. Mikäli meiltä tippuu ukkoja niin ei meillä myöskään ole top ysiin jatkuvasti paikkaajaa heittää omasta takaa. Mutta samaa mieltä ettei mihinkään graindaamiseen yksinomaan sovellu.

Pakkipuolelle vahvistusta kaipaisi, se on totta.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jukurien Matthieu Herpin on kyllä sellainen jota Kalliona ja Moisasena pitäisin silmällä. Tänäänkin kannattellut Saipaa vastaan Jukurit mukana pelissä Ruusun koomailun jälkeen. Eihän Valikaan huono ollut tänään mutta uskoisin edelleen TuTon olevan oikea paikka hänelle tälläkaudella ja Herpin voisi tulla haastamaan Werneriä oikein kunnolla

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Jukurien Matthieu Herpin on kyllä sellainen jota Kalliona ja Moisasena pitäisin silmällä. Tänäänkin kannattellut Saipaa vastaan Jukurit mukana pelissä Ruusun koomailun jälkeen. Eihän Valikaan huono ollut tänään mutta uskoisin edelleen TuTon olevan oikea paikka hänelle tälläkaudella ja Herpin voisi tulla haastamaan Werneriä oikein kunnolla
Muutaman viikon olen jo tätä itsekseni pohdiskellut. Mun mielestä olisi todella näppärä hankinta, paljon potentiaalia omaava kassari. Pelaa Eliten mukaan junnusopparilla eli tuskin mikään kauhean kalliskaan olisi, toki kilpailua luulisi hänestä riittävän.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Muutaman viikon olen jo tätä itsekseni pohdiskellut. Mun mielestä olisi todella näppärä hankinta, paljon potentiaalia omaava kassari. Pelaa Eliten mukaan junnusopparilla eli tuskin mikään kauhean kalliskaan olisi, toki kilpailua luulisi hänestä riittävän.
Sopimus on Jukureihin ensi kaudeksikin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy