Entry draft 2004

  • 44 845
  • 279

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti Everton
Niin, kyllä kai tuo noin on nurinastani huolimatta loogisinta. Vaan entäpä se epäloogisuus, että valtaosan kaudesta Kiekko-67:ssa pelanneet pelurit kirjattiin taas systemaattiseksi TPS:n miehiksi (mitä he toki oikeasti olivatkin)?

Itse olen kyllä tilastossani kirjannut Tomi Kallion Kiekko-67:stä varatuksi. Muut näistä Kiekossa varauskaudestaan osan pelanneista taisivat kuitenkin pelata varauskautensa viimeiset pelit TPS:ssä tai sen junioreissa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jep, olisihan se pitänyt hoksata, että olet itse tilastoinut nuo tarkemmin kuin änärin tanopäät. Juuri Kallio on hyvä esimerkki.

Vaan entäs A-P Berg? NHL:n listoilla hänen seuransa oli varmaankin TPS, vaikka pelasi kyseisellä kaudella puolet enemmän pelejä divarissa kuin Palloseuran edustuksessa/junnuissa. Muistikuvieni mukaan pelasi vielä siirtoajan umpeuduttuakin Kiekossa.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Berg pelasi vielä B:n pudotuspelejä varausvuonnaan, kun taas Kiekossa mies ei pudotuspelejä pelannut, (vaikka Kiekko niitä pelasi) joten eiköhän kausi ole TPS:ssä päätetty. Kaikkiaankin Berg pelasi TPS:ssä (+junnuissa) tuolla kaudella enemmän kuin Kiekossa (22-20)
 

kissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fort Wayne Komets
Re: Re: 2005

Viestin lähetti Ck

THN rankkasi ennen tämän vuoden draftia seuraavanlaiseen järjestykseen:

1. Sidney Crosby
2. Vitaly Anikeenko
3. Daniel Bertram
4. Gilbert Brule
5. Jack Johnson
6. Jakub Kindl
7. Risto Korhonen
8. Teemu Laakso
9. Matt Lashoff
10 Tuukka Rask

Itse rankkaisin TOP5 seuraavanlaisesti:

1. Sidney Crosby
2. Gilbert Brule
3. Vitaly Anikeenko
4. Daniel Bertram
5. Teemu Laakso

Edit: Eli hyvältä näyttää Suomalaisten osalta myös ensi vuoden drafti ja tuohon listaan voisi vielä lisätä ainakin Miika Lahden joka myöskin rankataan monilla listoilla TOP15-30 joukkoon.

Erkka Leppänen (-86) on myös todennäköinen ensimmäisen tai toisen kierroksen varaus. Korhonen tuskin menee ensimmäisellä kierroksella, ei ole kehittynyt vuoden aikana kuten odotettiin.
 

junkkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,
Predators
Entry Draft 2005

Taustalta enemmän tätäkin keskustelua seuranneena panin merkille, että keskustelu on siirtynyt jo ensi vuoteen ja avasinkin aiheelle oman otsikon.... laittakaa sinne Crosbyn kavereista ja ensi vuoden varauksista juttua.... :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös