Entä jos Kerho olis hävinny finaalin? No ainakin palstalla olis jotain tuhatseittemänsataa viästiä vähemmän missä mainitaan yksinään juhliminen ilman alkoholia.
Nyt pistit kieltämättä pahan. Minulla on huono tapa innostuttuani ja pyöritellessäni päässäni samoja asioita tuottaa niistä paljon tekstiä. Se on pakkokin tunnustaa.
Milloin tuli paljon tekstiä biljardista, milloin kuntoutuksesta, milloin työkokeilusta ja arvioinnin pähkäilemisestä ja nyt on tullut paljon tekstiä juhlimisesta ja alkoholittomuudesta.
Innostun herkästi ja sitten näppäimistö laulaa. Kirjoittamista en jätä ja en varmaan pystyisikään siihen mutta kirjoittamiseen voisi hakea enemmän ulottuvuutta, kirjoittaa monipuolisemmin.
Olisihan nytkin ollut juhlimisessa varmasti aihetta tarkastella asiaa monesta muustakin näkökulmasta kuin alkoholittomuudesta ja kirjoittaa siitä vaikka. Mutta jotenkin tuo alkoholittomuus nyt nousi tärkeäksi asiaksi tuossa. Oliko se sitten niin iso koetinkivi minulle kuitenkin?
Juhlintaan enemmän kaipaan alkoholia kuin surun tai vitutuksen käsittelyyn. Minulle aina alkoholi kun enemmän ollut ilojuoma, jos lähtee suruun ja vitutukseen juomaan niin sitten saa melkein juoda pitkään putkeen sillä eihän alkoholi ole mikään ratkaisu. Se vain pitkittää ongelmien läpikäyntiä ja pahimmassa tapauksessa tuottaa lisää ongelmia.
No juu, mutta eiköhän nämä juhlintaviestit ala olemaan hiljalleen ohi koska nyt alkaa taas olemaan muutenkin rauhoittuneempi mieli ja isommat juhlat ovat muutenkin ohi.