Riley Sawchuk
Mennyt ihan ensimmäisten joukossaEemeli Suomi - ei tägiä
Ota Rami Määttä varma tieto ja jos ei osu voi tehdä kuopionkukot.Paska peli.
Tai legendaariset Fuzzyt, kun hattutemppuvedosta on kyse.Ota Rami Määttä varma tieto ja jos ei osu voi tehdä kuopionkukot.
Sinua on yritetty höynäyttää kertomalla, että valitsemasi pelaaja on jo otettu. Kenelläkään muulla nimimerkillä ei ollut Nick Hallorania, joten annoin hepan sinulle vedon järjestäjän oikeuksilla.Jaa, en huomannu että Halloran oli menny jo, eli vaihdetaan.
Hukkaviiva Valtteri Ojantakanen
Ei tägiä
Voisin vaikka vannoa että oli silloin valittuna en nyt muista kenellä, mutta olisko vaihtanut myöhemmin toiseen pelaajaan?Sinua on yritetty höynäyttää kertomalla, että valitsemasi pelaaja on jo otettu. Kenelläkään muulla nimimerkillä ei ollut Nick Hallorania, joten annoin hepan sinulle vedon järjestäjän oikeuksilla.
Vahva tunne myös minulla, sillä meinasin Halloranin valita alunperin, mutta oli mennyt jo. Yleensähän Halloran tekee hattutempun silloin, kun se on jollakin muulla kuin minulla varattuna :DVoisin vaikka vannoa että oli silloin valittuna en nyt muista kenellä, mutta olisko vaihtanut myöhemmin toiseen pelaajaan?
Joo no jokatapauksessa en ainakaan tarkoituksella johtanut ketään harhaan. Varmaan jatkossa fiksua jos vaihtaa pelaajaa ilmoittaa sen täällä ja nopein halukas voi sen vapautuvan sitten valita.Vahva tunne myös minulla, sillä meinasin Halloranin valita alunperin, mutta oli mennyt jo. Yleensähän Halloran tekee hattutempun silloin, kun se on jollakin muulla kuin minulla varattuna :D