Meskasella 2 maalia, luulenpa että täräyttää kolmannen vielä tänään
Luulen kanssa. Suomi varmasti hakee jokapaikasta Meskasta.
Meskasella 2 maalia, luulenpa että täräyttää kolmannen vielä tänään
Niin ratkes viime vuonnakin eka veto niin. Olin ottamassa Ojamäkeä mutta joku oli (milli)sekunnin nopeampiAika antikliimaksi jos (kun..) ekana valitulla pelaajalla voittaa.
Kiitos kun jätit minulle tämän hepan! Eiköhän Patrik tämän vielä tempaise kotiin.Carlsson olisi ollut oma pick ennen kun sain penaltia. Oli muuten paikkoja tehdä kolmaskin :D kiitokset siis modeille.
Vaihto hyväksytty ja se näkyy avausviestin listalla.@auvo11 Koivistoinen> Aleksanteri Kaskimäki
Lähellä oli. Yritti vielä lopussa tyhjiin, mutta vähän ohi.Jämsen ratkaisee tämän kisan tänään ensimmäisessä pelissään.
Säännöissä oleva kolme viikkoa näyttää tulevan täyteen Ilomäen tapauksessa. Kenet laitetaan tilalle?@Redrose Olenko oikeutettu pelaajan vaihtoon? kun Ilomäki ei ole pariin viikkoon pelannut ja KooKoo ilmoitti että pois vielä 1-2 viikkoa.
Michal KovarcikSäännöissä oleva kolme viikkoa näyttää tulevan täyteen Ilomäen tapauksessa. Kenet laitetaan tilalle?
Vaihto on suoritettu, ja se näkyy avausviestin listalla.Michal Kovarcik
Kiitos tiedosta! Voi olla että oltais ilman tätä infoa pitempäänkin ratsastettu jalkapuolella ponilla. Voisin ottaa uudeksi hepaksi Juuso Puustisen. @Redrose@WayneTrain Andersson pari kuukautta saikulla. Provikat sit mulle jos uusi heppa osuu (hymiöitä tähän)
Juuso Puustinen on nyt sun heppa. Vaihto näkyy avausviestin listalla.Kiitos tiedosta! Voi olla että oltais ilman tätä infoa pitempäänkin ratsastettu jalkapuolella ponilla. Voisin ottaa uudeksi hepaksi Juuso Puustisen. @Redrose