Ensi kautta varten Kiekkokoutsista kiinnostuneille!

  • 1 664
  • 27

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Hep!

Ilmoittaudun liigaan mukaan! Mitään loistavaa nimiehdotusta en tähän hätään keksinyt..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin olen ilman muuta mukana.

Jos nykyinen liiga on "Kiekkopesä", niin olisiko uusi sitten yksinkertaisesti "Jatkoaika"? Tai "Jatkoajan <i>jotain</i>.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kovin näyttää vaisulta jatkoaikalaisten kiinnostus Kiekkokoutsia kohtaan. No, tosin kymmenkunta nimeä kun saisi kasaan, niin sekin riittäisi. Täytyy nyt toivoa, että saataisiin kunnon puhdas pelkästään jatkoaikalaisista koottu liiga Kiekkokoutsiin.

Niin siitä nimestä. Olisiko joku esim. <b>"Jatkoajan Jengi"</b> mitään? Tai <b>"Jatkoaikalaiset"</b>, <b>"Jatkoajan Eliittiryhmä"</b>... Onhan noita.

Vielä muutama osallistuja tarvittaisiin, joten vapaaehtoiset hopi hopi, paikat viedään pian!
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei varmaan aika riitä aktiiviseen mukanaoloon, mutta saanen ehdottaa nimeä...

"Jatkoajan jäärät"

Tai IFK-Ilves ottelusarjan innoittamana:

"Never ending overtime"
tai
"Loputon/Päättymätön Jatkoaika"

No joo.... ei ehkä kauhean hyviä nimiä, mutta ei ollut muutakaan tekemistä. Anteeksi.

Muuten, asiasta kolmanteen. Onko kukaan katsonut Smallworldissa Jatkoajan jarrupalat -divisioonaa? Tiimini Hiiliams oli käsittämättömästi sijalla kaksi omassa divisioonassamme!! Loistosuoritus kaverilta, joka on katsonut formuloita viimeeksi pari vuotta sitten! :D
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Minä olen ilman muuta mukana.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Enpä ole vielä perehtynyt mutta perehdytään. Mukana siis.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Elikkäs ainakin seuraavat nimet:

-<b>Xtrmntr</b>
-<b>Moto</b>
-<b>aHab</b>
-<b>Ghost</b>
-<b>Noose</b>
-<b>Maestro</b>
-<b>Rayman</b>

+ allekirjoittanut

ovat ilmoittautuneet tällä hetkellä vielä nimettömään Kiekkokoutsin liigaan. Nyt siis on nimiä kasassa kahdeksan kappaletta ja pari uupuu vielä. Tai tiedä sitten, mikä ensi kauden formaatti Koutsissa on, että onko siinä 8 vai 10 joukkuetta per liigaa. Joka tapauksessa pari nimeä, kun vielä tulisi listaan, niin liiga tod.näk. olisi valmis.

Vai mikä sen <i>Hiilen</i> tilanne oli? Kerkeätkö vai et?
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Minä myös

Eli laskekaa minutkin siihen mukaan.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arnold

Uskon ja toivon ehtiväni mukaan.

Laitapa nimeni siis listalle. Kuitenkin, jos liigaan mahtuu vain 8 joukkuetta, luovun paikastani suosiolla. Olenhan kymmenes listalla. Eikö totta?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos sovitaan näin, että seuraavat kaksi nimeä eli <b>Bystander</b> ja <b>Hiili</b> otetaan mukaan, mutta jos todella käy niin ikävästi, että liigaan ei voi ottaa kuin kahdeksan joukkuetta, niin nämä kaksi viimeksi mainittua nimeä joudutaan valitettavasti poistamaan. Mutta toivotaan, että kymmenen nimeä saa ottaa joka liigaan, niin sitten ei ole mitään ongelmia. Joka tapauksessa liiga on nyt siis kasassa, enempää nimiä ei voi ottaa mukaan.

Kopioin tähän väliin Koutsin ohjeista pätkän:



<i>Eli jos jo tiedatte haluavanne ensi kaudeksi oman liigan ja teilla on siihen jo mahdollisia tulijoitakin, niin laittakaa postia Omalla boxilla tai sahkopostia osoitteeseen kiekkokoutsi@freesportgames.com

Mukaan tiedot:

- liigan nimi
- perustajan nimi, ktunnus ja sahkopostiosoite
- lyhyt kuvaus liigasta
- liigan joukkueet ja pelaajat nillta osin kuin tiedossa (sahkopostiosoitteet osallistujilta ja pelaajan nimi)

Jos haluatte, liiganne tiedot laitetaan esille ilmoittautumista varten. Ilmoittauminen tapahtuu nyt siten, etta kiinnostunut henkilo ilmoittaa itsestaan yllapidolle, joka valittaa ilmoittautumistiedot liigan perustajalle. Liigaan liittyjan on ilmoitettava sahkopostiosoitteensa ja nimensa, jotta liittyminen onnistuu.</i>




Eli nyt siis pitäisi keksiä liigan nimi ja sen jälkeen ilmoittaa minulle jokaisen pelaajan joukkueen nimi, s-postiosoite ja nimi.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö laittaa tuosta nimestä *huokaus* äänestys pystyyn? Yllämainituista vaihtoehdoista oma suosikkini olisi tuo "Jatkoajan Jäärät"

Tosin sen äänestyksen voittaisi todennäköisesti vaihtoehto "Jatkoajan joku muu"... Hmm. olisiko siinä ideaa :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Annan myös oman ääneni vaihtoehdolle <b>"Jatkoajan Jäärät"</b>. Eli Jäärät-muut vaihtoehdot 2-0.

Antakaa äänenne kuulua!
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan nimeksi sopisi hienosti "Jatkoajan Joku Muu." Jokainen voisi itse keksiä mielessään mikä se Joku Muu on. Tuo nimi herättäisi varmasti mielenkiintoa ;)
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
nimestä

Itse annan ääneni myös "Jatkoajan Jäärät" -vaihdoehdolle. Tosin "Jatkoajan joku muu" kuulostaisi myös mielenkiintoiselta... :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Joops

Ei oo ollu toviin semmosta hetkee että ois ehtiny äänestellä mut mun mielestä toi JA:n Jäärät toimii ihan hyvin.

Ottaako Arnold noita postiosoitteita ja muita koska vastaan???
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joo, minulle voi lähettää esim. yksityisviestinä niitä joukkuetietoja ja muita tarvittavia tietoja, jotta voin sitten lähettää ne tiedot Kiekkokoutsin ylläpidolle. (Kaksi on jo ilmoittanut tietonsa.)

Ja näköjään nimi alkaa olemaan melko selvä jo. Melkein kaikki ovat antaneet äänensä ja kaikilla on ollut vielä sama mielipide. Eli periaatteessa <b>Jatkojan Jäärät</b> nimi voisi jo lyödä lukkoon.

Kiitos <i>Hiilelle</i> loistavasta nimiehdotuksesta! :)
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Pannaan Jatkoajan Jäärät vain.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
<strike>Seuraavalta nimimerkiltä tarvitaan vielä yhteystiedot:</strike>
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nyt on Kiekkokoutsin keskustelupalstalla varmistus, että ensi kaudella liigassa on vain kahdeksan joukkuetta. Eli tässä tapauksessa "varajäsenet" <b>Hiili ja bystander</b> olisivat nyt siinä asemassa, että he eivät pääsisi mukaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tiedot ovat nyt Kiekkokoutsin ylläpidolla

Tänään sain kaikkien lopulliset tiedot, joten lähetin ne Kiekkokoutsin ylläpidolle, joka hoitaa nyt loput hommat. Eli meidän osaltamme asia on nyt pulkassa ja vaan odotellaan ensi kauden alkua Kiekkokoutsissa <b>Jatkoajan Jäärät</b> nimisessä liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös