knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Dele Alli tehnyt maalin Turkissa 2 peliä ja yksi maali. Vieläkö ehtii kisakoneeseen
Dele Alli tehnyt maalin Turkissa 2 peliä ja yksi maali. Vieläkö ehtii kisakoneeseen
Aika kovaa tekstiä Winteriltä Southgatesta. Ja tietysti aivan syystä, sillä Englanti on pelaajiensa varassa.
Englantilaisista vapaina on jo tällä hetkellä Dyche ja Parker, mitä englannin FA voisi harkita. Isoimmista nimistähän on vapaana Pochettiino, Tuchel, Zidane ja Bielsa. Heistä tuskin kukaan on kiinnostunut tähän hommaan. Oma veikkaus on, että Rodgers saa ennen vuoden vaihdetta potkut ja Southgate kisojen jälkeen ja pohjois-irlantilainen on uusi kolmen jellonan pääkäskijä.Tämä kultainen sukupolvi menee hukkaan epäpätevän managerin alaisuudessa. Mutta kuka olisi riittävä tähän pestiin?
Täällä se vaan @Lert niittää kunniaa minun kuningasideoilla.Mietin tätä tässä yksi päivä… päädyin siihen tulokseen, että ainut ratkaisu olisi Ole at the wheel.
Täällä se vaan @Lert niittää kunniaa minun kuningasideoilla.
Itseluottamusta ei ainakaan puutu, Southgate pitää itseään oikea henkilönä joukkueen valmentajaksi:
Gareth Southgate insists he is right person to lead England to World Cup in Qatar
England manager Gareth Southgate: I think Im the right person to take the team into the tournament. I think its more stable that way, without a doubt; England lost to Italy in their last match and host Germany on Monday in their final Nations League game of their Group A3 campaignwww.skysports.com
Sehän se oliskin kun joku koutsi sanoisi haastattelussa: kyllä ne omat eväät nyt on syöty, mutta yritetään silti sinnitellä maailmanmestaruuskisat ja sopimuskausi loppuun asti.
Ja se että saa about maailman parhaan hyökkäysmateriaalin pelaamaan noin paskasti ja mielikuvituksettomasti kertoo paljon Southgaten osaamisesta.On toi Southgate ihan penaalista noiden peluutusten osalta, esim. Tomori ei saa peliaikaa näissä kahdessa pelissä. Tälle häviäjälle pitäisi antaa kenkää nyt heti.
On toi Southgate ihan penaalista noiden peluutusten osalta, esim. Tomori ei saa peliaikaa näissä kahdessa pelissä. Tälle häviäjälle pitäisi antaa kenkää nyt heti.
Tietysti viiden alakerralla jälleen. Maguire ja Shaw pelaa. Olispa ohi jo tämäkin aikakausi.
Mutta olisi yhtä hyvä, kuin Ruben Diaz jos pelaisi Cityssä!Jos nyt oikein katsoin niin 16.4. Norwichia vastaan edellisen kerran Maguire on voittanut virallisen ottelun niin, että on itse pelannut täydet minuutit
Tietysti viiden alakerralla jälleen. Maguire ja Shaw pelaa. Olispa ohi jo tämäkin aikakausi.
Mitä mä olen mediaa seurannut, niin aika paljon hyväksytään se, että nyt ei tehdä mitään vaan MM-kisat ratkaisevat sitten jatkon.Tässä Skysportsin arvosanat pelaajille, Pope sai 4 ja Maguire 5. Nelosta huonompaa ei vissiin voi saada, joten ei mennyt ihan jiiriin veskarilta ja Maguire nyt vaan oli jälleen oma itsensä. Shaw rankattiin parhaaksi.
Luke Shaw shines but Harry Maguire and Nick Pope struggle - England player ratings
England came from behind to lead Germany 3-2 in the second half of the Nations League encounter, before eventually drawing 3-3; Luke Shaw, Mason Mount and Harry Kane scored for Gareth Southgates side; The draw was Englands last game before the World Cup in Qatarwww.skysports.com
Onko media antamassa monoa Southgatelle? Ei ole mitään juttua siitä tai varsin typerästä peluuttamisesta.