Energiajuoma -ketju

  • 20 612
  • 96

Mieleisin energiajuoma?

  • Battery (Gingered, Heat ja Stripped)

    Ääniä: 63 35,8%
  • Ed (Lemon Light, Red Berry ja Green Light)

    Ääniä: 59 33,5%
  • Iskelmä -energiajuoma

    Ääniä: 6 3,4%
  • Juissi Red Energy

    Ääniä: 5 2,8%
  • Mad Croc

    Ääniä: 30 17,0%
  • Mixxed up Energy Drink

    Ääniä: 10 5,7%
  • Powerking

    Ääniä: 3 1,7%
  • Pure!

    Ääniä: 5 2,8%
  • R20+

    Ääniä: 7 4,0%
  • Red Bull

    Ääniä: 49 27,8%
  • Red Devil

    Ääniä: 12 6,8%
  • Rodeo Energy Drink

    Ääniä: 16 9,1%
  • TEHO

    Ääniä: 26 14,8%
  • THUNDER ENERGY

    Ääniä: 5 2,8%
  • Muu energiajuoma

    Ääniä: 7 4,0%

  • Äänestäjiä
    176
  • Poll closed .

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Battery Heatia kokeilin eilen ensimmäistä kertaa, ja sehän oli oikeasti hyvää, toisin kuin tavallinen Battery. Tulee ostettua toisenkin kerran.

Bongasin kaupan hyllyllä myös Olvin Batman-energiajuomaa, mutta eiköhän se ole Tehoa uudessa tölkissä. Siihen en investoinut.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Tuli viikonlopun aikana testattua kahta rockstar -energiajuomaa, sokeritonta ja oranssissa tölkissä olevaa juicedia. Tämä juiced versio oli positiivinen yllätys ja tulee aivan varmasti ostettua joskus uudelleenkin, mukavan erilaisen makuinen energiajuoma. Toisin kuin sokeriton verio, joka oli niin kamalan makuista etten pystynyt juomaan koko 0,5 litran tölkkiä. Rehellisesti voin sanoa etten muista maistaneeni niin kamalan makuista energiajuomaa koskaan ennen.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Gatoradea tulee juotua.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tehoa olen maistanut ja täytyy todeta että kamalaa litkua se mielestäni on. Sen sijaan R20+ on löytynyt usein jääkaapistani ja sen lisäksi ED, sekä normaalina (Lemon) että punaisena (Red Berry) kuin originaali Battery on maistunut hyvin.
 

trap

Jäsen
Myös Battery on liittynyt muiden EDin, Tehon ja kumppaneiden joukkoon, eli myös sitä löytyy nykyään pulloissa. Hintaa taisi olla 2.69. Ei houkuttanut ostamaan, kyseinen juoma kun ei mielestäni sovellu pulloon samalla tavalla kuin esim. ED.
 

scholl

Jäsen
Gatoradea tulee juotua.

Ei kai Gatoradella ole yhtään energiajuomaa. Ainoastaan urheilujuomia.

Lidliin on tullut uusia energiajuomia. Mustaherukka ja sokeriton. Join tänään mustaherukan. Aika erikoinen maku ensialkuun. Hyvä päästä testaamaan eri makuja kyllä aina välillä, ettei joka aamu juo jotain perus Red Bullia.
 

scholl

Jäsen
Tuli viikonlopun aikana testattua kahta rockstar -energiajuomaa, sokeritonta ja oranssissa tölkissä olevaa juicedia. Tämä juiced versio oli positiivinen yllätys ja tulee aivan varmasti ostettua joskus uudelleenkin.

Se on myöskin oma suosikkini se oranssi juiced. Tölkki on vain liian iso. Itselleni riittäisi 0,25l ja 0,33l on ehdoton maksimikoko mitä jaksaa per päivä kiskaista. Ainoastaan joskus jos en ole esim. nukkunut ollenkaan niin ½l on perusteltua, mutta se on harvoin ja silloin voin juoda 2kpl 0,25l tölkillistä vähän eri aikoihin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
K-kauppoihin on tullut Euroshopperin energialitku. 0.5l:n tölkki 0.99€. Kokeilin blandiksena. Parempaa kuin rodeo. Väri lähellä Batterya, mutta maku ei ihan yllä samalle tasolle. Tuohon hintaan kuitenkin hyvä vaihtoehto.

Hollannissa valmistettua tuokin. Olisiko Power Kingiä isommassa tölkissä?
 

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
TEHO, Rockstar ja Rockstar Juiced kuuluu omiin suosikkeihin. Kuulemma Monsteria saa myöskin normihintaisena (ei-importtina) marketeista ja se on kyllä ihan maukasta sekin.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Itse juon mitä milloinkin mutta teho on ainoa joka ei meinaa alas mennä. Jos kysyttäisiin mitä juon eniten vastaus olisi joko Rodeo,Mad Croc tai Powerking mutta mieluisin on joko Contact tai Battery. Tällä kertaa Batterylle meni ääni. Battery Heat on tosin sellainen mitä ei enää tule ostettua.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Bongasinpas tänään ensimmäistä kertaa 0,45l:n Batterypulloja kaupassa. Näitä ei vissiin ainakaan kovin kauaa ole ollut myynnissä?

Ihan kiva idea sinänsä myydä Batterya isommassa pakkauksessa, mutta toisaalta hinta taisi olla lähes kolme euroa. Ja tölkistähän juomat maistuvat aina paremmalta.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Battery on aika ylivoimainen kaikista, Teho on ihan jees, mutta myös Lidlin energiajuoma on todella hyvä.

Ylivoimaisesti paras hinta/laatu-suhde on Lidlin energiajuomalla (Mixxed Up).

Jossain kaupassa oli Euroshopper-energiajuoma hintaan 0.99€. Onko joku maistanut? Tsekkasin nopeasti, että valmistusmaa on Hollanti, mutta en jaksanut ostaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tehoa tuli juotua aika paljon, kun siinä on vivahteena jonkinlaisen karamellin maku ja sillä tavalla se eroaa Batterystä ja ED:stä. Tehoa sai joskus 6-packin suht edulliseen hintaan ja niitä tuli ostettua. Virosta (maista) toin heinäkuussa kaksi laatikkoa Batteryä, kun sieltä ei oikein muita löytynyt. ED:iä on näistä kolmesta mennyt viime aikoina eniten, mutta nyt olen hinnan takia ruvennut juomana Rodeota. Paikallisessa S-Marketissa puolen litran pullo maksaa 1,29€ ja makukin kelpaa minulle.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tuo Euroshopperin 0,99e oli loistava. Tuli joskus pari viikkoa sitten sitä maisteltua ja yllätyin.. testatkaa!
 

scholl

Jäsen
Olen nyt innostunut Shellin V-Powerista. Ilmeisesti muut alkaneet maistua taas puulta ja tämä on pirteä uutuus siinä kuviossa. Ei ole kyllä kovin makea heteroversionakaan. Hinttiversio tosin voisi sopia hyvin ihmisten kevätlaihdutuksiin, joten Shellin kannattaisi harkita sellaisen lanseerausta.

Paikallisella Tankstellella ollut diili 2 kpl 0,33l 2,50e, joten niitä olen nyt sitten ostanut. Vituttaa vain ne ylisuuret tölkkipantit. Tulee 50c siihen päälle, enkä kuitenkaan ole vielä yhtäkään mihinkään palauttanut. EU-komissio voisi kyllä kohtuullistaa pantit.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rodeo on viimeiset pari vuotta kuulunut melkein olennaisena osana päivittäiseen ruokavaliooni. Light on ihan jees myös.
Battery, Mac Croc ja ED menevät myös, jos Rodeo on kaupasta loppu.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olen nyt innostunut Shellin V-Powerista. Ilmeisesti muut alkaneet maistua taas puulta ja tämä on pirteä uutuus siinä kuviossa. Ei ole kyllä kovin makea heteroversionakaan. Hinttiversio tosin voisi sopia hyvin ihmisten kevätlaihdutuksiin, joten Shellin kannattaisi harkita sellaisen lanseerausta.

Tuttu ja turvallinen Mobil 1 Rally Formula on kaltaisellesi juoma-alan ammattilaiselle pirteämpi vaihtoehto, joka ei varmasti maistu puulta.
Sitä ei saa edes tölkeissä, joten sinun ei tarvitse huolehtia panteista tällä kertaa. Kevätlaihdutuksiisi on hyvinvarustetuilta Teboil-asemilta saatavana myös hinttiversio Mobil 1 0W-30F Economy.
 

Heinolan Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Olen nyt innostunut Shellin V-Powerista. Ilmeisesti muut alkaneet maistua taas puulta ja tämä on pirteä uutuus siinä kuviossa. Ei ole kyllä kovin makea heteroversionakaan. Hinttiversio tosin voisi sopia hyvin ihmisten kevätlaihdutuksiin, joten Shellin kannattaisi harkita sellaisen lanseerausta.
Minkäslaista juomaa toi V-Poweri on? Poveri, po-Pover...

Kamalasti en valehtele kun väitän että mistään en ole saanut enempää kuittailua osakseni kuin mitä enegiajuomien käytöstä. Tulee juotua ihan joka viikko, jopa päivittäin tölkillinen.

Ja ai että kun istahdat töissä(työharjoittelu/TOP) kahvihuoneen penkille ja sihautat auki tölkillisen Mad Crocia, niin jo siellä jonkun haukan katse osuu tölkkiin. Kuuluu kysymys "Onks toi jotain näit energiajuomia?".
Juu on, enkä kaipaa nyt mitään terveyssaarnaa ja moralisointia. Mä en juo kahvia, ja mehua(senkin ovat jo moittineet kun se on -juomaa eikä täysmehua) on kyllä mulla tilan jääkaapissa mutta ei sitäkään joka tauolla jaksa lipittää. Energiajuoma on hyvää ja antaa lisäksi ainakin mulle virkistyspiikin, ja se on aivan saamarin sama onko se piikki psykologinen ja korvien välissä vai ihan todellinen.

Ehdoton lempparini on Mad Croc. Tölkkirodeo kuuluu myös suosikkeihini mutta myös pullossa oleva punainen Rodeo menee alas hymyssä suin. Oikeestaan kaikki muu menee paitsi Red Devilit ja kirsikkaa sisältävät juomat.
Tehoa tulee juotua kun se on laadukasta, suomalaista ja KalPaa tukevaa juomaa. Muistelen kyllä että Tehon koostumusta/makua muutettiin suurin piirtein silloin kun Olvi teki sopimuksen KalPan kanssa. Oli mielestäni ennen vielä kaksi astetta parempaa juomaa.

Viinan kanssa menee parhaiten Iskelmä-energiajuoma joka tuo mieleen tämän energiajuomien klassikon. Enkä puhu nyt Joltista jonka kofeiinimäärä Suomessa myytävissä tölkeissä on alhaisempi kuin mitä kilpailijoillaan. Vaan puhun Vita Novasta. Se taitaa olla vanhin Suomessa myyty energiajuoma. Aurinkoisessa pullossa myytävä "kulttijuoma" on virkistävä ennen kaikkea makunsa vuoksi. On nimittäin aika jännä maku. Vetää naaman helposti irveeseen herkkäsuisilta. Vaarini osti tätä aikoinaan(60-70-luku?) isälleni joka "otti juoman omakseen" ja sitä kautta tutustuin minäkin tähän.

Mieleen on jäänyt myös persoonallinen Bomba-energiajuoma jota myydään lasisissa käsikranaatin muotoisissa pulloissa tyylikkäällä sokkamallin repäisykorkilla. Ja tiedän että toi repäisykorkki-sana sai Jatkoajan nostalgoijat hereille! En nyt muista oliko se just sellanen vanhan ajan repäisykorkki vai tällänen uudenmallinen. Bombaa ei vaan saa täällä päin kaiketi mistään. Kerran olen bongannut yhellä lähiökiskalla mutta sen koomin en sielläkään. Ihan hyvää se oli.
http://farm1.static.flickr.com/180/424440264_005a33abeb.jpg
Linkissä kuva pullollisesta Bombaa.
 
Viimeksi muokattu:

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Omat ehdottomat suosikkini ovat Battery (original), Teho ja ED. Battery on suurin suosikki. Maistuu siltään sekä viinan kanssa, ehtona kumminkin, että juoma on nautiskeltu tölkistä. Kerran tuli batterya ostettua muovipullossa ja viimeiseksi kerraksi jäi. Tehoa tulee yleensä ostettua silloin kun haluaa nauttia juomaa määrällisesti enemmän ja pidempään. Sopii batteryn tavoin erinomaisesti viinan kanssa. ED:iä tulee taas ostettua, jos jostain syystä ei tehoa satu saamaan. Ihan OK viinan kanssa, mutta häviää kyllä Batterylle ja Teholle.

PS: Maanantaina tuli haettua Päivärannan CityMarketista n. 4 litraa Tehoa hintaan 7,96. Ei paha.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
ED Green Light ja Rockstar Sugar Free ovat meikäläisen valinnat. Varsinkin tuo vihreä ED on järjettömän hyvää ja paras blandis Vodkalle heti Ocean Sprayn karpalomehun jälkeen.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Red Bull, siinä paras energiajuoma mitä kaupoista saa. Itse juon energiajuomia todella harvoin, sen takia se maku korostuu ja Red Bull maistuu parhaalle omassa suussani.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Onko muut näitä Batteryn mehu-energiajuomasekoituksia maistellut? Mulle kyllä uppoo niin appelsiini kuin karpalokin, paljon mielummin niitä juo kuin perus-Batterya.

Myös Monster tuli kokeiltua, mutta se maistui lähinnä sokerilitkulta. "Niin kuin karkkia olis juonu", kuten eräs kaverini asian ilmaisi.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
K-kauppa myy Tehoa 0,5l ja litran pulloa samalla 1,99 hinnalla. Ja Battery coffeed on kamalan makuista.

Itse ostan tavallista Batteryä tahi Tehoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös