Jäänyt viime emmerit katsomatta. Näköjään Matthew King on kuollut, voisko joku lyhyesti kertoa mitä tapahtui ? kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Vähän tuohon suuntaan. Carl jutteli sen jonkun Kingien neuvonantajan kanssa ja kuuli, että Anna on tämän Kingien konkurssista hyötyvän Polekin hallituksessa (tai jtn) ja marssi kesken seremonian keskeyttämään häät paljastaen samalla Annalle että Matt antoi appiukon kuolla slaagiinsa. Tästäkös Anna sitten hermostui ja lähti kalppimaan, Matthew ja Carl alkoivat mättää toisiaan päähän.Yritti muistaakseni ajaa autolla Carlin päälle, mutta osui johonkin tolppaan tai jotain vastaavaa, ja lensi tuulilasin läpi. Carl aikoi paljastaa Mattin osuuden appiukkonsa kuolemassa.
Muisti pätkii - milläs konstilla Cain saikaan Kingeiltä rohmuttua fantastiljoonan?
Taitaa tosiaan tulla kylään vähän vipinää, on äijä semmoinen sekopää. Siistitty kuontalo vain tuntuu korostavan psykoilmeitä.
Mitenkä kukaan ei ole vielä kerinnyt nostamaan ketjua ylös? Kuningas on palannut!.
Ei soittanut, mutta kovasti uhosivat Cainin kanssa toisilleen, kun Cain meni katsomaan Debbien kanssa tyttärentytärtään.Soittiko Andy heti poliisille, taas?
Sanotaanpa tämä vielä kerran. Kertakaikkisen kova sarja on kyseessä ja luulisi että herättäisi enemmän keskustelua. No, täytyy itsekin käydä kirjoittelemassa tähän ketjuun useammin niin josko tämä Jatkiksen Emmerdale-osastokin siitä vähän aktivoituisi. :)Valitettavan hiljainen on muuten Jatkoajan Emmerdale-keskustelu.
Olipahan jaksonlopetus! Tylsältä vaikuttanut Debbie-Michael-Cain -kuvio sai ihan uutta pontta kun Dinglet marssivat hääpaikalle. Jos joltakin nyt jostain syystä jäi jakso välistä, niin Charity-mammahan se siellä oli pukumiehen kanssa menossa naimisiin. Varmasti tulee seuraavassa jaksossa värikkäät välienselvittelyt, kun miettii, että pukumies on röhmyttänyt sekä äitiä että tytärtä ja tuleva (vai menevä?) morsmaikku puolestaan on tekaissut lapsenkin (jota siis pukumies on röhmyttänyt) tämän pukumiehen arkkivihollisen ja pahoinpitelijän kanssa. Odotan valtaisaa hulinaa huomiselta.
Sanotaanpa tämä vielä kerran. Kertakaikkisen kova sarja on kyseessä ja luulisi että herättäisi enemmän keskustelua. No, täytyy itsekin käydä kirjoittelemassa tähän ketjuun useammin niin josko tämä Jatkiksen Emmerdale-osastokin siitä vähän aktivoituisi. :)
On muuten aika nussakan näköinen tytsy. Englantilaiseksi.Debbie Dinglestä.
Emmerdaleen on tullut myös uusi herkku, Holly.
Puhetyyli/ääni ja eleet on sellaiset että itse ainakin huomaan tuijottavani tyttöä suu auki.
Kyllähän tuollaiset kymmenen jaksoa viikonloppuna boksilta katselee, eihän se ole kuin vähän alle neljä tuntia. :)Tulenpahan minäkin kaapista ja kerron, että tämä on sarja jota seuraisin jos pystyisin. Esitysaika on huonoin mahdollinen, olen ehkä kerran viikosta puolen jakson verran tv:n äärellä. Joojoo, on mulla tallentavat digiboksit ja kaikki, mutta jos ei ehdi samana iltana jaksoa katsoa, tallentaminen on ihan turhaa.
Oliko tosiaan noin, että lähti sarjasta tuon vankilatuomion takia? Itse taas muistaisin että lähtö tapahtui verrattaen positiivissävytteisissä merkeissä ottaen huomioon Charityn historian oikeastaan kenen kanssa vaan, mutta voin muistaa väärinkin. Ihan niinkuin Debbie olisi käynyt joskus vierailuillakin äitinsä luona vielä silloin kun oli alaikäinen? Voi olla että muistan väärin, mutta jos en, niin sitten tuo turo-urpon esilletuoma seikka siitä ettei Charity kutsunut sukulaisiaan häihin, tuntuu aika oudolta. Muistaisiko joku miten tämä kuvio on oikeasti mennyt?Siis tämä Charity Dingle/Tate käsittääkseni tuomittiin aikoinaan miehensä murhasta vankilaan - siis syyttömänä, mutta tuomittiin kuitenkin - se hänen silloinen miehensä teki itsemurhan, mutta lavasti ovelasti vaimonsa syylliseksi. Noh, näköjään tämä naikkonen on jossakin vaiheessa päässyt vapaaksi. Täytyy kyllä myöntää, että itselläni tämän sarjan seuraamisessa oli ihan useamman vuoden tauko, kunnes sitten viime keväänä jäin koukkuun taas uudestaan.
Tätä on tullut itsekin naureskeltua. Joku Jamie jakaa ensin hieman postia, sitten käy Woolpackissa yhdellä, ja jatkaa kierrostaan. Tai Kingit käyvät kesken työpäivän parilla kolmella. Jne.Sitä minä kyllä ihmettelen, että tuossa pienessä kylässä melkein kaikki näyttävät olevan jonkin sortin alkoholisteja. Pubissa käydään kesken työpäivän juomassa olutta, viiniä ja vahvempaakin (monella se lounas näyttää muodostuvan kokonaan alkoholista) - ja sitten mennään kännissä takaisin töihin.
Minä olen myös oppinut tämän kantapään kautta, pariinkin otteeseen. Eräästä toisesta Dinglestä tiedän minäkin erään juonenkäänteen. Ja Donnan lähdön sarjasta tiesin suht kauan ennen kuin tämä oikeasti Suomen jaksoissa lähti kun menin googlaamaan tämän näyttelijän. En siis suosittele etsimään tietoja näyttelijöistä ennen kuin nämä ovat poistuneet sarjasta. Toisaalta hyvä puoli näissä "urkinnoissani" oli se, että huomasin parista kestosuosikistani, että he jatkavat sarjassa vielä hyvän aikaa.edit: eihän tuolta Googlesta näköjään uskalla käydä mitään tämän sarjan näyttelijöihin liittyvää urkkimassa - aina on olemassa riski, että "silmä näkee liikaa" vahingossa ja sitten jokin juonenkäänne paljastuu googlaajalle ennen aikojaan - näin ainakin minulle kävi, kun rupesin hakemaan tietoja Debbie Dinglestä. Noh, oma moka.
On kyllä tavallisen kuuma kissa. Täytyy toivoa, että tuon kiltin kuoren alta paljastuisi jotain vähän rajumpaa... Kuinka vanha muuten tämä Hollie mahtaa sarjassa olla? Itse meinaan luulin ekassa jaksossa joksikin 16-vuotiaaksi, mutta kyllä tuo nyt 18 taitaa ainakin olla.Emmerdaleen on tullut myös uusi herkku, Holly. Kuvat eivät tee kunniaa, live-kuvassa aika huhhuh.
Puhetyyli/ääni ja eleet on sellaiset että itse ainakin huomaan tuijottavani tyttöä suu auki. Ja tämä siis silloin kun mimmi esittää normaalia maalaistyttöä. En edes uskalla ajatella millaista on kun hän näyttelee kiimaista kissaa.
Holly Bartonia näyttelee tänä vuonna 24 täyttävä Sophie Powles.
Emmerdaleen on tullut myös uusi herkku, Holly. Kuvat eivät tee kunniaa, live-kuvassa aika huhhuh.
Puhetyyli/ääni ja eleet on sellaiset että itse ainakin huomaan tuijottavani tyttöä suu auki. Ja tämä siis silloin kun mimmi esittää normaalia maalaistyttöä. En edes uskalla ajatella millaista on kun hän näyttelee kiimaista kissaa.