EM-kisaveikkaus

  • 7 640
  • 85

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä kuitenkin vielä veikkauksen tilanne kärjen osalta ennen välieriä. Lopulliset pisteet sitten finaalin jälkeen.

Sama kärkikaksikko siis jatkaa kärjessä. Pisteitä on jaossa vielä 9 kpl eli kummastakin finaalijoukkueesta 1p, oikeasta mestarista 2p, oikeasta maalikuninkaasta 3p, maalimäärästä 1p ja rangaistuspotkukilpailujen määrästä 1p. Maalikuninkaaksi tässä visassa lasketaan kaikki eniten maaleja tehneet pelaajat eli syöttöjä ei huomioida tasatilanteessa. Jay veikkasi mestariksi Espanjaa ja Numero66 Englantia joten näiden voittaessa ko. nimimerkit ovat vahvoilla koko visan voittoon. Italia on kuitenkin monella lapulla, joten Italian voittaessa voittajaksi saattaa nousta joku Italiaa veikannut. Mikäli Tanska voittaa niin maalikuninkaan oikein veikanneena saattaa nousta kärkeen.

Monen veikkaus kosahti Ranskaan. Sabaton ainoana sai 3 välieräjoukkuetta oikein. Kellään ei ollut 6 joukkuetta oikein puolivälierissä, 5 kuitenkin monella. Tanskaa oli myös veikattu välieriin useammassakin rivissä, ei kuitenkaan mestariksi asti.

23 pistettä (sijat 1-2)
@Jay @Numero66

21 pistettä (sijat 3-7)
@Randall Flagg @ReijoRotta @Sabaton @The Rock @Turkoosisydän

20 pistettä (sijat 8-20)
@Bread Boy @CuJo#31 @Espoon Siniset @Gemondo @heketsu88 @Hiltsu04 @JMT @Linjatuomari @Outzala @Ralph @Rara @red.machine @Tjapalala

19 pistettä (sijat 21-29)
@Barney @Beltran @Everton @FASlapsi @KwutsNI @teude @Tifosi @Vikidiviimenen @Zigmund

18 pistettä (sijat 30-37)
@Apa @badgeri @Buster @Lert @Naimunder @Ramchester @Rush @Taison
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Jos nyt en ihan väärin katsonut ja laskenut, niin tää taitaa olla enää kahden kauppa, eli joko minä tai @ReijoRotta vie tämän. Englannin voittaessa tai Kanen tehdessä maalin menee minulle. Italian voittaessa ja Kanen jäädessä maaleitta ja kisa ratkeaa ennen pilkkukisaa ReijoRotta vie. Jos mestaruus ratkeaa pilkuilla Italialle, niin menee tasuriks. Saa toki korjata, jos jotain virhettä löytyy.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Jos nyt en ihan väärin katsonut ja laskenut, niin tää taitaa olla enää kahden kauppa, eli joko minä tai @ReijoRotta vie tämän. Englannin voittaessa tai Kanen tehdessä maalin menee minulle. Italian voittaessa ja Kanen jäädessä maaleitta ja kisa ratkeaa ennen pilkkukisaa ReijoRotta vie. Jos mestaruus ratkeaa pilkuilla Italialle, niin menee tasuriks. Saa toki korjata, jos jotain virhettä löytyy.
Oispa noin :) mä ymmärsin että suomen maalimäärästä ei olla vielä pisteitä jaettu, jolloin meitsillä on enää hoppee mahdollinen. Yhtäkaikki, kyllä on tässä veikkauksessakin tasaista :) Forza Azzurri!
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos nyt en ihan väärin katsonut ja laskenut, niin tää taitaa olla enää kahden kauppa, eli joko minä tai @ReijoRotta vie tämän. Englannin voittaessa tai Kanen tehdessä maalin menee minulle. Italian voittaessa ja Kanen jäädessä maaleitta ja kisa ratkeaa ennen pilkkukisaa ReijoRotta vie. Jos mestaruus ratkeaa pilkuilla Italialle, niin menee tasuriks. Saa toki korjata, jos jotain virhettä löytyy.
En nyt ole tarkistanut onko enää kahden kauppa, mutta jos jollakin on mestari ja maalikuningas oikein niin se tuo vielä 7 pistettä. Numero66 voittanee jos Englanti voittaa, mutta jos Italia vie mestaruuden ja Ronaldo maalikuninkuuden, niin tällä yhdistelmällä voi nousta kaukaakin vielä voittoon. Mutta joo, en nyt tarkistanut onko kukaan näin veikannut.
Oispa noin :) mä ymmärsin että suomen maalimäärästä ei olla vielä pisteitä jaettu, jolloin meitsillä on enää hoppee mahdollinen. Yhtäkaikki, kyllä on tässä veikkauksessakin tasaista :) Forza Azzurri!

Suomen maalimäärä on laskettu jo mukaan alkulohkojen jälkeen kun se oli siinä vaiheessa jo selvillä.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
En nyt ole tarkistanut onko enää kahden kauppa, mutta jos jollakin on mestari ja maalikuningas oikein niin se tuo vielä 7 pistettä. Numero66 voittanee jos Englanti voittaa, mutta jos Italia vie mestaruuden ja Ronaldo maalikuninkuuden, niin tällä yhdistelmällä voi nousta kaukaakin vielä voittoon. Mutta joo, en nyt tarkistanut onko kukaan näin veikannut.
Italia+Ronaldo kombinaatiota en aiemmin ainakaan hoksannut, joten ei taida olla. Ja tosiaan nopeasti vain silmäilin vastaukset eli voi olla, että jollain muullakin on vielä saumat. Mutta ainakin minulta sellainen yhdistelmä jäi näkemättä, jolla mentäisiin ohi minusta tai ReijoRotasta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rara

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
EM-kisat saatiin päätökseen ja niin myös tämänkertainen EM-kisaveikkaus. Voittajaksi yhden pisteen erolla saatiin @Numero66! Isot onnittelut! Jaetulle hopealle pisteen päähän ylsi kolme nimimerkkiä. Tällä kertaa voittaakseen ei tarvinnut veikata mestaria oikein vaan Numero66:n voiton tae oli lähes täydellisesti osunut alkulohkovaihe ja muuten tasainen suorittaminen. Italian mestaruutta oli veikannut useampi nimimerkki. Oikean finaaliparin olivat veikanneet Zigmund, JMT, Ralph ja Numero66. Muilla paitsi Numero66:lla oli myös mestari oikein. Oikean maalikuninkaan eli Cristiano Ronaldon olivat veikanneet Naimunder ja Aapee79, mutta maalimäärä ei kummallakaan osunut. Tässä visassa pisteet olisi myös saanut Ronaldon kanssa samaan maalimäärään yltäneen Patrik Schickin veikkaamisesta, mutta sitä ei ollut veikannut kukaan.

Alla vielä lopulliset tulokset. Kiitokset kaikille osallistujille ja onnea vielä voittajalle sekä muillekin mitalisteille! Ilmoitelkaahan vielä jos huomaatte omissa pisteissänne virheitä.

26 pistettä (sija 1)
@Numero66

25 pistettä (sijat 2-4)
@JMT @Randall Flagg @ReijoRotta

24 pistettä (sijat 5-6)
@Ralph @Sabaton

23 pistettä (sijat 7-11)
@Jay @Rush @The Rock @Turkoosisydän @Zigmund

22 pistettä (sijat 12-14)
@CuJo#31 @red.machine @Tifosi

21 pistettä (sijat 15-25)
@Beltran @Espoon Siniset @Everton @FASlapsi @heketsu88 @Hiltsu04 @Linjatuomari @Naimunder @Outzala @Proffa_20 @Rara

20 pistettä (sijat 26-32)
@Aapee79 @Barney @Bread Boy @Gemondo @Taison @Tjapalala @Vikidiviimenen

19 pistettä (sijat 33-38)
@Apa @badgeri @Buster @KwutsNI @Lert @teude

18 pistettä (sijat 39-42)
@Elazi @Myrsky74 @Ramchester @yökkömies

17 pistettä (sijat 43-48)
@Aamupala @Axbor Nocturne @Gostisbehere @Käppä @Purkan Jauhaja @Snacilep

16 pistettä (sijat 49-50)
@finnjewel @Hollanti

0 pistettä (sija 51)
@Kaukosäädin
 
Viimeksi muokattu:

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Kiitos @Rara veikkauksen järjestämisestä.

Tällä kertaa meni näin. Tuntuu, että melko tuurilla seilattiin, kun en futista seuraa oikeastaan arvokisoja enempää. Ylen EM-kisaveikkauksessa meni myös varsin hyvin, sija 11 reilusta 22000 osallistujasta. Jostain syystä tänne olin veikannut Englantia, kun oikeastaan kaikkiin muihin vastaaviin kisoihin laitoin Italian mestariksi.
Toivottavasti vuoden päästä saataisiin vastaava kisa niin te muut voitte todistaa ettei tuurilla pärjää kahdesti :)
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kiitokset täältäkin visan järjestejälle! Mukavia nämä ovat!


Itse aina alan näissä yliajattelemaan ja kikkailemaan. Oma kisa kaatui aikalailla Puolaan ja Ranskaan jossa oli omassa kisassa aika paljon kiinni. Eka pudotuspelikierros meni varmaan keskivertoa paremmin, kun luotin Ukrainaan. Luotin kyllä liikaa kun laitoin heidät finaaliin asti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rara

Rush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Kiitos omastakin puolesta kisasta. Alussa näytti omalta osaltani huonolta, mutta hyvin noustiin 7-11 sijoille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rara
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös