EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 823 253
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Järjetön maltti englantilaisilla, pienessä tilassa paineenkin alla rauhallisia siirtoja ja Italia juoksee ihan vitusti. Toki noista ei tarvii sit tulla ku yksi stiplu niin Italia vois päästä maalipaikkaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelillä ei ole niin väliä mutta Tom "käsikaasu" Cruise oli katsomossa. Eihän tuolla varmasti yhtään muita julkkiksia ole, muistakaa mainita jokainen!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
3-4-3 on todella toimiva muoto. Mount tekee monipuolisesti erilaisia asioita sekä hyökkääjänä että keskikentällä, mikä tekee Italian pelistä hankalaa. Työmäärä on iso, mutta Grealish löytyy penkiltä.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olen jostain syystä ollut siinä käsityksessä, että Wembleyllä olisi suljettava katto sateita varten, mutta ilmeisesti näin ei olekaan. Vai onko ylipäätänsä jalkapallossa suljettavalla katolla olevia areenoita, vai onko tämä vain minun fantasiaa?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olen jostain syystä ollut siinä käsityksessä, että Wembleyllä olisi suljettava katto sateita varten, mutta ilmeisesti näin ei olekaan. Vai onko ylipäätänsä jalkapallossa suljettavalla katolla olevia areenoita, vai onko tämä vain minun fantasiaa?

Krestovskilla kyllä on. Siis Pietarissa. Mut Vallun luvalla.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Olen jostain syystä ollut siinä käsityksessä, että Wembleyllä olisi suljettava katto sateita varten, mutta ilmeisesti näin ei olekaan. Vai onko ylipäätänsä jalkapallossa suljettavalla katolla olevia areenoita, vai onko tämä vain minun fantasiaa?
Parken Köpiksessä ainakin. Eikös tukholmankin futis-stadioni?
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Italialta kyllä heikko puolituntinen. Heikkoja ratkaisuja pitkin kenttää, verrattain helpoissakin syöttöpaikoissa.. Paljon pitää petrata, jos meinaavat näin hyvin pelaavan Englannin haastaa ihan tosissaan. Englanti on oikeasti kova tällä kertaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös