EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 827 454
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Le Monde yllättävänkin asiallinen uutisoinnissaan. muistutti mm historian julmuudesta kun MBappe on nyt epäonnistuneiden legendojen joukossa (Platini, Zico, Baggio…)
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisiko tänään se hetki, kun Rashford olisi vihdoinkin avauskokoonpanossa? Haluan uskoa tuohon, mutta veikkaan, että ei ole vieläkään ja vaihdetaan kentälle siinä 65 - 70 minuutin kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olisiko tänään se hetki, kun Rashford olisi vihdoinkin avauskokoonpanossa? Haluan uskoa tuohon, mutta veikkaan, että ei ole vieläkään ja vaihdetaan kentälle siinä 65 - 70 minuutin kohdalla.

Rashford tulee tänään kentälle vasta 72. minuutilla.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Englanti - Saksa. Siinä on ottelu, jota kaikki odottavat. Sama kuin aikoinaan liigassa Jokerit - HIFK tai pesäpallossa IPV - Tahko. Ottelu, joka herättää tunteita ja synnyttää keskustelua ympäri urheilevan maailman. Kumpikaan ei ole toistaiseksi vakuuttanut ja ennakkosuosikkia turha nimetä. Englanti voittaa 2-1, koska mä haluun!
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kyllähän Saksa on lähtökohtaisesti ennakkosuosikki jokaiseen jalkapallo-otteluun. Etenkin, kun vastassa on Englanti arvokisoissa.

Samaan aikaan toisaalla Ruotsi pelaa pingistä Ukrainaa vastaan.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Kyllähän Saksa on lähtökohtaisesti ennakkosuosikki jokaiseen jalkapallo-otteluun. Etenkin, kun vastassa on Englanti arvokisoissa.
Näyttäisi maailmalla olevan Englanti 55-45 suosikki kertoimien valossa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näyttäisi maailmalla olevan Englanti 55-45 suosikki kertoimien valossa.

Tuloksen osalta pienimmät kertoimet on tuloksille:
1-1
1-0 Englannille
0-0

Markkinoilla on siis myös vahva usko siihen, että matsi ei ehkä ratkea 90 minuutissa. Ja jos rankkipotkukisaan asti mennään, niin siinä vaiheessa taitaa kertoimet kääntyä aika lailla Saksan suuntaan...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
On se saatana surullista jos heikosti puolustavaa aallonpohjassa olevaa Saksaa vastaan lähdetään tuolla materiaalille pelkäämään jollain viiden alakerralla. Ja varmaan siellä on se keskikentän tuplapivot vai mikä vittu. Se jossa pitää olla kolme nigeldejongia askissa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
On se saatana surullista jos heikosti puolustavaa aallonpohjassa olevaa Saksaa vastaan lähdetään tuolla materiaalille pelkäämään jollain viiden alakerralla. Ja varmaan siellä on se keskikentän tuplapivot vai mikä vittu. Se jossa pitää olla kolme nigeldejongia askissa.

Veikkaan, että lähdetään nimenomaan peruuttelemaan ja pelkäämään. Saksa voittaa viimeistään rangaistuspotkukilpailussa.
 

MegaForce

Jäsen
Laitetaan vielä eiliseltä:
 

Liitteet

  • IMG-20210629-WA0001.jpg
    IMG-20210629-WA0001.jpg
    84,3 KB · kertaa luettu: 123
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Veikkaan, että lähdetään nimenomaan peruuttelemaan ja pelkäämään. Saksa voittaa viimeistään rangaistuspotkukilpailussa.

Kane koskee varmaan sen 72 minuutin aikana mitä pelaa niin 1-3 kertaa palloon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tämä random-katsoja nyt jotenkin fiiliksissä. Kaupunkilomieni suosikkimaat vastakkain. Miksen ostanut molempien maiden oluita kaupasta, pitääkö käydä uudeleen.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Eilen oli kyllä tosiaan melkoinen EM-futispäivä. Kroatia nousi vielä kahden maalin takaa tasoihin, mutta Espanja lopulta ratkaisi homman jatkoajalla. Sveitsi sitten kykeni tulemaan huikeasti tasoihin ja vieläpä voittamaan ottelun pilkuilla.

Saksa – Englanti ehdottomasti päivän herkkupala, mutta Ruotsi – Ukraina on myös mielenkiintoinen. Veikkaan Saksan kukistavan Englannin viimeistään pilkuilla ja Ukrainan yllättävän Ruotsin illalla, jos sitä nyt voi yllätykseksi kutsua.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tämä random-katsoja nyt jotenkin fiiliksissä. Kaupunkilomieni suosikkimaat vastakkain. Miksen ostanut molempien maiden oluita kaupasta, pitääkö käydä uudeleen.
Minulla on yksi pullo Saksalaista olutta illaksi. Hieman ristiriitainen olotila. Englantia olen kannatellut pikku ikäni, mutta usein olen myös sympatiseerannut Saksaa, ja varsinkin Länsi-Saksaa. Keskinäisissä olen ollut Englannin puolella. Niin nytkin 60-50z
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sieltä sit.
 

Liitteet

  • 7AA69673-DDB6-41E8-88E3-6E380A5F9354.jpeg
    7AA69673-DDB6-41E8-88E3-6E380A5F9354.jpeg
    577,2 KB · kertaa luettu: 83

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Timppa vs. viiden alakerta. Tänään lauotaan pilkkuja.
Näin voi käydä, ja eilisten klassikko-otteluiden jälkeen palataan arkiseen nysväykseen. Eilistä ajattelin etukäteen hieman sellaisena välipäivänä ennen kohta alkavaa huippupeliä. Mutta enpä ole juuri koskaan kokenut moista jalkapalloiltaa. Vieläkin tulee kylymiä värreitä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minulla on yksi pullo Saksalaista olutta illaksi. Hieman ristiriitainen olotila. Englantia olen kannatellut pikku ikäni, mutta usein olen myös sympatiseerannut Saksaa, ja varsinkin Länsi-Saksaa. Keskinäisissä olen ollut Englannin puolella. Niin nytkin 60-50z

Joo minut on perhe kasvattanut ehkä enemmän Englanti-likaksi. Toisaalta tätä vahvisti tuo, kun Wembleyllä yhden matsin näin. Pelkkä alkufiilistely God Save the Queenin tahtiin oli hieno hetki.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Sieltä sit.

Jaaha, Englannilla viiden miehen puolustuslinja ja lisäksi tuplapivote. No, onpahan ainakin penkiltä ottaa sisään hyökkäysvoimaa tarvittaessa. Tuosta materiaalista olisi saatavissa paljon enemmän irti, mutta tällainen lähestymistapa ei oikein vakuuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös