Olipa surkee peli. Onneksi minä olin täällä kertomassa hyviä vitsejä niin kaikki viihtyi. Paitsi kattotuulettimessa yhä pyörivä asiantuntijapiiri.
Harmittelivat sitä kun Berg missas sen satavarman paikanMä en pääse sinne ku en osaa kirjottaa Aftonbladetia. Google ehdottaa Wikipedian aatonaatosta kertovaa sivua.
Harmittelivat sitä kun Berg missas sen satavarman paikan
Espanjalle voi sanoa lohdutukseksi että Euroopan mestaruuden voi voittaa olematta voittamatta yhtään peliä varsinaisella. He voisivat kokeilla voittaa Europan mestaruuden ilman yhdelläkään varsinaisen peliajan maalilla.Espanjalla yli 900(!) syöttöä koko pelissä. Ihan älytön määrä, mutta ei ne oikein mitään ole saaneet aikaan, ihan näitä lopun paikkoja lukuun ottamatta. Espanjalla ainoastaan 4 laukausta maalia kohti koko pelissä. Pyöritään, pyöritään, hierotaan, hierotaan...
Pallonhallinta% myös: Espanja 85% ja Ruotsi 15%, mutta maaliodottamat aika tasan: Espanja 2,1 ja Ruotsi 1,7
Ei vakuuttanut tämä Espanja. Tehotonta, jokseenkin mieluvituksetonta ja näennäistä "dominointia". Viimeinen "tappoisku" ja kliinisyys ratkaisupaikkojen syötöissä ja viimeistelyissä puuttuivat täysin. Ruotsin pelitaktiikka oli kristallinkirkas: 0-0 tasuria haettiin ja se saatiin.
Kisojen huonoin matsi tähän mennessä. Aikuisviihteen puolella vastaava klippi olisi sellainen jossa lahnahko nainen tönöttää paikallaan perberi pystyssä ja äijä sohii veltolla stagalla pakaroihin. No arki ilta peliksi hyvä unilääke.
Voi kun Essi avaisi nutturansa ja heilauttaisi päätään silleen viettelvästi. Tiiättehän te.
itse näin mielikuvan esa pirneksestä mutta ehkä vika oli vain minun päässäni.Voi kun Essi avaisi nutturansa ja heilauttaisi päätään silleen viettelvästi. Tiiättehän te.
Olen nähnyt Pekan kun avaa hiuksensa ja sanotaanko näin että toivon hänen pitävänsä ne kiinni.Voi kun Pekka tekisi saman. Kato nyt, älä suutu @Tjapalala !
Voi kun Pekka tekisi saman. Kato nyt, älä suutu @Tjapalala !