Lahesta?Vittu mikä juntti tämä tuomari kyllä
Suomen peli on kyllä kauheaa katsottavaa, mutta jos sillä pisteenkin saisi..
Illan suurinta viihdettä on ollut naapurikämpän homoparin avioriita.
Tyttöystävä yrittää toimia välittäjänä ja jätti ulko-oven auki. Minä katson kalsarisillani matsia, kun homot siirtävät riitansa meidän kämppään.
Jouduin kohteliasti sanomaan, että nyt vittuun täältä!
Kevyt pilkku btw.
Ehkä varmasti parasta, että noudatat omaa neuvoasi. Palataan sitte kun olet itse studiossa vastaavassa tilanteessa.
Ai saatana :'D Hyvät naurut sai, kiitän.Suomen peli on kyllä kauheaa katsottavaa, mutta jos sillä pisteenkin saisi..
Tyttöystävä yrittää toimia välittäjänä ja jätti ulko-oven auki. Minä katson kalsarisillani matsia, kun homot siirtävät riitansa meidän kämppään.
Kevyt pilkku btw.
Tami olisi mahalla pukannut yläkulmaan, 160 km/h!Tami vanhana leijonakapteenina olisin kantapäälläkin sijoittanut laadukkaamman rankkarin kuuden kukon jälkeen
Jukka Jalonen naamioitunut Markku Kanervaksi?Tää on jotain paskaa elokuvaa jo. Vai oonko mä unessa?
Sama kävi mielessä kun katsoi miten Kasper hörppäsi Pohjanpalon puskun.Itellä tuli mieleen että missäköhän kunnossa se pääkoppa on ennen kuin ampui.
Väärä aikamuoto, hän on sijoittanut. En tiedä missä, mutta aivan varmasti on. Tai ainakin mahdollistanut jonkun muun tekemänä sen.Tami vanhana leijonakapteenina olisin kantapäälläkin sijoittanut laadukkaamman rankkarin kuuden kukon jälkeen
Tavallaan ymmärrän, että tuomarinkin hermoja tässä koetellaan toden teolla, mutta oli kevyt vihellys, ja pitäisi tuollaiset pystyä tarkistamaan, kun se VAR on käytössä.Oli kyllä nolo vihellys tuomarilta. Vaikka kuinka Tanskan puolesta säälittää niin pitäisi nyt edes tuomari päänsä kasassa. Säälivihellys.
Toinen oli käynyt naisissa.Oliko hyväkin riita. Toinen halus kattoo futista ja toinen TTK:ta tallenteelta
Ei pysty enää istumaan, kävelen kasia telkkarin edessä
Pukki, tai Juhani Tamminen.Kuka tekee toisen kaapin?
Tuli Fingerpori ja Heimo Vesa mieleenSuomen peli on kyllä kauheaa katsottavaa, mutta jos sillä pisteenkin saisi..
Kevyt pilkku btw.
Ja tapahtumapaikka on Keniassa?Suomen peli on kyllä kauheaa katsottavaa, mutta jos sillä pisteenkin saisi..
Kevyt pilkku btw.