EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 826 100
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Miksi et katso Suomen telkkarista.
Ei riitä kaista.
Ei ole isompaa valittamista selostajista tai Showmaxin lähetyksestä (paitsi missasivat muutaman minuutin uudelleen aloituksesta, kun näyttivät Dwight Yorken horinoita seuraavasta matsista).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kamara on pumpulia
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Kyllä tästä maalista saa ja pitää iloita. Peli jatkuu eikä siinä ole nokan koputtamista. Erikseniltä on tiedusteltu miten toimitaan ja näin mennään. Joukkueille se sopi, silloin sen pitää sopia myös meille. Täysiä päin!
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Jaahas, Yle Areenan striimi kyykkäsi, pitää lähteä ruinaamaan toista telkkaria käyttöön vaimolta tai lapselta...
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Myönnän, että olin väärässä, toki enne tuota tilannetta sitä hyökkäystä ei todellakaan ollut. Negatiivisena-Nellinä voin myöntää, että kaikesta huolimatta tuntuu hyvältä, että suomi tekee maalin.

Joo eihän suomella mitään edes tilanteen poikasta ole ollut mutta jatkuva valitus vaan sai meikäläisen kommentoimaan;)
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Vitun Yle Areena saatana. Lähetys pysähtyy ja puskuroi kun Urosen keskitys Pohjanpalolle on ilmassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Puuttuuko muiden streamista ääni?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tai Kuusamakujalle, jossa tämä tiedettiin

Kuusamakujan kaveri itse valitsi futiksen sijasta lätkän. Facepäivityksessään tänään asian mainitsi.
Vaatimattomana kaverin ensin kehui kyllä itsensä Suomen eliittiin jalkapallo junnuissa. Ikäänkuin olisi luonut pohjan Suomen maajoukkueen menestykselle 50 vuotta myöhemmin.
Tehkääpä itse sama. Winners never Quits and Quiters never Win
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös