Rautapohkeet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Pukkiparty!pUKILLE KAKKOSSYÖTTÖ TUOSSA HIENOSSA MAALISSA.
Pukkiparty!pUKILLE KAKKOSSYÖTTÖ TUOSSA HIENOSSA MAALISSA.
pUKILLE KAKKOSSYÖTTÖ TUOSSA HIENOSSA MAALISSA.
Vittu Suomi johtaa EM-kisoissa.
Minusta tuntuu, että tässä edetään jopa vähän liian nopeaa pienen ihmisen aivokapasiteetin osalta. :DVittu, Suomi pelaa EM-kisoissa!
Huutosyöttö.
Mitä aftonbladetissa sanotaan?
Ei riitä kaista.Miksi et katso Suomen telkkarista.
Näin asia nähdään Kuusamakujalla. Backhand, Forehand, Boom.Maalia edelsi 60 minuutin paine ja sitten Suomi iski... Rive oli saanut siis konsultointia Kuusamakujalta.
Myönnän, että olin väärässä, toki enne tuota tilannetta sitä hyökkäystä ei todellakaan ollut. Negatiivisena-Nellinä voin myöntää, että kaikesta huolimatta tuntuu hyvältä, että suomi tekee maalin.Se on hienoa kun negativenancyt saa näpeilleen!!!! Lätkää vaan katsomaan:D
Mene ja pysy siellä pelin loppuun.Minä olin just vessassa kun maali tuli. Pitäiskö mennä uudestaan?
Myönnän, että olin väärässä, toki enne tuota tilannetta sitä hyökkäystä ei todellakaan ollut. Negatiivisena-Nellinä voin myöntää, että kaikesta huolimatta tuntuu hyvältä, että suomi tekee maalin.
Näin asia nähdään Kuusamakujalla. Backhand, Forehand, Boom.
Itsellä loppui kaatuilu kun vähensi laatua. Vaikka onkin hyvä netti himassa niin striimi tökki.Jaahas, Yle Areenan striimi kyykkäsi, pitää lähteä ruinaamaan toista telkkaria käyttöön vaimolta tai lapselta...
jos ja kun tästä nyt mestaruus otetaan, niin pitäiskö alkaa jo rakentaan muuria Mantan ympärille.Minusta tuntuu, että tässä edetään jopa vähän liian nopeaa pienen ihmisen aivokapasiteetin osalta. :D
Jaa, muuttui käsipalloksi. Vähän ku kattois Barçan peliä.Maalin jälkeen alkoi virallisesti peli.
Tai Kuusamakujalle, jossa tämä tiedettiin