Ei Italian puolella, vaan Englantia vastaan.Mikä hemmetin Italia-fanikerho täällä olikin.
Minä luin saman. Vauva-lehden keskustelupalstaltaJostain luin että englannin voittaessa tai hävitessä väkivalta ihan perheidenkin sisälllä lisääntyy huomattavasti. Uskon että ne luvut saa ikävä kyllä täysin uudet sfäärit jos finaalissa tappio.
Mulla on silleen hyvä tilanne että vaikka oon koko kisojen ajan toivonut Italian mestaruutta, niin toisaalta Englannille häviäminen finaalissa ei harmittaisi niin pahasti kuin sanotaan vaikka Saksalle tai Ranskalle.Mikä hemmetin Italia-fanikerho täällä olikin.
Jep, pelkäsivät voittaa. Siltä näytti.Italia on tullut pelaamaan, Englanti pelkäämään.
Avainkysymys on, meneekö se ohi ennen kuin peli loppuu.Englannilla ns. Aravirta vaihe pelissä nyt.
SouthgateJännä miten ylivertaisella materiaalilla voi yhtäkkiä olla noin kusessa.
Mies söi lasten vanukkaat.Minä luin saman. Vauva-lehden keskustelupalstalta
Tismalleen sama. Englanti ollut tietenkin Huuhkajien ja Italian jälkeen ollut 3. suosikki itselläni. Tällä hetkellä se tuntuu kaukaiselta.Mulla on silleen hyvä tilanne että vaikka oon koko kisojen ajan toivonut Italian mestaruutta, niin toisaalta Englannille häviäminen finaalissa ei harmittaisi niin pahasti kuin sanotaan vaikka Saksalle tai Ranskalle.
Toisaalta se on yksi vastahyökkäys ja englanti johtoon.
Englannilla ei mitään ideaa, että mitä pallolla pitäisi tehdä.
Ratkaiskaa tämä nyt varsinaisella, niin ei taas tarvitse valvoa.
Voit lukea lisää vaikka tästä:Minä luin saman. Vauva-lehden keskustelupalstalta