maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Se on aina varmasti viihdyttävä matsi tiedossa kun vastustaja alkaa bussittaa Italiaa vastaan.
Siis eiks teillä muilla oo tuolla ruudun alalaidassa alaston Iina Kuustonen joka pitelee pelikelloa?
Et varmana katso kun on vaan Suomen peleissä ja finaalissa.Mistä tiedän että katsonko nyt 4K-kuvaa? Pelit ja vehkeet ja applikaatiot pitäisi kyllä olla sitä varten.
Näkyykö muilla pelikello ja tulostaulu?
Tietenkin on.
Kesäyö ja jalkapallon arvokisat. Ei mitään parempaa kuin nukahtaa ruudun äärelle.
Minulla näkyy vain Mikko Kuustonen. Vitun kohderyhmäoptimointi kun ei ikinä osu.Siis eiks teillä muilla oo tuolla ruudun alalaidassa alaston Iina Kuustonen joka pitelee pelikelloa?
Siis eiks teillä muilla oo tuolla ruudun alalaidassa alaston Iina Kuustonen joka pitelee pelikelloa?
Mulla näkyy Iinasta vain pää. Isompi tv ois kiva.Siis eiks teillä muilla oo tuolla ruudun alalaidassa alaston Iina Kuustonen joka pitelee pelikelloa?
Mulla on Roosa Meriläinen.
Katsoin myös että tuo yksi kyytsäsi tuota toista eilen illalla Jopolla ABC:n suuntaan.Hei tolta äsken ruudulla vilahtaneelta punapaitaiselta äijältä hain iltapäivällä pizzaa. Miten se tonne on ehtinyt jo?
"Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee". Italialaisyleisö on menossa mukana.Minkä takia yleisö viheltää ja buuaa aina kun Italialla on pallo? Eikös tää matsi pelata Roomassa