EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 837 873
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistaako kukaan semmosta juttua muuten, että Suomi voitti tän Tanskan?
 

Fordél

Jäsen
Ei pysty. Mutta siis, Valioliigaa noin kuus-seitsemän matsia per kierros ja 38 kierrosta. Championshippia joku parikyt peliä. Mestareiden liigaa se kaks vähintään per kierros ja pudotuspeleissä jokainen mahdollinen matsi. Serie A:ta joku vähän alle kymmenen matsia ja sama La Ligaa. Sitten Skottien pääsarjaa joku yks per kuukausi ja Ranskan liigaa muutama peli. Sit tietty FA Cuppia, Liigacuppia joka kierroksella. Maaotteluita kaikki Suomen ja Englannin matsit ja muutama muu päälle. Unohdinkohan mä jotain? Niin ja sit tietty kaikki matsit näistä kisoista päälle.

Ei saatana. Ei taida 350 riittää.

Hattu, päästä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
"Se kaksikko ei vain toiminut". Voi sen noinkin sanoa. Itse muotoilisin, että Jose ei ole toiminut missään kohta kymmeneen vuoteen. Shaw toimii ihan kivasti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Melkoista kahvaamista tää Tanskan touhu. Onks siellä Tukka-Jukka takapiruna?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
"Se kaksikko ei vain toiminut". Voi sen noinkin sanoa. Itse muotoilisin, että Jose ei ole toiminut missään kohta kymmeneen vuoteen. Shaw toimii ihan kivasti.
 

Liitteet

  • D410D2EE-879B-45E4-B4F0-C432B1A125CB.jpeg
    D410D2EE-879B-45E4-B4F0-C432B1A125CB.jpeg
    74,2 KB · kertaa luettu: 86

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Sterling alkaa olla aika loppu kyllä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös