EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 831 767
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Ässät
Jostain kumman syystä näen tässä ottelun jatkamisessa näinkin pian jotain runollista kauneutta. Kun traagista tapahtuu, jalkapallo yhdistää, se tuo kansat lähemmäksi toisiaan, ja tässä tapauksessa peli halutaan pelata Eriksenille, ikään kuin osoituksena, että taistelemme yhdessä ja voitamme yhdessä, mitä ikinä eteen tuleekin. Signaali on hyvin todennäköisesti tullut Eriksenin puolelta, sillä nuo miehet tuolla elävät ja hengittävät jalkapalloa - se on heille perheiden jälkeen varmasti se elämän suurin asia. Siis en tiedä, kunhan höpöttelen. Mutta onhan tämä sellaista tunteiden ristiaallokkoa ja myllerrystä, ettei mitään rajaa.
Samaa mieltä. Jännä homma, miten tunti sitten maailma vähän romahti, niin nyt jo tunnemaailmaa voisi kuvata melkeinpä riemuisaksi. Onhan tuolla äijät tällä hetkellä kentällä varmaan ihan älyttömän ilosia.

Vaikka siis tunteiden vuoristorata onkin nyt ollut älytön. Niin nyt urheilun juhla taas jatkuu...ja onhan tässä nyt helvatasti juhlistettavaa.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan mielenkiintoista kyllä, että jääkö tässä pelin lopussa se jalkapallomainen makoilu vähän vähemmälle. Itse en ehkä kehtaisi ihan pienestä jäädä nurmelle pyörimään tuon jälkeen.
 
Jostain kumman syystä näen tässä ottelun jatkamisessa näinkin pian jotain runollista kauneutta. Kun traagista tapahtuu, jalkapallo yhdistää, se tuo kansat lähemmäksi toisiaan, ja tässä tapauksessa peli halutaan pelata Eriksenille, ikään kuin osoituksena, että taistelemme yhdessä ja voitamme yhdessä, mitä ikinä eteen tuleekin. Signaali on hyvin todennäköisesti tullut Eriksenin puolelta, sillä nuo miehet tuolla elävät ja hengittävät jalkapalloa - se on heille perheiden jälkeen varmasti se elämän suurin asia. Siis en tiedä, kunhan höpöttelen. Mutta onhan tämä sellaista tunteiden ristiaallokkoa ja myllerrystä, ettei mitään rajaa.
Vähän samaa pohdin tuossa saunan lauteilla äsken. Äkillinen elämän perusasioille palaaminen, tunnemyrsky ja lopulta helpotus siitä että elämä voittaa. Tätä elämän voittoa voi juhlia vaikka pelaamalla jalkapalloa muiden ihmisten kanssa. Lopputuloksella tuskin on loputtoman suurta merkitystä tänään. Tämä on tosiaan eräällä tavalla kaunista, kuten Pohja juuri telkkarissa sanoi.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Istun täällä mökillä ilman telkkaria ja yritän jostain liveseurannasta pysyä mukana pelissä. Sitten tulee tällainen tilanne jota en edes nähnyt, ja silti kyllä riipaisi.
Itse avasin tosiaan töllön juuri kun kuva studiossa ja kaikki istuu paska jäykkänä. Meinasi paska töröhtää housuun, kun ehdin jo pyörittelemään päässäni, että siellä romahtanut katsomo tai pommi räjähtänyt. Loppujen lopuksi siellä ei onneksi kukaan kuitenkaan hengestään päässyt.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan mielenkiintoista kyllä, että jääkö tässä pelin lopussa se jalkapallomainen makoilu vähän vähemmälle. Itse en ehkä kehtaisi ihan pienestä jäädä nurmelle pyörimään tuon jälkeen.
Eipä sitä alkupelissäkään ollut. Pari nenää suomalaisilta aukesi ja verisenä nyt ei saa jatkaa pelaamista.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ihan mielenkiintoista kyllä, että jääkö tässä pelin lopussa se jalkapallomainen makoilu vähän vähemmälle. Itse en ehkä kehtaisi ihan pienestä jäädä nurmelle pyörimään tuon jälkeen.

Nyt täytyy kyllä jo muistuttaa että peräti suurinosa kaatumisista on kamppeja ja sattumiset sattuu oikeasti kun noita äijiä ei ole puettu lätkähaarniskoihin joten joka kaatumisen ja irvistyksen perään filmauksen huutaminen on vähän tyhmää. Ei sinulle kohdistettu vaan noin yleisesti.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Vaikea uskoa, että nuo jätkät on tuonne kentälle täytynyt pakottaa. Eiköhän sieltä ole Erikseniltä tullut toive pelin jatkamisesta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ainakin pelaisin, jos Eriksen on saatu puhelimeen ja huutanut tyylii joukkueelle kajariin, että "pelatkaa, me tarvitaan ne pisteet".
 
Erkka V Lehtonen menee kyllä heittämällä tilannetajuttomuudessaan legendojen ryhmään, todella ylimielisen kusipään oloinen kaveri.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
No olihan se ihan älyttömän tökerö kommentti Lehtolalta tuohon paikkaan vaikka olikin tunteet pinnassa. Tuo jälkimmäinen lauseesi ei voisi juurikaan poiketa enempää todellisuudesta. Nim . vastaavan tilanteen pelikentällä todistaneena

No mitä tökeröä siinä oli? Jätkä oli itku kirkussa siinä ja varmasti keksi helvetin paljon sanottavaa juuri siinä kohtaan vaikka sitä häneltä odotettiin ja sitten joku urpo on valmis kivittämään hänet yhden väärän sanan takia.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Ihan mielenkiintoista kyllä, että jääkö tässä pelin lopussa se jalkapallomainen makoilu vähän vähemmälle. Itse en ehkä kehtaisi ihan pienestä jäädä nurmelle pyörimään tuon jälkeen.
Mutta voitostahan tässä silti pelataan, että ei sitä menneitä voi jäädä loputtomiin miettimään. On varmaan aika kyynistä, mutta jos Tanska on nyt hajalla (kenties Suomikin), niin olisi sauma realisoida yllätysvoitto. Ei sillä, että mitään odotuksia henkilökohtaisesti olisi.

Voi vaan olla vaikea motivoitua itse kullekin enää peliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös