Centre Bell
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Entisaikojen TPS.
Meinasin kysyä ihan samaa että jäätyykö muilla kuva. Minulla on käynyt nyt kaksi kertaa näin tässä matsissa.Onko muilla kuvan kaa muuten ongelmia vai onko tässä päässä ongelma?
Meinasin kysyä ihan samaa että jäätyykö muilla kuva. Minulla on käynyt nyt kaksi kertaa näin tässä matsissa.Onko muilla kuvan kaa muuten ongelmia vai onko tässä päässä ongelma?
Onko muilla kuvan kaa muuten ongelmia vai onko tässä päässä ongelma?
Samaa juttua täälläkin.Meinasin kysyä ihan samaa että jäätyykö muilla kuva. Minulla on käynyt nyt kaksi kertaa näin tässä matsissa.
"De Gea has an infamously poor penalty record and has now conceded the last 40 he has faced in regulation time and penalty shootouts for United and Spain, after Villarreal won 11-10 on spotkicks in the Europa League final."
-MEN
Joko Belotti?
Onko muilla kuvan kaa muuten ongelmia vai onko tässä päässä ongelma?
TV:stä katslen. Pitänee avata Areena tuohon rinnalle ja vertailla.TV:stä vai Areenasta? Ite katon teeveestä ja hyvin on toiminut. Toki Areenasta näkis HD:lla ja tää oma television kuva ja tarkkuus on luokkaa peruna.
Kakkonen toimii erinomaisesti!Onko muilla kuvan kaa muuten ongelmia vai onko tässä päässä ongelma?
Välillä joku tyttö kömpii kaivosta. Muuten ok.
Kakkonen toimii erinomaisesti!
TV:stä katslen. Pitänee avata Areena tuohon rinnalle ja vertailla.
Noilla tilastoilla kannattaisi seistä vain keskellä maalia ja jättää aavistamiset muille.