Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jordan Henderson hoitaa, ei kannata murehtia.
Onko siinä pivotena sitten Mings vai Bellingham?
Jordan Henderson hoitaa, ei kannata murehtia.
Suomi ei todellakaan pyörinyt lopussa. Tanska on Italian ohella kisojen eniten filmaava ja aikaapelaava joukkue. Ei tuolla nyt ketään Immobilen kaltaista antipelaajaa ollut, mutta Braithwaite pääsee lähelle. Todella sääli, että tuollaiset jengit pelaavat välierissä. Tshekki upea jengi täynnä sotureita, Belgia myös eilen. Rehdin urheilun kannalta aivan väärät jengit menneet jatkoon kaikista puolivälieristä tähän mennessä.Tanska näki mitä Suomi teki heille ekassa pelissä pyörimällä lopussa niin raivostuneena siitä eivät itse ala pelleillä. Täälläkin raivottiin kun Tanskalaiset vihelsivät suomalaisille että miten kehtaavat. Hieno suoritus heiltä.
Miksi mä oon iloinen siitä että Ruotsi ei oo tuolla?
Miksi mä oon iloinen siitä että Ruotsi ei oo tuolla?
Lampard kentälle
Scholes kentälle.
Owen kentälle.
Beckham kentälle.
Lampard kentälle.
Ševtšenko kentälle. Ainiin se onkin.
Noin, nyt ne on oksennettu.
Itsehän olisin jo nähnyt mielummin Mountin alempana ja Grealishin tuossa ylempänä.
Ukraina jos löisi paitaansa Krimin kuvan sekä Pride- tunnuksen, voisi Putinilla hieman otsa olla hiessä ja posket punaisina.
Suomi ei todellakaan pyörinyt lopussa. Tanska on Italian ohella kisojen eniten filmaava ja aikaapelaava joukkue. Ei tuolla nyt ketään Immobilen kaltaista antipelaajaa ollut, mutta Braithwaite pääsee lähelle. Todella sääli, että tuollaiset jengit pelaavat välierissä. Tshekki upea jengi täynnä sotureita, Belgia myös eilen. Rehdin urheilun kannalta aivan väärät jengit menneet jatkoon kaikista puolivälieristä tähän mennessä.
Ukrainan puolella ollaan. Englantia vastaan ei mitään, mutta vituttaa nää suomalaiset mieshuorat jotka kannattaa Englantia.
Ai siellä on toi pelle tuomari.