Huomenna joutuu menemään ulos kun on välipäivä.
Jos Jumala on olemassa, miksi on välipäiviä?
Huomenna joutuu menemään ulos kun on välipäivä.
Niin no... Lähinnä tuo maan lähihistoria arvokisoista on niin täynnä erinäisiä sulamisia ja floppaamisia, että harva uskaltaa enää veikata Englantia finaaliin.No en tiijä onko Englanti underdog, mut futis on matkalla kotiin.
Italian mestaruus myös tuhoon tuomittu, jos ei joku jo laittanut.
edit. Ja @Pistelinko87 kerrankin kanssasi samaa mieltä tuon ensimmäisen (Saksa) osalta.
Vahvasti samaa mieltä. Ehkä tälle sukupolvelle ei oo tullu vielä sellasta samanlaista traumaa, vähän niinku suomelle lätkässä nykyäänNiin no... Lähinnä tuo maan lähihistoria arvokisoista on niin täynnä erinäisiä sulamisia ja floppaamisia, että harva uskaltaa enää veikata Englantia finaaliin.
Pelaajamateriaaliltaan Englanti on tietysti edelleen jalkapallon huippumaa. Sillä on kuitenkin vielä todistettavaa päästäkseen eroon arvokisa-alisuorittajan maineesta.
No niin arvelinkin. Olin tuntikaupalla illanvietossa, enkä unisena selaillut koko illan viestejä läpi. Mä häpeän!Tää tais olla jo pari tuntia sit. Nyt sä Veli olet ollut uninen....
Siinä on tunnetta perkele!
Italian mestaruus myös tuhoon tuomittu, jos ei joku jo laittanut.
Melko perseestä, että järjestetään kisat ja sitten jotain välipäiviä. Milläs minä tämän illan täytän, häh?!
Öö kato vaikka eilinen Ruotsi vs Ukraina uudestaan, niin et enää sen jälkeen valita välipäivistä
Ketkäs siellä tänään pelaa? Ei löydy tietoa mistään...
No joo, palataan astialle 2.7.
Tervetuloa mukaan Bond-otteluseurantaan klo 21.Melko perseestä, että järjestetään kisat ja sitten jotain välipäiviä. Milläs minä tämän illan täytän, häh?!
Huomaan käyväni täällä säännöllisesti tarkistamassa, josko jotain tulisi liveseurantaan.Melko perseestä, että järjestetään kisat ja sitten jotain välipäiviä. Milläs minä tämän illan täytän, häh?!
Huomaan käyväni täällä säännöllisesti tarkistamassa, josko jotain tulisi liveseurantaan.
Sanokaa nyt joku, etten ole yksin näiden oireiden kanssa. Pitäis varmaan jo huolestua ja alkaa jo varailla aikaa hoitoon, kun kisat loppuu.
En minä ainakaan täällä ramppaa.
Lähetä kikkavideosi, sanoivat!