En tiedä miksi tuli Torinon finaali ja 3-2 mieleen
Kovaa matala laukaus!
Härregyyyyyd mitä siellä katsomossa höllyi....
Joko se nyt loppui?
Otamme osaa. Olet ilmeisesti ns. savolaisekspansion uhri. Kuten moni muukin meistä, tavalla tai toisella...Voe helevetti nytkö se löyty syypie kotitalon paekalle. Koko ikkäin oon syyttännä esi-issie tyhmyyestä, mutta tokkiinsa se on mentävä jos kuninkas miärää.
Aftonbladet vaihtanut mielikuvituksellisesti otsikkoa: JAAA!
Olen nyt koko turnauksen ajan miettinyt, keneltä tuo Havertz näyttää, mutta en vieläkään ole keksinyt. Apuja?
Will FerrellMikäs tämä ruotsin Petelius oli? Jos tuo oli ruotsalaista huumoria niin olen mielelläni tamperelainen.
Needs more cowbell.Ei vittu Will Ferrellkin on noiden puolella.
Mikäs tämä ruotsin Petelius oli?
Olen juuriltani savolaiskainuulaispohjoispohjalainen tamperelainen. Mutta ihan työelämässä olen.Otamme osaa. Olet ilmeisesti ns. savolaisekspansion uhri. Kuten moni muukin meistä, tavalla tai toisella...
Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.Jos Will Ferrell on Ruotsin Petelius, niin ollaan hävitty tämäkin peli.
Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.
Joo sen vaimo on ruotsalainen, ja varmaan heidän lapset myös. Siinä syy Ruotsi-fanitukselle.Ei vittu Will Ferrellkin on noiden puolella.