Ei, tuupertui maahan rajaheiton jälkeen, ei siinä mitään iskuja ollut vaan sairaskohtaus yksinkertaisesti.Mistä tilanne sai alkunsa?
Saiko Eriksen jonkinlaisen iskun?
Olin hakemassa pihvejä grillistä ja takaisin tultuani kaveria elvytetään?
Ei, tuupertui maahan rajaheiton jälkeen, ei siinä mitään iskuja ollut vaan sairaskohtaus yksinkertaisesti.Mistä tilanne sai alkunsa?
Saiko Eriksen jonkinlaisen iskun?
Olin hakemassa pihvejä grillistä ja takaisin tultuani kaveria elvytetään?
Nonni, @BlackWolf päätti alkaa tästäkin jankkaamaan. Olet sä oikeasti noin vitun tyhmä?
Tästä niin vitusti samaa mieltä. Pelikiellon uhallakin sanon, että olet sinä @BlackWolf kyllä tilannetajuton paskiainen.Nonni, @BlackWolf päätti alkaa tästäkin jankkaamaan. Olet sä oikeasti noin vitun tyhmä?
En tiedä mistä olen jankannut, mutta sovitaan vaikka, että tyhmä olen jos se elämääsi helpottaa.Nonni, @BlackWolf päätti alkaa tästäkin jankkaamaan. Olet sä oikeasti noin vitun tyhmä?
En tiedä mistä olen jankannut, mutta sovitaan vaikka, että tyhmä olen jos se elämääsi helpottaa.
No sulla on joku himmee agenda täällä palstalla oloon. Helpotusta siihen.En tiedä mistä olen jankannut, mutta sovitaan vaikka, että tyhmä olen jos se elämääsi helpottaa.
Tällä kertaa olit.En tiedä mistä olen jankannut, mutta sovitaan vaikka, että tyhmä olen jos se elämääsi helpottaa.
Ei, tuupertui maahan rajaheiton jälkeen, ei siinä mitään iskuja ollut vaan sairaskohtaus yksinkertaisesti.
En tiedä mistä olen jankannut, mutta sovitaan vaikka, että tyhmä olen jos se elämääsi helpottaa.
Painu nyt vittuun.
Meinaan, että siellä ambulansseissa on ne kaikki ja paljon muuta kuin jollain jampalla joka juoksee salkun kanssa kentälle. Lisäksi kun on matkalla vielä parempaan hoitoon missä vielä paremmat välineet, niin on parempi kuin tuolla kentällä elvyttää.
Ensihoitsutkin näytteli peukkua, joten toivotaan parasta!REutersin valokuuvaja nähnyt kyseisen liikehdinnän Eriksenillä, joten hengissä ilmeisesti on.