EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 857 981
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Pogban lapselliset tuuletukset sytytti käkikellot pelaamaan
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Pitäisi mennä jo nukkumaan koska työt, joten...hyvästi selväjärkinen työpäivä. Menkööt vaikka pilkku(u/kisaa)n asti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Olenko mä ainoa jota vituttaa tämä altavastaajien pärjääminen ja se, että tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?

Se Ranskan 15 minuutin dominointi oli hienoa, muuten aivan vitun ärsyttävää katsottavaa.

Tästä ei päästä omissa kirjoissani huonommaksi kuin sillä, että Italia voittaisi.

Ei hätää. Huomenna iskee Englannin hurrikaani.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
5-3 Ranskalle päättyy peli. Mbappe tekee jatkoajalla kaks.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?

Kunhan Saksa, Ranska ja Espanja alisuorittaa niin ei ole väliä. Ja Neymar MM-kisoissa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ranskan keskikenttä on ollut myös tänään heikko. @V-G- kehui Pogbaa mutta aika heikko peli häneltä minun mielestä tänään. Silloin kun Ranskalla meni hyvin, oli hänkin hyvä. Keskikentällä ei ole muuten ollut mitään tasapainoa. Varmaan osa syy, ett nyt siellä on ollut kahdestaan vain Kante ja Pogba. Ottaisin ite siihen Tolisson kolmanneksi. Ranskan puolustus myös heikko.

Hienoa haki Coman. Ei ollut kaukana.
Tolisson uupumista olen ihmetellyt. Mies pelasi hyvän ja varman alkusarjan, on monipuolinen, puolustaa hyvin, tuo hyökkyäspeliin hyvää lisää. Olisi kaikin puolin ollut parempi vaihtoehto loppussa, kuin esim. Sissoko. In my opinion.

Laatupelaaja, joka toisi nyt tuoreita jalkoja puolustupeliin, jaksaa raastaa, mutta voisi ihan hyvin myös ratkaista tämän pelin kunnon joululaukauksella.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olenko mä ainoa jota vituttaa tämä altavastaajien pärjääminen ja se, että tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?

Se Ranskan 15 minuutin dominointi oli hienoa, muuten aivan vitun ärsyttävää katsottavaa.

Tästä ei päästä omissa kirjoissani huonommaksi kuin sillä, että Italia voittaisi.

Siinä logiikka saa selkäänsä kuin ranskan tähtisikermäpuolustus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luin Deschampsin huulilta: ”To-ri-luaa, ta-va-tuaan.”
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Olenko mä ainoa jota vituttaa tämä altavastaajien pärjääminen ja se, että tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?

Se Ranskan 15 minuutin dominointi oli hienoa, muuten aivan vitun ärsyttävää katsottavaa.

Tästä ei päästä omissa kirjoissani huonommaksi kuin sillä, että Italia voittaisi.
Siis lähtökohtaisesti oon aina altavastaajan puolella ellei Suomi pelaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kunhan Saksa, Ranska ja Espanja alisuorittaa niin ei ole väliä. Ja Neymar MM-kisoissa.
Mulla menee niin, että Espanja, Argentina ja Italia saisivat karsiutua jokaisista kisoista tästä ikuisuuteen, niin nauttisin enemmän.

Mutta nyt nukkumaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös