Olenko mä ainoa jota vituttaa tämä altavastaajien pärjääminen ja se, että tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?
Se Ranskan 15 minuutin dominointi oli hienoa, muuten aivan vitun ärsyttävää katsottavaa.
Tästä ei päästä omissa kirjoissani huonommaksi kuin sillä, että Italia voittaisi.
Kenellä monari kiinni 3-3 & 3-3?
Ihan samaan kastiin menee NHL:n jq NBA:n pudotuspelien sekä Ranskan ympäriajon kanssa - parasta3 viihdettä kaikki. JA KAIKKI SAMAAN AIKAAN.Jalkapallo > kaikki muu urheilu
tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?
Naisten äänioikeus jo vuodesta 1971!Euroopan ainoana aitona demokratiana Sveitsi kyllä ansaitsisi voiton.
Pitäisi mennä jo nukkumaan koska työt, joten...hyvästi selväjärkinen työpäivä. Menkööt vaikka pilkku(u/kisaa)n asti.
Tolisson uupumista olen ihmetellyt. Mies pelasi hyvän ja varman alkusarjan, on monipuolinen, puolustaa hyvin, tuo hyökkyäspeliin hyvää lisää. Olisi kaikin puolin ollut parempi vaihtoehto loppussa, kuin esim. Sissoko. In my opinion.Ranskan keskikenttä on ollut myös tänään heikko. @V-G- kehui Pogbaa mutta aika heikko peli häneltä minun mielestä tänään. Silloin kun Ranskalla meni hyvin, oli hänkin hyvä. Keskikentällä ei ole muuten ollut mitään tasapainoa. Varmaan osa syy, ett nyt siellä on ollut kahdestaan vain Kante ja Pogba. Ottaisin ite siihen Tolisson kolmanneksi. Ranskan puolustus myös heikko.
Hienoa haki Coman. Ei ollut kaukana.
Olenko mä ainoa jota vituttaa tämä altavastaajien pärjääminen ja se, että tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?
Se Ranskan 15 minuutin dominointi oli hienoa, muuten aivan vitun ärsyttävää katsottavaa.
Tästä ei päästä omissa kirjoissani huonommaksi kuin sillä, että Italia voittaisi.
Jalkapallo > kaikki muu urheilu
Siis lähtökohtaisesti oon aina altavastaajan puolella ellei Suomi pelaa.Olenko mä ainoa jota vituttaa tämä altavastaajien pärjääminen ja se, että tähtisikermät eivät pelaa potentiaalinsa mukaisesti?
Mulla menee niin, että Espanja, Argentina ja Italia saisivat karsiutua jokaisista kisoista tästä ikuisuuteen, niin nauttisin enemmän.Kunhan Saksa, Ranska ja Espanja alisuorittaa niin ei ole väliä. Ja Neymar MM-kisoissa.
Luojan kiitos ei ole.
Sveitsillä yksi vaihto vielä tämän jatkoajan takia. Silloin saa käyttää kuusi vaihtoa.Ranskalla vielä vaihtoja riittää, Sveitsillä ilmeisesti käytetty kaikki.
Siis lähtökohtaisesti oon aina altavastaajan puolella ellei Suomi pelaa.