SE SAATANAN ODOTTELU LOPPUU!Ranska ei ole nyt ihan ytimessä. Don Tami puoliajalla koppiin luomaan futisbuumia?
FOUR PASSES BREAKS ANY DEFENCE!
SE SAATANAN ODOTTELU LOPPUU!Ranska ei ole nyt ihan ytimessä. Don Tami puoliajalla koppiin luomaan futisbuumia?
muna silleen?
SE SAATANAN ODOTTELU LOPPUU!
FOUR PASSES BREAKS ANY DEFENCE!
Minä sanon. Ranska on ollut paska tässä.Tekisi mieli sanoa että Ranska on ihan pska mutta en viitsi kun kuitenkin heti maalaavat
Kuusamakujalla hävetään tällä hetkellä. Veli Deschamps on nyt ison luupin alla.Ranska ei ole nyt ihan ytimessä. Don Tami puoliajalla koppiin luomaan futisbuumia?
Minä oon nyt koska tuo yksi tuli tänne jotain ulisemaan Donatelloista ja Benzeman oikeusjutuista.
Ei tarvitse enää ihmetellä miksi Ranska ollut niin surkea näissä kisoissa, kun nähtävästi Deschamps on menettänyt täysin otteen joukkueesta. Ensin joukkuetoverin kiristämisen takia maajoukkueesta ansaitusti potkittu Benzema palasi käsittämättömästi joukkueeseen, ja pilaamaan joukkueen harmonian. Ja nyt sitten diiva Donatello vetelee vapareita, vaikka joukkueesta löytyy monta parempaa vetäjää.
Hyvä huomio. Toivottavasti tulevaisuudessa pelaajat eivät hanki tahallisia sydänkohtauksia ruutuajan toivossa. Vai mitä ajoit takaa?Kentälle juoksijoita ei näytetä, mutta kun pelaajaa elvytetään ja sille annetaan sähöshokkeja, niin se näytetään
Minä olen Sveitsin puolella, kun nillä on tuo Shaqiri. Onko kukaan Ranskan puolella?
Paskan Hesen kerrosaterian, sai halvalla hei.Mitä söit?
Vähän on ekan kympin perusteella Ranskan pelissä 2010 elkeitä.