EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 833 166
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Aika erikoista, että tuollainen ryhmä miehiä mitä Ranskalla on, pystyy esittämään hyökkäyspeliä jossa kukin käy vuorotellen heittämässä toivotaan-toivotaan keskityksiä ensimmäiseen Sveitsi-pelaajaan. Todella ylimielistä pelaamista Ranskalta muutenkin. Alkaisikohan Deschampsin aika olla ohi.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ei tarvitse enää ihmetellä miksi Ranska ollut niin surkea näissä kisoissa, kun nähtävästi Deschamps on menettänyt täysin otteen joukkueesta. Ensin joukkuetoverin kiristämisen takia maajoukkueesta ansaitusti potkittu Benzema palasi käsittämättömästi joukkueeseen, ja pilaamaan joukkueen harmonian. Ja nyt sitten diiva Donatello vetelee vapareita, vaikka joukkueesta löytyy monta parempaa vetäjää.

Rasti pyyhitty seinästä!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sveitsin klooni-Pogba on kyl kova.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä olen Sveitsin puolella, kun nillä on tuo Shaqiri. Onko kukaan Ranskan puolella?

Myönnän olevani. Olen ollut 90-luvulta saakka.

Minä. Olen. Ranska.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Näissä kisoissa on nähty kyllä omituisen mielikuvituksetonta ja muutoinkin tuhnuista hyökkäyspeliä näiltä isoilta. Englanti ja Belgia ei kummosia esittäneet eikä tää Ranskakaan nyt vakuuta vaikka pitäis olla taulussa ennemmin 4-2 kun 0-1. Mutta ei se kai helppoo oo ja osaa muutkin pelata.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jotain tarvii Ranskan muuttaa tokalle. Tuo on nyt ihan tuollaista aamutohvelit jalassa ja pyjama päällä löntystelyä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Muistaakseni sanoin Ranskasta heidän ekan pelinsä aika alussa tässä ketjussa jotain, joka kuulostaisi nyt tosi fiksulta.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä jotenkin ylimielisen oloista neppailua ja leikkimistä Ranskan peli. Kai se ylitsevuotava itseluottamus ja aiempi menestys aiheuttaa tuollaista harhaluuloa, ettei ihan kaikkea tarvitse laittaa peliin kun vähempikin muka riittää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt läks kloonilta tähdet kiertämään päätä. Ei muuta ku juoksee sieltä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös