EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 863 476
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onhan tuo Pepe taas ihan se ihmispepe mikä on aina ollutkin. Itse en esim. uskaltaisi Lukakun kokoista kaveria härkkiä, sörkkiä ja potkia jatkuvasti mutta ehkä tuo pikkurakki ei ole koskaan saanut ns. välitöntä palautetta tuosta pepeilystään niin ei ole oppinut olemaan ihmisiksi.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oliko tuo kortti nyt linjan mukanen?

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Se oli vähän huonompi vapari Ronaldolta.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Courtois joutui torjumaan laukauksen kohti maalia? Wau!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Omaa pelaajaa perseeseen. Ei siis Ronaldon vika.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan tuo Pepe taas ihan se ihmispepe mikä on aina ollutkin. Itse en esim. uskaltaisi Lukakun kokoista kaveria härkkiä, sörkkiä ja potkia jatkuvasti mutta ehkä tuo pikkurakki ei ole koskaan saanut ns. välitöntä palautetta tuosta pepeilystään niin ei ole oppinut olemaan ihmisiksi.

Erittäin hyvän ottelun on Pepe pelannut. Lukee hyvin peliä ja väkevä kamppailuissa.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Paljonkohan Rolle on laittanu noihin leegoihin. Mulla ei taida edes 10 tonni riittää vuosien saatossa ja silti ne on ihan paskana... Ai niin oon juonu kyllä Cokista ja Batteryä

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pepe :DD

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Erittäin hyvän ottelun on Pepe pelannut. Lukee hyvin peliä ja väkevä kamppailuissa.
Niin, tarvitseeko sen sitten olla rakki ja täysi nulli kun osaisi pelata ilman persenaamailuakin ja ohhoh "mitä tekee Pepe?!" juuri livenä TV:ssä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.