EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 824 890
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fordél

Jäsen
Kaiken tämän keskellä kannattaa muistaa, että ohan Hollanti ollut myös itse aika heikko, ja puolestaan Tsekki on puolustanut hienosti. Lopulta aika tasainen matsi. Siihen päälle yksi räikeä virhe De Ligtiltä niin ei ole mikään vääryys, jos Tsekki menee jatkoon.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Näiden kisojen Hollanti on kyllä aika hmv-jengi. Yleensä Hollanti on ollut niitä viihdyttävimpiä joukkueita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tsekin läskit, paidattomat ja känniset kannattajat tuovat etiäisiä 90-luvun leijonakatsomoista.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Täytyy vaan toivoa, että Tsekit ei nyt ala valumaan johtoa puolustaessaan ja anna turhaan aloitteita Hollannille. Rohkeaa peliä vaan, niin Hollanti täysin aseeton, vähän kuin pasifisti.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olin olevinani samaa mieltä kuin studiossa, että kenties Hollanti ei pistäny Tshekkiä riittävän ahtaalle jo 1. puoliajalla, Furuholmin riskitason nostot jne. Oli vähän sellasta kattelua, että hoituu tää kontrolloidustikin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tappouhkauksia varmaan satelee mukavasti de Ligtille tällä hetkellä.
Voiko niitä tulla silleen mukavasti?

Mut joo, olin Hollannissa vuonna 2000, kun Hollanti putos kotikisoissaan jatkosta. Siellä polttelivat pelipaitoja, autoja ja tietysti jotain muutakin.
Vakavasti suhtautuvat jalkapalloon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tuosta vielä ennen pudotuspelien alkua tehty ennuste UEFAn appissa välieräjoukkueista. Saa sit nauraa tälle myöhemmin.
 

Liitteet

  • F364368C-6270-4CBD-B3E5-DCBAEA61B64A.jpeg
    F364368C-6270-4CBD-B3E5-DCBAEA61B64A.jpeg
    530,7 KB · kertaa luettu: 110
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös