EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 824 821
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
YLE.ltä ei vissiin löydy selostajaa jolla ei olisi oransseja värilaseja. Vai onko selostaja aina sama?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
De Ligt todennäköisesti reagoi kädellään noin koska oli varma, että Hollannille oli tulossa vapari. De Ligthän kyllä kaadettiin selästä tuossa. 50-50 -tilanne, johon en Hollannin fanina mene sanomaan mitään koska värilasit.

Vai olisiko liukastunut?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
YLE.ltä ei vissiin löydy selostajaa jolla ei olisi oransseja värilaseja. Vai onko selostaja aina sama?
Mä vähän veikkaan, että sun korvat on aina samat. Asetukset vähän turhan herkillä kenties?
 

redpecka

Jäsen
De Ligt todennäköisesti reagoi kädellään noin koska oli varma, että Hollannille oli tulossa vapari. De Ligthän kyllä kaadettiin selästä tuossa. 50-50 -tilanne, johon en Hollannin fanina mene sanomaan mitään koska värilasit.
Minä katsoin, että taktinen punainen. Ei tuossa voi päästää kavereita läpi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minä katsoin, että taktinen punainen. Ei tuossa voi päästää kavereita läpi.
No ei kyllä varmasti. 1-0 tappioasema on paljon pienempi paha kuin ulosajo.
 

Kheldaur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Leijonat, (Saipa).
"VARin käyttö ollut tehokasta, eikä ole pysäyttänyt peliä". Aivan aivan. Melkein jokatilannetta kelaillaan minuutteja, ei pysäytä ei.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Et Walesia nähnyt?
Seison korjattuna! Ilmeisesti varhaisiän dementiaa pukkaa vaikkakin mielestäni Wales edes yritti jotain räpeltää. Tšekki pelaa kuin Kreikka 2004.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Dumfries pelasti Hollannin varmalta maalilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös