De Ligt todennäköisesti reagoi kädellään noin koska oli varma, että Hollannille oli tulossa vapari. De Ligthän kyllä kaadettiin selästä tuossa. 50-50 -tilanne, johon en Hollannin fanina mene sanomaan mitään koska värilasit.
Mä vähän veikkaan, että sun korvat on aina samat. Asetukset vähän turhan herkillä kenties?YLE.ltä ei vissiin löydy selostajaa jolla ei olisi oransseja värilaseja. Vai onko selostaja aina sama?
Minä katsoin, että taktinen punainen. Ei tuossa voi päästää kavereita läpi.De Ligt todennäköisesti reagoi kädellään noin koska oli varma, että Hollannille oli tulossa vapari. De Ligthän kyllä kaadettiin selästä tuossa. 50-50 -tilanne, johon en Hollannin fanina mene sanomaan mitään koska värilasit.
Liukastumisen jälkeen tsekki tuli selkään.Vai olisiko liukastunut?
No ei kyllä varmasti. 1-0 tappioasema on paljon pienempi paha kuin ulosajo.Minä katsoin, että taktinen punainen. Ei tuossa voi päästää kavereita läpi.
Seison korjattuna! Ilmeisesti varhaisiän dementiaa pukkaa vaikkakin mielestäni Wales edes yritti jotain räpeltää. Tšekki pelaa kuin Kreikka 2004.Et Walesia nähnyt?
Liukastumisen jälkeen tsekki tuli selkään.
Kunhan ei läpsyttimiä. VAR silti hiuksista kauas.Haluaisitko jalkapalloon VARin vai Vuvuzelat joka otteluun, jos toinen pitäisi valita?
No ei kyllä varmasti. 1-0 tappioasema on paljon pienempi paha kuin ulosajo.
Alankomaan puolustajat eivät osaa puolustaa. He osaavat laukoa rankkareita!Höpsis. Kyllä Alankomaat osaa puolustaa.