Ei miehestä ihan täysin ole päästy eroon, koska toimii de Boerin valmennustiimissä apukoutsina :)Niistelroy. Turpa oli ainakin ku hevosella. :)
Ei miehestä ihan täysin ole päästy eroon, koska toimii de Boerin valmennustiimissä apukoutsina :)Niistelroy. Turpa oli ainakin ku hevosella. :)
Ehdoton suosikki Winston Bogarde, joka viimeiset vuotensa Selssissä nosti 40k£ viikkopalkkaa tekemättä mitäänOn kyllä hollannillakin pelaillut aikamoisia seppiä aikanaan ja toki nykyäänkin.
Heppa olikin pilttuussa.
Gullit oli kova. Lausuttiin muuten Hullit, tai jotain sinne päin.Ehdoton suosikki Winston Bogarde, joka viimeiset vuotensa Selssissä nosti 40k£ viikkopalkkaa tekemättä mitään
No mutta kuitenkin tuli kolme kertaa viikossa lentokoneella junnujen treeneihin, että ei ne rahat ilmasena tullu!Ehdoton suosikki Winston Bogarde, joka viimeiset vuotensa Selssissä nosti 40k£ viikkopalkkaa tekemättä mitään
Todetaan vaan kylmiä faktoja! Loistava pelaaja, mutta naama kuin hevosella. Toki, ManUsta löytyi myös vielä rumemmat Nevillen veljekset.Miksi aistin että täällä haukutaan ManU legenda Nistelroyta?
Käsittääkseni tämän ottelun voittaja kohtaa Suomen.Vieläkö Suomi voi päästä jatkopeleihin?
Ei miehestä ihan täysin ole päästy eroon, koska toimii de Boerin valmennustiimissä apukoutsina :)
En minäkään enää muista miksi se oli ärsyttävä. Ehkä se oli liian hyvä ja tuuletukset pientä Suomea? vastaan ylimieliset. Untakin olen voinut nähdä.Miksi aistin että täällä haukutaan ManU legenda Nistelroyta?
En minäkään enää muista miksi se oli ärsyttävä. Ehkä se oli liian hyvä ja tuuletukset pientä Suomea? vastaan ylimieliset. Untakin olen voinut nähdä.
Aika monta oululaista soluttautunut Tshekki-kannattajien joukkoon.
Suomihan voitti Tanskan, niin ollaan jo moraalisesti vähintään puolivälierissä.Käsittääkseni tämän ottelun voittaja kohtaa Suomen.
Mites tuuletukset Klubia vastaan Mestareiden Liigassa vai oliko silloin vielä tuntematon ja nöyrä?En minäkään enää muista miksi se oli ärsyttävä. Ehkä se oli liian hyvä ja tuuletukset pientä Suomea? vastaan ylimieliset. Untakin olen voinut nähdä.
Oletan, että se on sitten tuossakin matsissa aiheittanut inhotuksia kun mainitset. Itse muistan vain sen Kottilan maailin ja sitten perisuomailaisen perseilyn jotta saadaan kaveri väkisin tasoihin.Mites tuuletukset Klubia vastaan Mestareiden Liigassa vai oliko silloin vielä tuntematon ja nöyrä?
Miksi Depaylla lukee pelipaidassaan etunimi?
Todetaan vaan kylmiä faktoja! Loistava pelaaja, mutta naama kuin hevosella. Toki, ManUsta löytyi myös vielä rumemmat Nevillen veljekset.