EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 820 579
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mitä jos Ranska ja Unkari molemmat tekee vielä kolme maalia? Pääseekö sitten myös Pohjois-Makedonia jatkoon?

Riippuu voittaa Columbia yöllä Brasilian vähintään 2-0, pelaako Ecuador ja Peru 4-4 tasapelin ja aiheuttaako Chilen Vidal kohun kisoissa.
 
Viimeksi muokattu:

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ronaldo pelaa itse pallon käteen ja saa sillä pilkun, käsi oli luonnottomassa asennossa mut ranskis yritti väistää eikä todellakaan pelannut palloa kädellä. Tää tuomari on ihan vitsi, mistä tää on joku venäläinen juoppo?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olen kyllä jälleen todella pettynyt tuohon Saksan peliin. Täysin 2018 toisinto.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
C. Ronaldo voittaa näköjään maalipörssin pelkillä rankkumaaleilla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mä oon ihan sekasin mikä ois mun kannalta hyvä lopputulos näistä.

Toki Ranskan neljän maalin voitto ja Saksan piste tietäisi Suomen pääsöä jatkoon

Mutta olen toisaalta veikannut kaverin kanssa vetoa, että Portugali sijoittuisi paremmin kuin Saksa

Toisaalta olen kuitenkin tänään laittanut Veikkaukseen Unkarin voiton

Kuitenkin Ylen Futistietäjässä minulla on Ranskan ja Saksan yhden maalit voitot veikattuna.

Ota tästä nyt selvää....
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ronaldon markkina-arvo on tälleen eläkeiän kynnyksellä sama kuin koko Suomen joukkueella.

Eli Ronaldon H/K-suhde on viisinkertainen Suomen joukkueeseen verrattuna.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi Paul Pogba järkyttyi suomalaisen kaupan makeishyllyllä?

Kukaan ei kehunut hänen uutta hiustyyliään.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Sane on aika huono.
Sain itse "kunnian" nähdä tämän onnettoman tussuttelijan pelejä tällä kaudella Bayernin paidassa ja ei kyllä yllätä yhtään, että on ihan sukka nyt Euroissakin. Äärimmäisen epätasainen, vire heittelee armottoman paljon ja on aivan onnettoman tussu ratkaisupaikkojen viimeistelyssä tai syötöissä. Kova se on harhauttelemaan ja kikkailemaan, mutta ne ratkaisevat syötöt tiimikavereille kriittisillä hetkillä ovat jotain ihan karmeaa kuraa. Ja viimeistely yritykset ovat ponnetonta ripulia. Liian epätasainen ja tuhnu pelaaja, jotta miestä voisi edes hyvälläkään tahdolla nimittää tähtipelaajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Saksa tasoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös