Vittu näitä rankkareita sanon minä. Osuuko tuo enää lainkaan pelitulanteista?
Pitäisikö jättää pilkulta siis tekemättä vai mitä ajat takaa?
Mitä jos Ranska ja Unkari molemmat tekee vielä kolme maalia? Pääseekö sitten myös Pohjois-Makedonia jatkoon?
Onko Ronaldo koskaan mokannut rankkaria?
Onko Ronaldo koskaan mokannut rankkaria?
Nykyään itkevät, että pitää soitella VAR ukkeleille.Onko futiksen tuhatvuotisessa historiassa koskaan pelaajat saaneet mussuttamalla käännettyä tuomarin tekemää päätöstä?
Ronaldon markkina-arvo on tälleen eläkeiän kynnyksellä sama kuin koko Suomen joukkueella.Ronaldolla on viisi kertaa niin monta maalia näissä kisoissa kuin Suomen maajoukkueella.
Onko futiksen tuhatvuotisessa historiassa koskaan pelaajat saaneet mussuttamalla käännettyä tuomarin tekemää päätöstä?
Ronaldon markkina-arvo on tälleen eläkeiän kynnyksellä sama kuin koko Suomen joukkueella.
Ronaldon markkina-arvo on tälleen eläkeiän kynnyksellä sama kuin koko Suomen joukkueella.
Sain itse "kunnian" nähdä tämän onnettoman tussuttelijan pelejä tällä kaudella Bayernin paidassa ja ei kyllä yllätä yhtään, että on ihan sukka nyt Euroissakin. Äärimmäisen epätasainen, vire heittelee armottoman paljon ja on aivan onnettoman tussu ratkaisupaikkojen viimeistelyssä tai syötöissä. Kova se on harhauttelemaan ja kikkailemaan, mutta ne ratkaisevat syötöt tiimikavereille kriittisillä hetkillä ovat jotain ihan karmeaa kuraa. Ja viimeistely yritykset ovat ponnetonta ripulia. Liian epätasainen ja tuhnu pelaaja, jotta miestä voisi edes hyvälläkään tahdolla nimittää tähtipelaajaksi.Sane on aika huono.