Se pointti siinä artikkelissa taisi olla se, että muutkin juoksee yhtä nopeasti, ja Ronaldo itse on kuulemma ennen juossut 40 km/h jossain spurtissa.Mutta se juoksee kuulemma ihan vitun hitaasti. 13 vuotiaat tytötkin juoksee nopeemmin.
Se pointti siinä artikkelissa taisi olla se, että muutkin juoksee yhtä nopeasti, ja Ronaldo itse on kuulemma ennen juossut 40 km/h jossain spurtissa.Mutta se juoksee kuulemma ihan vitun hitaasti. 13 vuotiaat tytötkin juoksee nopeemmin.
Ai saatana kova tälli
Mutta se juoksee kuulemma ihan vitun hitaasti. 13 vuotiaat tytötkin juoksee nopeemmin.
CR7 maalipörssin kärkeen. Siinä oli rankkarin mallia, toki 36-v taiturilla riittää kokemusta paineen alla pelaamisesta.
Sen jälkeen blokkisormen vauhtikin on selvästi yli 30km/hVoit Korteelle vastata et futiksessa juostaan nurmella ja nappulat jalassa. Usein myös pallo pitää tulla mukana.
Jäikö se Danilo nyt oikeasti kentälle? Miehellä meni silmät ku hedelmäpelissä äsken. Luulisi nyt tällä tasolla olevan ymmärrystä näistä asioista.
Se pointti siinä artikkelissa taisi olla se, että muutkin juoksee yhtä nopeasti, ja Ronaldo itse on kuulemma ennen juossut 40 km/h jossain spurtissa.
Jäikö se Danilo nyt oikeasti kentälle? Miehellä meni silmät ku hedelmäpelissä äsken. Luulisi nyt tällä tasolla olevan ymmärrystä näistä asioista.
Hyvin toimii tuo UEFA:n "sääntö" päähän kohdistuneista iskuista. Aika rajua leikkiä, ei haittaa, vaikka hetkeksi taju kankaalle. Pelin jälkeen sitten ihmetellään, kun et muista tilanteesta mitään.
Pelaajia en syytä, he haluavat tietysti jatkaa pelaamista. Lääkärin pitäisi se päätös tehdä ohjeiden mukaan ja terveys edellä.
Kovin monelle tuskin tuli yllätyksenä, että suomalainen iltapäivälehdistö tekee nollatason uutisia. Korte ilmeisesti yllätettiin.
Onhan niissä joo jotain samaa.Griezmann näyttää vähän Vatasen Samilta.