Tuntuisiko se vähän väärältä, jos Suomi menisi jatkoon ja joku Saksa jäisi ulos? Ihan noin niin kuin jalkapalloilullisessa mielessä vain kyselen.
Pauli Levokarilla ei ollu yhtään mitään.
Varane tuossa syötti vanhalle joukkuekaverille.
Siis miten on mahdollista hölkkäillä noin vapaana boxissa ja laittaa päätä kaikessa rauhassa väliin? Ginter ja Hummels tuijottavat palloa ja kumpikaan ei pidä miestä. Szalai alistaa Saksan toppariduoa, kun kaverit vain seuraavat katseella. Hummels kyllä vilkuilee kovasti taaksepöin, mutta ajatteliko, että Ginter iskee mieheen kiinni?Kyllähän tuossa maalissa tulee taas ne Saksan ongelmat puolustamisessa esiin. Samaa kuin Ranska ja Portugali pelissä.
No jos on pelannut Ässissä niin mitä muuta voi odottaa.
No jos on pelannut Ässissä niin mitä muuta voi odottaa.
Mitenhän kävisi, jos Ranska johtaisi vaikkapa 6-0 siinä vaiheessa kun viides portugaali saa punasen? Jos tulos tipahtaa kolme-nollaan, niin siinähän on Portugalilla viimeinen konsti: jos ovat neljällä maalilla tappiolla lopussa, viisi paskinta portugalilaista menee ja tinttaa äkkiä lähintä ranskalaista naamaan, punasia jaellaan, peli seis, 3-0 tulos ja Portugali voi mennä keskittymään jatkopeliinsä. 5 äijää on pelikiellossa joo mutta mitä sitten.
Tämä on äärimmäisen todenäköinen skenaario.
Saitko toimimaan? Kun vaihdat kanavaa näkyykö alapalkissa asetuksia?Ihan arpapeliä mutta kysympä silti täältä. Mulla on joku 7 vuotta vanha philipsin tv, josta olen onnistunut saamaan Ylen ja muistaakseni myös maikkarin selostusäänet kokonaan pois. Stadion äänet kyllä kuuluu. Olen käynyt joka perkeleen valikon läpi mutta ei löydy.
Kaukkari on tämän näköinen https://static.turbosquid.com/Preview/001237/410/Y5/3D-philips-tv-remote-control_Z.jpg
Ei.Tuntuisiko se vähän väärältä, jos Suomi menisi jatkoon ja joku Saksa jäisi ulos? Ihan noin niin kuin jalkapalloilullisessa mielessä vain kyselen.
No Montrealissa varmaan ainakin odotellaan että pari Ässissä pelannutta menis Stanley Cup -finaaliin. Mutta eihän ne mee koska ne on pelannu Ässissä.
Saitko toimimaan? Kun vaihdat kanavaa näkyykö alapalkissa asetuksia?
Ei jumalauta vieläkö se jankuttaa jostain Huuhkajien mahdollisuuksista, huoh.