OI SUOMI ON!
ON NIIN ULKONAAA
Perisic iskee sen viimeisen naulan Huuhkajien arkkuun. No, kenties joskus 20xx taas uudestaan nähdään Suomikin näissä karkeloissa.
Itse veikkaan, että 2xxx.
Tai no, xxxx.
On meillä 5-3-2 ja Kauko!OI SUOMI ON!
ON NIIN ULKONAAA
Helmipöllöt eli tuttavallisemmin Helmarit.
Tero Karhu pohdiskelee Ja Englannin mahdollista Euroopanmestaruutta. Siis Englannin joka sai 0 maalipaillaa skotlantia vastaan.
Tero Karhu pohdiskelee Ja Englannin mahdollista Euroopanmestaruutta. Siis Englannin joka sai 0 maalipaikkaa skotlantia vastaan.
Ja joka on nyt purjeessa Tshekkiä vastaan
Itse veikkaan, että 2xxx.
Tai no, xxxx.
Tero Karhu pohdiskelee Ja Englannin mahdollista Euroopanmestaruutta. Siis Englannin joka sai 0 maalipaikkaa skotlantia vastaan.
Ja joka on nyt purjeessa Tshekkiä vastaan
Southgate on nero.
Southgate on nero.
En sano, että olet väärässä, mutta onhan siinö ero kuin toinen pelaa Skotlannin liigassa ja toinen on valittu 2018 parhaaksi pelaajaksi ja on pelannut suurimman osan urastaan sellaisessa pikkuseurassa kuin Real Madridissa, jossa voittanut 4 Chämppäriä.Tässä näkee Suomen eron muihin. Eilen KAMARALLE pelattiin Belgiaan vastaan samanlainen laukaisupaikka kuin MODRICILLE nyt. Kamaralta tuli löysä tussuveto maalivahdille, mutta Modric veti sydämensä kyyllyydestä kierteisen ulkosyrjävedon verkon perukoille.
Enemmän se näyttää joltain Englannin laivaston paatin komentajalta kuin nerolta.
Maailmassa missä elämme tarvitsemme Tero Karhuja elämäämme. Eihän hän ole paras selostaja, mutta mielellään kyllä häntäkin välillä kuuntelee.Onko Tero Karhu ikinä sanonut mitään negatiivista missään selostamassaan peliss? Mitä olen tuota Englanti-Tsekki peliä tuossa katsellut ja kuuunnellut toisella ruudulla, niin pelkkää ihanaa posi posi pusia on ollut. Kaikki pelaajat ovat onnistuneet ja tehneet pelkästään hyviä ja nerokkaita ratkaisuja.
Lasi on aina puoli täysi. Ei puolityhjä. Muista veli Lert se.