Toivon vilpittömästi, että tarpeeton vastakkainasettelu suomalaisen jääkiekon ja jalkapallon välillä alkaisi olla ohi.
Heti kun Suomi pelaa jalkapallon mm-finaalissa!
Tai voittaa kolme maailmanmestaruutta, haha!
#95 #11 #19
Toivon vilpittömästi, että tarpeeton vastakkainasettelu suomalaisen jääkiekon ja jalkapallon välillä alkaisi olla ohi.
Ehkä näiden kisojen ja suoritusten ansiosta futisfanien alemmuuskompleksi tosiaan hellittäisi edes sen verran. Raskasta lukea ja kuunnella niitä juttuja.
No ei.2007 taisivat laittaa junioritoiminnan kokonaan uusiksi kun hävisivät mm Suomelle ja ovat tehneet sen jälkeen hienoa työtä.
Mitä tarkoitat? Ei minulla mitään ole jalkapalloa, tai sen faneja kohtaan. Kai itsekin jonkinlainen olen.Ottaisit nyt tuosta lainauksesta vaarin.
Heti kun Suomi pelaa jalkapallon mm-finaalissa!
#95 #11 #19
No jos jalkapallon maailmanmestaruuskisatkin järjestettäisiin joka vuosi ja mukaan pääsisi vain Suomen, Ruotsin, Venäjän ja Sveitsin pääsarjojen pelaajia voisi Suomenkin menestys olla erilaista.Heti kun Suomi pelaa jalkapallon mm-finaalissa!
#95 #11 #19
Pakko ottaa kiinni tähän kommenttiin, vaikka provoilua tai huumoria se varmasti olikin. Nyt on hyvä pitää kirkkaana mielessä, vaikka vähän jotakin olisi nauttinutkin, että jalkapallon EM- ja MM- kisoja ei voi millään tapaa vertailla jääkiekon MM- kisoihin. Eurooppa hallitsee tuloksellisesti kansainvälistä jalkapalloa, vaikka Argentiina ja Brasialia hyvin MM- tasolla ovatkin pärjänneet. Jääkiekon puolelta paras vastine on World Cup ja Olympialaiset (silloin kun NHL- parhaimmisto on mukana) ja nekin jäävät vajaaksi siitä perussyystä, että jääkiekko on erittäin marginaalinen laji globaalisti, jossa menestyminen ei vaadi lainkaan samaa, kuin jalkapallossa. Urheilijat ovat huipulla varmasti ihan yhtä kovia kilpaurheilijoita kummassakin lajissa, mutta niinhän huiput ovat ihan missä tahansa lajissa. Ja tämä on vain ja ainoastaan fakta.Heti kun Suomi pelaa jalkapallon mm-finaalissa!
#95 #11 #19
Mitä tarkoitat? Ei minulla mitään ole jalkapalloa, tai sen faneja kohtaan. Kai itsekin jonkinlainen olen.
"Kendo vittuun Suomesta" jne. juttuja on saanut lukea ihan tarpeeksi vuosien varrella. Niin junttia.
Mitä tarkoitat? Ei minulla mitään ole jalkapalloa, tai sen faneja kohtaan. Kai itsekin jonkinlainen olen.
"Kendo vittuun Suomesta" jne. juttuja on saanut lukea ihan tarpeeksi vuosien varrella. Niin junttia.
Itsehän viritin kaksi televisiota vierekkäin olkkariin ja samaan aikaan päälle. Englanti - Tsekki isommalta telkkarilta tosin.Ja yleltä tulee Kroatia vs Skotlanti. Eli pitää virittää Areena ja katsella sieltä Englanti vs Tshekki.
Itsehän viritin kaksi televisiota vierekkäin olkkariin ja samaan aikaan päälle. Englanti - Tsekki isommalta telkkarilta tosin.
Mitä vittua nyt taas. Siellä jauhetaan jotain pukkimaniaa ja jalkapallon kotiinpaluuta joutuu todistamaan Areenan kautta. Vois alkaa kiertämään Yle-veroa.