EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 839 189
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onneksi saa tämän avauspelin pois alta, niin loppuu tämä vitun hehkutus. Jee, hienoa ja olen tyytyväinen suomalaisten pelaajien puolesta, että vihdoin pääsevät edustamaan maata kisoissa, mutta ei tämä nyt helvetti sentään ole mikään kaikkien aikojen suomalainen urheiluhetki.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jumankekka, että jännittää!! Nyt jätkät on tavoite jo saavutettu ja mitään hävittävää ei todellakaan ole, antakaa palaa!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onneksi saa tämän avauspelin pois alta, niin loppuu tämä vitun hehkutus. Jee, hienoa ja olen tyytyväinen suomalaisten pelaajien puolesta, että vihdoin pääsevät edustamaan maata kisoissa, mutta ei tämä nyt helvetti sentään ole mikään kaikkien aikojen suomalainen urheiluhetki.
Monelle voi olla.
 
Onneksi saa tämän avauspelin pois alta, niin loppuu tämä vitun hehkutus. Jee, hienoa ja olen tyytyväinen suomalaisten pelaajien puolesta, että vihdoin pääsevät edustamaan maata kisoissa, mutta ei tämä nyt helvetti sentään ole mikään kaikkien aikojen suomalainen urheiluhetki.
Oliko edes kaiken sen odotuksen arvoinen?
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Eka futismatsini pariin vuoteen – eka maajoukkuepeli varmaan 10(?) vuoteen. Katotaan, onko peli yhtä tylsää kuin aiemmin.
Kyllä se on. Nää ennakkojutut ja ylipäätään jalkapallojutut esim. urheilulehdessä kiinnostaa joskus jopa ohi jääkiekon, mutta jalkapallon kattominen on unettavaa..Tulokset toki kiinnostaa lähinnä vedonlyönnin kannalta..
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu että tää lajiin pesiytynyt rikkeiden korostaminen ja itkeminen latistaa fiilistä. Perse ylös sieltä nurmesta ja peliä saatana. Ei ne sodassakaan jääny laakereilleen, vaikka perseessä poltteli kalashnikovin luoti
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Onneksi saa tämän avauspelin pois alta, niin loppuu tämä vitun hehkutus. Jee, hienoa ja olen tyytyväinen suomalaisten pelaajien puolesta, että vihdoin pääsevät edustamaan maata kisoissa, mutta ei tämä nyt helvetti sentään ole mikään kaikkien aikojen suomalainen urheiluhetki.
Kyllä tuo tavallaan on, tuonne pääsy on checklistillä lätkän maailmanmestaruuden veroinen juttu.

Tietenkin ne yleisurheilun pitkien matkojen juoksujen mitalit on kovimmat suoritukset suomalaisilta ikinä mut ne on yksittäisiä urheilijoita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös