Hankalasti muistettavat paikannimet, kuten Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch?Mua vituttaa walesilaiset. En osaa sanoa miksi.
Hankalasti muistettavat paikannimet, kuten Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch?Mua vituttaa walesilaiset. En osaa sanoa miksi.
Lord Bendtner ja Joel Pohjanpalo taitavat olla kaksi maailman kovinta subersubia.Nicklas Bendtner nähdään vasta parin tunnin päästä.
Mikä on supersub?Lord Bendtner ja Joel Pohjanpalo taitavat olla kaksi maailman kovinta subersubia.
Mikä on supersub?
Menestyivät jo 5 vuotta sitten.Vähän sellainen persumeininki hiilipölyä naamassa. Mutta silti oon aina jotenkin sympatiseerannut.
Mielummin olisi ollut 4-4-2. Ja Väisänen DOS'n tilalle.. Mutta näillä mennään, boys!!!Sieltä molemmat.
Menestyivät jo 5 vuotta sitten.
Freuler on mun ehdoton suosikki, onhan hänen etunimensä Remo.Freuler?
Sommer?Freuler?
Jos paikalla on poliiseja, älkää vain sanoko Glen Kamaran nimeä ääneen.
7 puolustavaa pelaaja, sentään 2 kärkeä.Suomi ei ole USA.
Ihan hyvältä vaikuttaa jos Suomi lähtee muutakin kuin puolustuksen kautta liikkeelle. Niin sen pitääkin olla kun ainutkertainen juttu kyseessä.
Nyt on käytetty kyllä melko mielenkiintoista matematiikkaa.Pahoin pelkään et 5-3-2 kusee ja pahasti. Seitsemän (7)! puolustavaa pelaajaa kokoonpanossa.
Näin maallikkona sanoisin, että koko planeetta odottaa Suomelta puolustuksen kautta lähtemistä, Tanska mukaanlukien. Virhe tehdään, jos tätä ei hyödynnetä. Draivi päälle ja yllätetään Tanhupallot housut nilkoissa. Cman!Ihan hyvältä vaikuttaa jos Suomi lähtee muutakin kuin puolustuksen kautta liikkeelle.